En daar ben ik trots op!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
wat is de rest. Ik lijk er echt voor geen meter op.
Ehm, verse tonijn lieve Koenquote:
is het een echte mannenopmerking om te zeggen dat ik dat zonde vindquote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Plastic hout!
* Barreltje kan niet wachten tot de borstvoedingsfase geweest is.. dan kunnen ze gehalveerd worden
Wederom de vraag.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
wat is de rest. Ik lijk er echt voor geen meter op.
ja..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het een echte mannenopmerking om te zeggen dat ik dat zonde vind![]()
Cavia'squote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eet alles behalve cavia's
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, gast, mij wil je gewoon niet zien
je hebt groot gelijk lieffie, het is jouw lijfquote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja..
maar dat intresseert me geen reet
als je iedere dag last van je rug/schouders/nek hebt...
Huh... geef jij nu borstvoeding dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Plastic hout!
* Barreltje kan niet wachten tot de borstvoedingsfase geweest is.. dan kunnen ze gehalveerd worden
Je weet dat dit soort opmerkingen averechts werkenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, gast, mij wil je gewoon niet zien
nee.. maar ik wil wel kindjes en die wil ik borstvoeding KUNNEN geven...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huh... geef jij nu borstvoeding dan?![]()
Toevallig heb ik een caviamenu gepland voor vanavond.quote:
jah ik kon plaatje niet zienquote:Op donderdag 14 april 2011 11:13 schreef summer2bird het volgende:
Jemig Crazy-M, je kan ook te nieuwschierig zijn
En die heb je wel gehad?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee.. maar ik wil wel kindjes en die wil ik borstvoeding KUNNEN geven...
als dat KAN dan![]()
maar als je een borstverkleining hebt gehad kan het zijn dat dat dus uberhaupt niet meer kan..
Ik kom bij jou etenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:13 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een caviamenu gepland voor vanavond.
Ik begin met caviasoep, als hoofdgerecht gefileerde cavia en als toetje een caviashake.
Mjum
Het is gedroogde tonijnrasp, krult leuk als het met warmte in aanraking komt. Het lijken dan net kleine wormpjesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, verse tonijn lieve KoenVandaar mijn vraag, kan zijn dat ze eerst raspen en dan drogen oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 11:14:44 ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je iedereen een DM gestuurd?
neuh, alleen jijquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je iedereen een DM gestuurd?
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk zo moet hetdat lukt mij niet hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |