Lekkerquote:
Ik hoef niet, ik vind het alleen wel lekker.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Sharr was eerst. Achter in de rij aansluiten.
Klinkt goedquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Beach het volgende:
Voor jullie is het gratis mijn lieve piraatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY BEACH![]()
Jij bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Beach het volgende:
Voor jullie is het gratis mijn lieve piraatjes.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
Hoe kom jij verdomme aan die neus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY BEACHleugenaar
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY BEACH![]()
ooh wat lief is dat vandaag gemaakt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dat was twee maanden geleden.. Toen was ik mijn neus nog niet op dramatische wijze kwijtgeraaktquote:Op donderdag 14 april 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe kom jij verdomme aan die neus ?leugenaar
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
ooh wat lief is dat vandaag gemaakt?
oefff sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was twee maanden geleden.. Toen was ik mijn neus nog niet op dramatische wijze kwijtgeraakt
Ik ben er heel blij mee tochquote:Op donderdag 14 april 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
[..]
NeeTwee maanden geleden. Toen had ik nog een neus. Maar ik vond hem ineens en wilde hoi tegen je zeggen.
Ja maar die heb ik nog niet gekochtquote:Op donderdag 14 april 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr wil jij voor mij een t-shirt dragen met een waspoeder snuivende dinosaurus?
Ja ik wil er wel over praten.. maar ik denk dat het me nog niet lukt. Het is echt echt echt nog te versquote:Op donderdag 14 april 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oefff sorrywil je erover praten ? hoe is het gebeurd ?
Ja ik moet hem nog omzetten in EPS enzo manquote:
Ok neem de tijd hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik wil er wel over praten.. maar ik denk dat het me nog niet lukt. Het is echt echt echt nog te vers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |