Echt niet, ik heb laatst nog een musical gezien!quote:
Nee Nix..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, nee... dan is het inderdaad kiezen of delen...
[..]
Ah, na de borstvoeding![]()
Snapt dan wel waarom je baas-engineer dan vaak 30 cm te laag kijkt
damn, weer een illusie naar de maan dat S&W echt zijnquote:
Ja sorry ik ben van na de magazine-tijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet ze ook niet ondersprietsen!
MPG vs Koen: 1-0quote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Koen66 het volgende:
plaatje LL botst hier tegen de Proxy filter
Tja... bij sommige collega's doe ik ook vaak extra mn best om ze recht in de ogen te kijken, maar dat lukt niet altijdquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee Nix..
dat is onbeschoft! ik kijk toch ook niet continue naar iemand z'n kruis??
Heldquote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees geen tijdschriften. Alleen de suske en wiske bij de tandarts!
SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat is ook wel fors meer dan 30 cm te laag hequote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee Nix..
dat is onbeschoft! ik kijk toch ook niet continue naar iemand z'n kruis??
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
Uit Sjeik El Rojenbiet!SPOILER: sidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dat ligt er aan in welke toestand het zich bevindt.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ook wel fors meer dan 30 cm te laag he...
kloptquote:
Als je op je kop staat, is het in ieder geval omhoog, ipv te laagquote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan in welke toestand het zich bevindt.
dan neem ik nog maar een bammetjequote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik kom er net achter dat het 11 uur is geweest!
Gitaar-tijd.
Truequote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan in welke toestand het zich bevindt.
Mag dat wel van 'ze'quote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik kom er net achter dat het 11 uur is geweest!
Gitaar-tijd.
Het is net even rustig, dus dat kanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Weer even een snel hallo tussen het gespam van jullie door![]()
.
Als ze gaan zeuren sla ik die gitaar zó op hun hoofd. Speciale end-tune.quote:
Typisch... als ik wel even online kan gluren, zijn jullie stil, als dat niet kan, gaat het hier in sneltreinvaartquote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is net even rustig, dus dat kan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |