Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Helaas en primaquote:Op donderdag 14 april 2011 10:38 schreef Koen66 het volgende:
@KG/MZ: geen meet meer dus he? Misschien in de OP zetten om verwarring te voorkomen?
Kon je de tt niet uitspreken?quote:
kutvogelquote:
Geen vrouwen hier .... werken meer mannenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar crazy kan wel even het kopieerhok induiken ofzo
[..]
Ik niet
Nou inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en geen lid worden van een schietvereniging
Haiquote:
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn toetsenbord schoongemaakt, nu doet mijn spatiebalk debiel
probeer deze dan eens:quote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kon je de tt niet uitspreken?trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Heb ik al gedaan, 3x al.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou inderdaad
[..]
Hai
[..]
HoiEn even er af halen en er weer opzetten? Of even flink op rammen?
Voor jouquote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
2x tetten in de TT
3x KUT in de post van S2B
* MPG wacht met hoge verwachtingen op de tvp van Pheno.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor joudie valt vandaag onder gemiddeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Jezus, het is ook nooit goed he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Kies er 1 uit op straatquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geen vrouwen hier .... werken meer mannen
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
TVPWat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, Neuken?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
probeer deze dan eens:Barretje, kom er maar in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
of er hier in dit dorp zitten ....quote:
Nee eerst vragen: Koffie?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, Neuken?![]()
Dat werkt toch niet mand
Ehm...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, Neuken?![]()
Dat werkt toch niet mand
Op dit moment? De preview van Anno 2070 klaarzetten.quote:
TVPpfff tegenvaller, valt in de catogerie van vanmorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou je medicijnen nemen als ik jou was![]()
Het was maar een grapje.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en geen lid worden van een schietvereniging
TVPMagertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
ze staat op de 2de plek van vandaagquote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, het is ook nooit goed he?
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment? De preview van Anno 2070 klaarzetten.
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dat is ze ja. Maar wel een mooie vrouw. Heel soms zijn tieten ondergeschikt!quote:
Amen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ze ja. Maar wel een mooie vrouw. Heel soms zijn tieten ondergeschikt!
Eensquote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah vind niet zo bijzonder ...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de spatie ruilen met Koen, dan wil hij jouw D!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef summer2bird het volgende:
De spatie doet het weer. Al niethelemaal perfect, hijdoet het.
Whutquote:
Vroeger was het eerste wat kapot ging mijn toetsenbord. Op een gegeven moment had ik een hakende spatie en enter. Was altijd heel leuk typen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef summer2bird het volgende:
De spatie doet het weer. Al niethelemaal perfect, hijdoet het.
Woehoequote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef crv het volgende:
nou ook nog een pluspluntje.
De auto van mijn vrouw wordt niet total-loss verklaart dus we hoeven geen andere te zoeken
TVP, maar met mate!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef MPG het volgende:
Marijke en Pheno, thanks voor jullie tvp's![]()
Rabarberbarbarabarretjequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
probeer deze dan eens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is leuk als je een verslag ofzo moet typen voor schoolof werk!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Vroeger was het eerste wat kapot ging mijn toetsenbord. Op een gegeven moment had ik een hakende spatie en enter. Was altijd heel leuk typen.
soms wel hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, Neuken?![]()
Dat werkt toch niet mand
Sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef crv het volgende:
waarom belt sms-ed en mailt iedereen altijd op hetzelfde moment
Ah, vandaar het gebrek aan spaties tussen die 3x KUT...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn toetsenbord schoongemaakt, nu doet mijn spatiebalk debiel
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms wel hoor![]()
![]()
Pheno je tvp faalt hard
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms wel hoor![]()
![]()
Pheno je tvp faalt hard
vond ik ook. ik protesteer voor een nieuwe tvpquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms wel hoor![]()
![]()
Pheno je tvp faalt hard
Koen mag mijn cupD niet hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de spatie ruilen met Koen, dan wil hij jouw D!
D-cup-grappen, kom er maar in.
Hihi, ik zei D-cup en komen in één zin
Tadaa!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar het gebrek aan spaties tussen die 3x KUT...
ik hou niet zo van rabarberquote:
* Barreltje wil graag d'r cup D terugquote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Koen mag mijn cupD niet hebben
[..]
Tadaa!
Was voornamelijk leuk met gamen. Volgens mij vonden ze me een beetje langzaam typen, ze mochten me niet meer zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is leuk als je een verslag ofzo moet typen voor schoolof werk!
Let me tryquote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond ik ook. ik protesteer voor een nieuwe tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Let me trykruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Let me tryJailbaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
gaat wat beter, ze kon vanmorgen al zittend eten zonder teveel duizelingen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hou niet zo van rabarber
CRV.. hoe is het met mevrouw CRV??
En veels te nepquote:
zonder tegenslagen waardeer je het ook niet als het goed gaatquote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef crv het volgende:
[..]
gaat wat beter, ze kon vanmorgen al zittend eten zonder teveel duizelingen.
Dus dat gaat langzaam de goede kant op.
Om vervolgens nu met een gedemonteerde douchebak te zitten omdat mijn lekkage in mijn badkamer nog steeds aanwezig blijkt te zijn.
wat zouden we zijn zonder tegenslagen.
* Crazy-M kan hem niet zienquote:
Handjevol is ook wel genoegquote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
welke dame levert d'r D cup nu in
Zonde
nou vindt dat ik de laatste jaren wel genoeg voor mijn kiezen heb gehad lijkt mequote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zonder tegenslagen waardeer je het ook niet als het goed gaat
Ik wil die van mij terugquote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
welke dame levert d'r D cup nu in
Zonde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy en deze? Donker haar... maar vind haar wel mooihet lijkt net of ze geen benen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die vond ik zeker niet verkeerd
[..]
Nee... ik ben stuk
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het lijkt net of ze geen benen heeft
tsja... soms gaat het goed soms niet.. en het is heeeeeeel kut als het even niet goed gaat..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
nou vindt dat ik de laatste jaren wel genoeg voor mijn kiezen heb gehad lijkt me
geen ideequote:
Mooi, dan mag ik haar houden!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy en deze? Donker haar... maar vind haar wel mooiDie ziet er al beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister NL-Talig
Je weet welke standaard FOK!vraag nu gaat komen he?quote:
maar hoe was dat plaatje nu die jij plaatstequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet welke standaard FOK!vraag nu gaat komen he?
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hottentottenslettentettententoonstellingstentharingen
jij gaat hem stellenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet welke standaard FOK!vraag nu gaat komen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |