Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Helaas en primaquote:Op donderdag 14 april 2011 10:38 schreef Koen66 het volgende:
@KG/MZ: geen meet meer dus he? Misschien in de OP zetten om verwarring te voorkomen?
Kon je de tt niet uitspreken?quote:
kutvogelquote:
Geen vrouwen hier .... werken meer mannenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar crazy kan wel even het kopieerhok induiken ofzo
[..]
Ik niet
Nou inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en geen lid worden van een schietvereniging
Haiquote:
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn toetsenbord schoongemaakt, nu doet mijn spatiebalk debiel
probeer deze dan eens:quote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kon je de tt niet uitspreken?trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Heb ik al gedaan, 3x al.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou inderdaad
[..]
Hai
[..]
HoiEn even er af halen en er weer opzetten? Of even flink op rammen?
Voor jouquote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
2x tetten in de TT
3x KUT in de post van S2B
* MPG wacht met hoge verwachtingen op de tvp van Pheno.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor joudie valt vandaag onder gemiddeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Jezus, het is ook nooit goed he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Kies er 1 uit op straatquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geen vrouwen hier .... werken meer mannen
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
TVPWat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, Neuken?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
probeer deze dan eens:Barretje, kom er maar in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
of er hier in dit dorp zitten ....quote:
Nee eerst vragen: Koffie?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, Neuken?![]()
Dat werkt toch niet mand
Ehm...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, Neuken?![]()
Dat werkt toch niet mand
Op dit moment? De preview van Anno 2070 klaarzetten.quote:
TVPpfff tegenvaller, valt in de catogerie van vanmorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou je medicijnen nemen als ik jou was![]()
Het was maar een grapje.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en geen lid worden van een schietvereniging
TVPMagertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
ze staat op de 2de plek van vandaagquote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, het is ook nooit goed he?
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment? De preview van Anno 2070 klaarzetten.
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dat is ze ja. Maar wel een mooie vrouw. Heel soms zijn tieten ondergeschikt!quote:
Amen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ze ja. Maar wel een mooie vrouw. Heel soms zijn tieten ondergeschikt!
Eensquote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah vind niet zo bijzonder ...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de spatie ruilen met Koen, dan wil hij jouw D!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef summer2bird het volgende:
De spatie doet het weer. Al niethelemaal perfect, hijdoet het.
Whutquote:
Vroeger was het eerste wat kapot ging mijn toetsenbord. Op een gegeven moment had ik een hakende spatie en enter. Was altijd heel leuk typen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef summer2bird het volgende:
De spatie doet het weer. Al niethelemaal perfect, hijdoet het.
Woehoequote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef crv het volgende:
nou ook nog een pluspluntje.
De auto van mijn vrouw wordt niet total-loss verklaart dus we hoeven geen andere te zoeken
TVP, maar met mate!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef MPG het volgende:
Marijke en Pheno, thanks voor jullie tvp's![]()
Rabarberbarbarabarretjequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
probeer deze dan eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dat is leuk als je een verslag ofzo moet typen voor schoolof werk!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Vroeger was het eerste wat kapot ging mijn toetsenbord. Op een gegeven moment had ik een hakende spatie en enter. Was altijd heel leuk typen.
soms wel hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, Neuken?![]()
Dat werkt toch niet mand
Sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef crv het volgende:
waarom belt sms-ed en mailt iedereen altijd op hetzelfde moment
Ah, vandaar het gebrek aan spaties tussen die 3x KUT...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn toetsenbord schoongemaakt, nu doet mijn spatiebalk debiel
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms wel hoor![]()
![]()
Pheno je tvp faalt hard
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms wel hoor![]()
![]()
Pheno je tvp faalt hard
vond ik ook. ik protesteer voor een nieuwe tvpquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms wel hoor![]()
![]()
Pheno je tvp faalt hard
Koen mag mijn cupD niet hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de spatie ruilen met Koen, dan wil hij jouw D!
D-cup-grappen, kom er maar in.
Hihi, ik zei D-cup en komen in één zin
Tadaa!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar het gebrek aan spaties tussen die 3x KUT...
ik hou niet zo van rabarberquote:
* Barreltje wil graag d'r cup D terugquote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Koen mag mijn cupD niet hebben
[..]
Tadaa!
Was voornamelijk leuk met gamen. Volgens mij vonden ze me een beetje langzaam typen, ze mochten me niet meer zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is leuk als je een verslag ofzo moet typen voor schoolof werk!
Let me tryquote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond ik ook. ik protesteer voor een nieuwe tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Let me trykruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister NL-Talig
[..]
Let me tryJailbaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
gaat wat beter, ze kon vanmorgen al zittend eten zonder teveel duizelingen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hou niet zo van rabarber
CRV.. hoe is het met mevrouw CRV??
En veels te nepquote:
zonder tegenslagen waardeer je het ook niet als het goed gaatquote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef crv het volgende:
[..]
gaat wat beter, ze kon vanmorgen al zittend eten zonder teveel duizelingen.
Dus dat gaat langzaam de goede kant op.
Om vervolgens nu met een gedemonteerde douchebak te zitten omdat mijn lekkage in mijn badkamer nog steeds aanwezig blijkt te zijn.
wat zouden we zijn zonder tegenslagen.
* Crazy-M kan hem niet zienquote:
Handjevol is ook wel genoegquote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
welke dame levert d'r D cup nu in
Zonde
nou vindt dat ik de laatste jaren wel genoeg voor mijn kiezen heb gehad lijkt mequote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zonder tegenslagen waardeer je het ook niet als het goed gaat
Ik wil die van mij terugquote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
welke dame levert d'r D cup nu in
Zonde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy en deze? Donker haar... maar vind haar wel mooihet lijkt net of ze geen benen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die vond ik zeker niet verkeerd
[..]
Nee... ik ben stuk
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het lijkt net of ze geen benen heeft
tsja... soms gaat het goed soms niet.. en het is heeeeeeel kut als het even niet goed gaat..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
nou vindt dat ik de laatste jaren wel genoeg voor mijn kiezen heb gehad lijkt me
geen ideequote:
Mooi, dan mag ik haar houden!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy en deze? Donker haar... maar vind haar wel mooiDie ziet er al beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister NL-Talig
Je weet welke standaard FOK!vraag nu gaat komen he?quote:
maar hoe was dat plaatje nu die jij plaatstequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet welke standaard FOK!vraag nu gaat komen he?
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hottentottenslettentettententoonstellingstentharingen
jij gaat hem stellenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet welke standaard FOK!vraag nu gaat komen he?
Dat zijn stukjes gedroogd gorillavleesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Pheno, wat zijn bokitovlokken?
Gewoon:quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
pics or it didn't happend.
Denk ik....
quote:PICS?
JUMquote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn stukjes gedroogd gorillavlees...
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje wil graag d'r cup D terug
[..]
Let me trydas in ieder geval een dubbeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Pheno, wat zijn bonitovlokken?
Whut??quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
[..]
das in ieder geval een dubbele
Ik eet alles behalve cavia'squote:
Jaja, maar wat is het?quote:
[..]
Let me tryben jij een van die damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Same shit, different day
SC hopper present
caviasquote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eet alles behalve cavia's
Tonijnschaafselquote:
forse bos houtquote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Whut??
ik kan S2B d'r plaatje niet zien
Gedroogde tonijn geschaafd?quote:
maar voor de rest lijk je er op dusquote:Op donderdag 14 april 2011 11:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
ik heb echt wel een hoger IQ en een betere kledingssmaak.
Plastic hout!quote:
Het zijn twee vrouwenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Whut??
levende tonijn op de raspquote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gedroogde tonijn geschaafd?Of wat?
Klinkt in elk geval wel lekker
ikke ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Whut??
wat is de rest. Ik lijk er echt voor geen meter op.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar voor de rest lijk je er op dus
En daar ben ik trots op!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
wat is de rest. Ik lijk er echt voor geen meter op.
Ehm, verse tonijn lieve Koenquote:
is het een echte mannenopmerking om te zeggen dat ik dat zonde vindquote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Plastic hout!
* Barreltje kan niet wachten tot de borstvoedingsfase geweest is.. dan kunnen ze gehalveerd worden
Wederom de vraag.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
wat is de rest. Ik lijk er echt voor geen meter op.
ja..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het een echte mannenopmerking om te zeggen dat ik dat zonde vind![]()
Cavia'squote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eet alles behalve cavia's
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, gast, mij wil je gewoon niet zien
je hebt groot gelijk lieffie, het is jouw lijfquote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja..
maar dat intresseert me geen reet
als je iedere dag last van je rug/schouders/nek hebt...
Huh... geef jij nu borstvoeding dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Plastic hout!
* Barreltje kan niet wachten tot de borstvoedingsfase geweest is.. dan kunnen ze gehalveerd worden
Je weet dat dit soort opmerkingen averechts werkenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, gast, mij wil je gewoon niet zien
nee.. maar ik wil wel kindjes en die wil ik borstvoeding KUNNEN geven...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huh... geef jij nu borstvoeding dan?![]()
Toevallig heb ik een caviamenu gepland voor vanavond.quote:
jah ik kon plaatje niet zienquote:Op donderdag 14 april 2011 11:13 schreef summer2bird het volgende:
Jemig Crazy-M, je kan ook te nieuwschierig zijn
En die heb je wel gehad?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee.. maar ik wil wel kindjes en die wil ik borstvoeding KUNNEN geven...
als dat KAN dan![]()
maar als je een borstverkleining hebt gehad kan het zijn dat dat dus uberhaupt niet meer kan..
Ik kom bij jou etenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:13 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een caviamenu gepland voor vanavond.
Ik begin met caviasoep, als hoofdgerecht gefileerde cavia en als toetje een caviashake.
Mjum
Het is gedroogde tonijnrasp, krult leuk als het met warmte in aanraking komt. Het lijken dan net kleine wormpjesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, verse tonijn lieve KoenVandaar mijn vraag, kan zijn dat ze eerst raspen en dan drogen oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 11:14:44 ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je iedereen een DM gestuurd?
neuh, alleen jijquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je iedereen een DM gestuurd?
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk zo moet hetdat lukt mij niet hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ah. Zoquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neuh, alleen jijjij had hem gepost
Kijk zo moet heteen 9+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister NL-Talig
mij lukt het wel, maar heb ook niet zo'n moeilijke matrix open staan... gewoon een MESR...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef summer2bird het volgende:
The matrix kijken onder het slowchatten![]()
Kijk zo moet het* Pheno zal kijken wat ie het volgend topic kan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
die film gekkiequote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mij lukt het wel, maar heb ook niet zo'n moeilijke matrix open staan... gewoon een MESR...
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gedroogde tonijnrasp, krult leuk als het met warmte in aanraking komt. Het lijken dan net kleine wormpjes
nee.. nog niet..quote:
wat denk je dat er met alle fotos van de vrouwen in de tijdschriften wordt gedaanquote:
Dat wil ik niet weten wat er mee wordt gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat denk je dat er met alle fotos van de vrouwen in de tijdschriften wordt gedaan
Is dat niet puur natuurquote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat denk je dat er met alle fotos van de vrouwen in de tijdschriften wordt gedaan
ja dat is vaak zo..quote:
Ah, nee... dan is het inderdaad kiezen of delen...quote:
Ah, na de borstvoedingquote:Op donderdag 14 april 2011 11:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee.. nog niet..
over 5 jaartjes ofzo
tuurlijk wel, een papiertje is gemaakt door middel vaqn een boomquote:
met de fotoquote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik niet weten wat er mee wordt gedaan
Doe het vaak genoeg en de vrouwen zijn niet meer zichtbaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees geen tijdschriften. Alleen de suske en wiske bij de tandarts!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja, plaatje kan er leuk uitzien, maar karakter kan 10 keer zo kut zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat is vaak zo..
maar goed het oog wil blijkbaar ook wat, anders kan ik net zo goed een foto van mezelf posten
Kijk zo moet hetGeslaagd voor je examen tvp'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
je moet ze ook niet ondersprietsen!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Doe het vaak genoeg en de vrouwen zijn niet meer zichtbaar.
ook wiske is nep hequote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees geen tijdschriften. Alleen de suske en wiske bij de tandarts!
suske ook hoorquote:
Echt niet, ik heb laatst nog een musical gezien!quote:
Nee Nix..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, nee... dan is het inderdaad kiezen of delen...
[..]
Ah, na de borstvoeding![]()
Snapt dan wel waarom je baas-engineer dan vaak 30 cm te laag kijkt
damn, weer een illusie naar de maan dat S&W echt zijnquote:
Ja sorry ik ben van na de magazine-tijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet ze ook niet ondersprietsen!
MPG vs Koen: 1-0quote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Koen66 het volgende:
plaatje LL botst hier tegen de Proxy filter
Tja... bij sommige collega's doe ik ook vaak extra mn best om ze recht in de ogen te kijken, maar dat lukt niet altijdquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee Nix..
dat is onbeschoft! ik kijk toch ook niet continue naar iemand z'n kruis??
Heldquote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees geen tijdschriften. Alleen de suske en wiske bij de tandarts!
SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat is ook wel fors meer dan 30 cm te laag hequote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee Nix..
dat is onbeschoft! ik kijk toch ook niet continue naar iemand z'n kruis??
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
Uit Sjeik El Rojenbiet!SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat ligt er aan in welke toestand het zich bevindt.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ook wel fors meer dan 30 cm te laag he...
kloptquote:
Als je op je kop staat, is het in ieder geval omhoog, ipv te laagquote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan in welke toestand het zich bevindt.
dan neem ik nog maar een bammetjequote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik kom er net achter dat het 11 uur is geweest!
Gitaar-tijd.
Truequote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan in welke toestand het zich bevindt.
Mag dat wel van 'ze'quote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik kom er net achter dat het 11 uur is geweest!
Gitaar-tijd.
Het is net even rustig, dus dat kanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Weer even een snel hallo tussen het gespam van jullie door![]()
.
Als ze gaan zeuren sla ik die gitaar zó op hun hoofd. Speciale end-tune.quote:
Typisch... als ik wel even online kan gluren, zijn jullie stil, als dat niet kan, gaat het hier in sneltreinvaartquote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is net even rustig, dus dat kan![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch... als ik wel even online kan gluren, zijn jullie stil, als dat niet kan, gaat het hier in sneltreinvaart.
klinkt bekendquote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch... als ik wel even online kan gluren, zijn jullie stil, als dat niet kan, gaat het hier in sneltreinvaart.
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terechtquote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het lijkt wel of men bang is voor je
Sssssstttttquote:Op donderdag 14 april 2011 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En terecht
Met al die enge marmotten
Vorige week dinsdag ook al... ik was een avond weg voor werk, en er gingen 6 topics doorheen... daarvoor en daarna ging het niet zo hard hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het lijkt wel of men bang is voor je
Het ligt aan jou!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag ook al... ik was een avond weg voor werk, en er gingen 6 topics doorheen... daarvoor en daarna ging het niet zo hard hoor.
Dat is toch de 19de geworden?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:35 schreef Koen66 het volgende:
poeh, gelukkig had ik thuis nog geen 'toestemming'' gevraagd voor 18/6
Werken.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt bekend
Ik ben echt een hele bak kutmailtjes aan het verwerken.
Wat kost werken toch veel vrije tijd
Vrijdagavond is kroegavondquote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef Koen66 het volgende:
morgenavond wil ik geheid weer uitgebreid Fokken
wedden dat iedereen dan weer vroeg gaat slapen
Hoezo, gaat dat niet door dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:35 schreef Koen66 het volgende:
poeh, gelukkig had ik thuis nog geen 'toestemming'' gevraagd voor 18/6
Dan zit ik weer in TAL.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef Koen66 het volgende:
ik niet, ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb morgenmiddag al weekendquote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet, ik ben morgen vrij
Heeft nog een kirbyknuffel of Goomba.quote:
Laat Trev het niet horenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft nog een kirbyknuffel of Goomba.
Mag ik die?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft nog een kirbyknuffel of Goomba.
Ik heb een Goomba-pet gekochtquote:
hmmm ik reken dus maar op een rustige Fok avondquote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet, ik ben morgen vrij
ow ik lees verkeerdMorgenavond....
Ja dan heb ik een verjaardag
ik weet nog niet wat ik morgen avond doequote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik reken dus maar op een rustige Fok avond
Zaterdagavond meer succes dan misschien
Je kunt lekker met je vrouw op de bank gaan kroelenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik reken dus maar op een rustige Fok avond
Zaterdagavond meer succes dan misschien
yep, misschien scoort dat beter voor de veranderingquote:Op donderdag 14 april 2011 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt lekker met je vrouw op de bank gaan kroelen
Nou ja, ik meende het ook serieus. Klinkt alsof er vanalles aan de hand is, en quality-time is altijd weer even leuk (en lekker).quote:Op donderdag 14 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, misschien scoort dat beter voor de verandering
Dingen met z'n 2en doenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik meende het ook serieus. Klinkt alsof er vanalles aan de hand is, en quality-time is altijd weer even leuk (en lekker).
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, met je vrouw. niet met barbabe
Of ze gaan op me springen. Toch maar eens op zoek naar de spikey goomba-variantquote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Die wordt geheid van je hoofd getrokken.
Dat zou ik doenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze gaan op me springen. Toch maar eens op zoek naar de spikey goomba-variant
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze gaan op me springen. Toch maar eens op zoek naar de spikey goomba-variant
en graag met kwaliteitquote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik moet alvast een tvp gaan zoeken zie ik. DaMart is weg en het gaat opeens een stuk harder!
Whehehehequote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik moet alvast een tvp gaan zoeken zie ik. DaMart is weg en het gaat opeens een stuk harder!
Over smaak valt niet te twisten. Gemma is een mooie vrouw. In het vliegtuig een BBC-film met haar gezien, ook een vermakelijke film. Met vrijpartijquote:
Je vergeet het poepen!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
Zometeen, met lunchtijd, dan vliegt het hier helemaal... Dan heeft iedereen de onverklaarbare drang om te melden dat ze even gaan eten / wandelen / pissen![]()
![]()
![]()
Screenshotquote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Gemma is een mooie vrouw. In het vliegtuig een BBC-film met haar gezien, ook een vermakelijke film. Met vrijpartij
mja ze was wel matig in deze settingquote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Gemma is een mooie vrouw. In het vliegtuig een BBC-film met haar gezien, ook een vermakelijke film. Met vrijpartij
Oh, als dat zo hoort zal ik dat ook maar posten dan, denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
Zometeen, met lunchtijd, dan vliegt het hier helemaal... Dan heeft iedereen de onverklaarbare drang om te melden dat ze even gaan eten / wandelen / pissen![]()
![]()
![]()
Dat bewaren ze maar voor twitterquote:
Wie van de twee?quote:
dat vrouwke witte shirt rechtsquote:
idd 3fm serious talentquote:
Er hangt een microfoon in haar gezicht, kan het niet zienquote:
Beetje jammer van de belichting, maar ik zou haar gevenquote:
Geen idee... heb ik nog nooit gekochtquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er hangt een microfoon in haar gezicht, kan het niet zien
Zienquote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pheno Pheno, m'n eerste Bento spulletjes waren dus ook binnenSausflesjes en prikkertjes
wie is datquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
zo Pheno, beter kan ik nu niet vinden:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sausflesjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de prikkertjes:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck Muck Muck, kiektan, voor op het balkon!
[ afbeelding ]
Bij de Lidl
BENTO'S!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sausflesjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de prikkertjes:
[ afbeelding ]
ja, uit Japanquote:
En het is nu dus vet betaalbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in mn flat had ik ook kunstgras op het balkon, ideaal!
Ja tof he?quote:
Ik vind ze echt zo tof!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tof he?Mijn eerste Bento zal ik wel een fotootje van maken
Ik heb ook een Bentobox besteld en eiervormpjes
![]()
Cute huh?quote:
Via paypal betaald?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, uit Japan![]()
Het was er binnen 5 dagen
[..]
En het is nu dus vet betaalbaar
Zaad slikken?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cute huh?En ik heb nog dus toffe sushi vormpjes en ze hebben gekleurd sesamzaad bij mijn Toko
Dus raden wat ik ga doen
![]()
Oeh! lekker aan de voetjesquote:Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de Lidl
Jup, ebayquote:
Gekleurd zaadquote:
Ja en vet goedkoop, dus ik dacht, misschien wat voor op het balkon en dan als housewarminggift van mij en Peter?quote:
Is toch niet nodig gekkiequote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, ebayEr bestaat een speciale winkel, Jlist, maar op ebay is het goedkoper
[..]
Gekleurd zaad![]()
[..]
Ja en vet goedkoop, dus ik dacht, misschien wat voor op het balkon en dan als housewarminggift van mij en Peter?
Wat iesch deze?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de Lidl
quote:
ik gok dat het ook iets met sushi te maken heeftquote:
combi?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik gok dat het ook iets met sushi te maken heeft
denk hetquote:
quote:
Ja nee nouquote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Is toch niet nodig gekkie
Ik overleg het vanavond wel even met Toek
Klik eens op Lidlquote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat iesch deze?
En wordt dat niet keiranzig als het regent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |