quote:Op donderdag 14 april 2011 10:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
probeer deze dan eens:Barretje, kom er maar in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
of er hier in dit dorp zitten ....quote:
Nee eerst vragen: Koffie?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, Neuken?![]()
Dat werkt toch niet mand
Ehm...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, Neuken?![]()
Dat werkt toch niet mand
Op dit moment? De preview van Anno 2070 klaarzetten.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
TVPpfff tegenvaller, valt in de catogerie van vanmorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou je medicijnen nemen als ik jou was![]()
Het was maar een grapje.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en geen lid worden van een schietvereniging
TVPMagertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
ze staat op de 2de plek van vandaagquote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, het is ook nooit goed he?
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment? De preview van Anno 2070 klaarzetten.
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dat is ze ja. Maar wel een mooie vrouw. Heel soms zijn tieten ondergeschikt!quote:
Amen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ze ja. Maar wel een mooie vrouw. Heel soms zijn tieten ondergeschikt!
Eensquote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah vind niet zo bijzonder ...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de spatie ruilen met Koen, dan wil hij jouw D!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef summer2bird het volgende:
De spatie doet het weer. Al niethelemaal perfect, hijdoet het.
Whutquote:
Vroeger was het eerste wat kapot ging mijn toetsenbord. Op een gegeven moment had ik een hakende spatie en enter. Was altijd heel leuk typen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef summer2bird het volgende:
De spatie doet het weer. Al niethelemaal perfect, hijdoet het.
Woehoequote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef crv het volgende:
nou ook nog een pluspluntje.
De auto van mijn vrouw wordt niet total-loss verklaart dus we hoeven geen andere te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |