Ik heb een Goomba-pet gekochtquote:
hmmm ik reken dus maar op een rustige Fok avondquote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet, ik ben morgen vrij
ow ik lees verkeerdMorgenavond....
Ja dan heb ik een verjaardag
ik weet nog niet wat ik morgen avond doequote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik reken dus maar op een rustige Fok avond
Zaterdagavond meer succes dan misschien
Je kunt lekker met je vrouw op de bank gaan kroelenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik reken dus maar op een rustige Fok avond
Zaterdagavond meer succes dan misschien
yep, misschien scoort dat beter voor de veranderingquote:Op donderdag 14 april 2011 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt lekker met je vrouw op de bank gaan kroelen
Nou ja, ik meende het ook serieus. Klinkt alsof er vanalles aan de hand is, en quality-time is altijd weer even leuk (en lekker).quote:Op donderdag 14 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, misschien scoort dat beter voor de verandering
Dingen met z'n 2en doenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik meende het ook serieus. Klinkt alsof er vanalles aan de hand is, en quality-time is altijd weer even leuk (en lekker).
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, met je vrouw. niet met barbabe
Of ze gaan op me springen. Toch maar eens op zoek naar de spikey goomba-variantquote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Die wordt geheid van je hoofd getrokken.
Dat zou ik doenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze gaan op me springen. Toch maar eens op zoek naar de spikey goomba-variant
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze gaan op me springen. Toch maar eens op zoek naar de spikey goomba-variant
en graag met kwaliteitquote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik moet alvast een tvp gaan zoeken zie ik. DaMart is weg en het gaat opeens een stuk harder!
Whehehehequote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik moet alvast een tvp gaan zoeken zie ik. DaMart is weg en het gaat opeens een stuk harder!
Over smaak valt niet te twisten. Gemma is een mooie vrouw. In het vliegtuig een BBC-film met haar gezien, ook een vermakelijke film. Met vrijpartijquote:
Je vergeet het poepen!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
Zometeen, met lunchtijd, dan vliegt het hier helemaal... Dan heeft iedereen de onverklaarbare drang om te melden dat ze even gaan eten / wandelen / pissen![]()
![]()
![]()
Screenshotquote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Gemma is een mooie vrouw. In het vliegtuig een BBC-film met haar gezien, ook een vermakelijke film. Met vrijpartij
mja ze was wel matig in deze settingquote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Gemma is een mooie vrouw. In het vliegtuig een BBC-film met haar gezien, ook een vermakelijke film. Met vrijpartij
Oh, als dat zo hoort zal ik dat ook maar posten dan, denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
Zometeen, met lunchtijd, dan vliegt het hier helemaal... Dan heeft iedereen de onverklaarbare drang om te melden dat ze even gaan eten / wandelen / pissen![]()
![]()
![]()
Dat bewaren ze maar voor twitterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |