pedofiel: donswerker, droomdocent, kinderknuffelaar, kinderlokker, kinderprikker, kindervriend, knapenschender, Martijn (als in stichting ~), pederast, pedo, PDquote:
hehehe ik zou kiezen voor knapenschenderquote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
pedofiel: donswerker, droomdocent, kinderknuffelaar, kinderlokker, kinderprikker, kindervriend, knapenschender, Martijn (als in stichting ~), pederast, pedo, PD
Zoveel keus van hoe ik je nu kan noemen...
Droomdocent
Leuk als Martijn heet, synoniem voor pedo.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
pedofiel: donswerker, droomdocent, kinderknuffelaar, kinderlokker, kinderprikker, kindervriend, knapenschender, Martijn (als in stichting ~), pederast, pedo, PD
Zoveel keus van hoe ik je nu kan noemen...
Droomdocent
Zoek je eigen naam maar eens opquote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Leuk als Martijn heet, synoniem voor pedo.![]()
Oh, en Donsweker.!
Jij heet Martijn?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Leuk als Martijn heet, synoniem voor pedo.![]()
Oh, en Donsweker.!
Ik zou ze allemaal laten doodschieten viespeukenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij heet Martijn?
Maar vanwege die pedofielenstichting, heb er 1x op gekeken, zo ranzig en eng
Sorry maar ik accepteer je wel gewoon zoals je bent hoor...en ik ga een wassen neus voor je stelen uit madame tussaudquote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat doet pijn, jaNiet steeds over beginnen.
Synoniem van baas.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zoek je eigen naam maar eens op
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij heet Martijn?
Maar vanwege die pedofielenstichting, heb er 1x op gekeken, zo ranzig en eng
Oh dat waardeer ik enormquote:Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry maar ik accepteer je wel gewoon zoals je bent hoor...en ik ga een wassen neus voor je stelen uit madame tussaudnog een voorkeur voor beroemdheid ?
Michael Jacksonquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh dat waardeer ik enormIk zou graag een natuurlijk lijkende neus willen hebben. Weet jij er een?
hahahaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh dat waardeer ik enormIk zou graag een natuurlijk lijkende neus willen hebben. Weet jij er een?
op die wikiquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Synoniem van baas.
[..]
Nee.![]()
Ze hebben toch ook een forum met verhalen enzo?
Mijn naam staat er verschillende keren bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismen hier dus
Ik ga even losse flodders schieten met mijn yoghurtbuks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |