SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
[/quote]
Ha Mark, alles goed? Geeft Geert je niet teveel problemen?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
ik heb dus een dame toegevoegd. Als ik op haar profiel klik zie ik haar contacten. En MSN stelt me voor om ze toe te voegen![]()
Ik heb mijn privacy-instellingen veranderd maar ik weet niet of het werkt, omdat er voor mij niks verandert. Ik zie hun nog wel namelijk..
Extra irritant omdat ik m'n naam niet aan iedereen kwijt wil. Ik heb een behoorlijk publieke baan.
En anderzijds hoeven de contacten die ik opdoe ook niet te weten hoeveel vrouwen ik op msn heb toegevoegd..!
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ha Mark, alles goed? Geeft Geert je niet teveel problemen?
Zo op het eerste gezicht ziet het er niet verkeerd uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zag laatst een reclame voor Pepper is die site wat?
Waardeloos, maar ik ben ook niet echt een chatter. Nouja, ik zou echt niet weten hoe ik het moet aanpakken, zeg maar.quote:
Oh.. kan je als man ook oneliners krijgen op paiq. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht ziet het er niet verkeerd uit.
Paiq schiet idd niet echt op.. Krijg de laatste tijd te veel oneliners..krijg het nog druk met die site..
Oneliners zijn die dingen die je tijdens die fotobeoordeling stuurt toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef Kloonhommel het volgende:
natuurlijk kan dat, het is een hulpmiddel om een gesprek op gang te krijgen.
Ah.....quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oneliners zijn die dingen die je tijdens die fotobeoordeling stuurt toch?
Niet de icebreakers die jij bedoelt volgens mij.
Ik heb een paar fotobewonderaars gehad (3 ofzo) en 1 oneliner. We zijn niet anders gewendquote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef VacaLoca het volgende:
Met fotobeoordeling ja.
Na 1 maand op paiq 0 oneliners gekregen en 0 fotobewonderaars. Achja, zo werkt dat.
Ah, elke dag komen er nieuwe kansen bij. Geef het niet op!! Tsjakkaaa!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef VacaLoca het volgende:
Met fotobeoordeling ja.
Na 1 maand op paiq 0 oneliners gekregen en 0 fotobewonderaars. Achja, zo werkt dat.
Ben je nu serieus... wat is je foto score dan of waar zit precies het geheim?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Krijg de laatste tijd te veel oneliners..
Ik ga maar emigreren naar Mexico denk ik. Daar voelde ik me wel gewild.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ah, elke dag komen er nieuwe kansen bij. Geef het niet op!! Tsjakkaaa!
Mijn score op paiq loopt van 7 tot 8. Hoeveel is de score van de befkonijnen Kasta en Sil? 9-10 of zo?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je nu serieus... wat is je foto score dan of waar zit precies het geheim?
Zeker een complot tenzij het die tent in Enschede was die won (die is ook goedquote:Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Pim89 het volgende:
Overigens, in Blaricum (wel het oude gedeelte, want het nieuwe gedeelte is nog erger dan waar ik woon), zit wel serieus de beste ijssalon van Nederland. Vorig jaar ook zo beoordeeld. Dit jaar waren ze tweede, maar dat is een complot denk ik.
Volgens mij zat de winnaar in Hengeloquote:Op woensdag 13 april 2011 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeker een complot tenzij het die tent in Enschede was die won (die is ook goed)
Maaruh.... ken je ook het rondje fietsen via de poffertjeskraam richting de ijssalon in Blaricum?
Dat is altijd een leuke bezigheid
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zat de winnaar in Hengelo
hoeveel scoorde je dan met je andere fotos?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:04 schreef VacaLoca het volgende:
Kwam via google op dit topic:
Stelling: Datingsites zijn het afvoerputje van datend NL
Op die pagina rept Silenus over een 9.6 op paiq en een gast heeft het over een 10 maar zelfs die benoemt datingsites als "een kansloos gebeuren waarbij je als man nauwelijks kans maakt bij de vrouwen, maar toch ben ik zo dom om er te blijven rondhangen 'O' ".
Ook van dat met rating onder de 8 je het wel kan schudden, lijkt het wel op ja.
Overigens een vakantiefototje er op gezet en die krijgt voorlopig een 6.5
7.7 (badkamerspiegel foto zonder lach) en 7.1 (met lach, buitenfoto)quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
hoeveel scoorde je dan met je andere fotos?
Geloof er geen fuck van denk meer dat het zo is dat een groot aantal vrouwen een immense hoop berichten krijgen dat een persoon meer of minder er ook niet meer toe doet.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Dan ben je zo knap dat niemand een poging durft te wagen bij jou.
Damn dan heb ik met 6,2 gewoon erg laagquote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef VacaLoca het volgende:
Naja volgens mij is die rating op een schaal van 4 tot 10 of 5 tot 10 ofzo. Als ik IRL met een 7 beoordeelt zou worden zou ik daar blij mee zijn. Een 7 op Paiq is gewoon vrij laag heb ik sterk het idee.
Maar goed, genoeg gehuil.
Een hoog fotocijfer is nog geen garantie voor een geslaagd datingleven hé?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:04 schreef VacaLoca het volgende:
Kwam via google op dit topic:
Stelling: Datingsites zijn het afvoerputje van datend NL
Op die pagina rept Silenus over een 9.6 op paiq en een gast heeft het over een 10 maar zelfs die benoemt datingsites als "een kansloos gebeuren waarbij je als man nauwelijks kans maakt bij de vrouwen, maar toch ben ik zo dom om er te blijven rondhangen 'O' ".
Ook van dat met rating onder de 8 je het wel kan schudden, lijkt het wel op ja.
Overigens een vakantiefototje er op gezet en die krijgt voorlopig een 6.5
Als je geen van beide hebt ben je kansloos.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een hoog fotocijfer is nog geen garantie voor een geslaagd datingleven hé?
Als ik een tien zou krijgen, maar vervolgens het gesprek begin met "hihihihihi, hoi" en vervolg door tig x "Euuuuuh," "Hoe bedoel je" en "Mag ik je in je bek schijten?" dan gaat het toch niet echt vlot tot dates komen vrees ik.
Zou ik natuurlijk wel kunnen gaan zeiken over de slagingskans op die sites, maar daar zou het dan toch echt niet helemaal aan liggen.
En zo werkt het dus andersom ook; minder fotocijfer maar wel een lekkere babbelaar, dan kan het zomaar zijn dat je er uiteindelijk zelfs meer dates aan overhoudt.
en pfoeh, dan wil je niet weten wat er gebeurt wanneer je een hoog fotocijfer én een leuke babbel hebt.
Als je beide hebt ben je kastanova.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geen van beide hebt ben je kansloos.
Wat is toch je probleem met hem ?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je beide hebt ben je kastanova.
Mijne is niet heel veel anders... foto score 9 en 9,4...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je via paiq veel one-liners krijgt dan moet het plaatsen van die foto op een site als rp toch ook veel berichten opleveren of zie ik dat verkeerd ?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijne is niet heel veel anders... foto score 9 en 9,4...
En een zooi oneliners, maar ik filter ook een zooi weg. Zitten kneusjes tussen
Foto is 1, pakkende tekst is 2quote:Op woensdag 13 april 2011 22:00 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je via paiq veel one-liners krijgt dan moet het plaatsen van die foto op een site als rp toch ook veel berichten opleveren of zie ik dat verkeerd ?
Als ik dit soort dingen lees word ik negatiefquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Marver8 het volgende:
Maar uiteindelijk is het wel zo: diegene met de leuke kop, die krijgt sneller de kans zijn vlotte babbel aan "het publiek" te tonen. Je moet namelijk wel in een positie komen waarin je een babbeltje kunt maken.
Hence, uiterlijk en een goede foto zijn belangrijk voor het eerste contact. Gewoon de beste foto nemen. Dat kun je later altijd nog compenseren met je vlotte babbel.
Ja, ben serieus, gemiddeld 2 fotobewonderaars per dag en de score zit tussen de 8,9 en 9,3 voor de foto's.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Doen we in het midden van het land toch goedquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ben serieus, gemiddeld 2 fotobewonderaars per dag en de score zit tussen de 8,9 en 9,3 voor de foto's.
Kan niet anders zeggen dan bizar... het is dus wel mogelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Wicked-Game het volgende:
En een zooi oneliners, maar ik filter ook een zooi weg.
Ja, fijn eh? Nou ja, dat is dus nu wel einde verhaal definitief.quote:
daar wonen de mooie mannen he!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Doen we in het midden van het land toch goed
of de minst kritische vrouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar wonen de mooie mannen he!
Denk je niet dat wij door de vrouwen door heel nederland gekeurd worden?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
of de minst kritische vrouwen
Hoe lang is dat lijstje eigenlijk wel niet met mannen die in de rij voor je staan sevenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Seven. het volgende:
Dinsdag date via parship! Leuke vent lijkt het me wel.
Uh, ik weet van niets?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Seven. het volgende:
Dinsdag date via parship! Leuke vent lijkt het me wel.
Baas boven baas hoor, mijn foto haalt 8,8. Oneliners krijg ik af en toe, en bewonderaars regelmatig. Maar de mailtjes van Paiq open ik niet meer eigenlijk. Ben niet meer available.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ben serieus, gemiddeld 2 fotobewonderaars per dag en de score zit tussen de 8,9 en 9,3 voor de foto's.
Zijn dat foto's uit je fobo? zoja; welke?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijne is niet heel veel anders... foto score 9 en 9,4...
En een zooi oneliners, maar ik filter ook een zooi weg. Zitten kneusjes tussen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe lang is dat lijstje eigenlijk wel niet met mannen die in de rij voor je staan seven???
Jij woont te ver weg.quote:
Kan je in je instellingen nakijken, RP is daar wel makkelijk in.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:54 schreef Marver8 het volgende:
Weet iemand of RP nu inderdaad automatisch je abo verlengt? Ik hoor namelijk tegenstrijdige verhalen. Want volgens mij loopt hij één deze dagen af. En aangezien ik al iets van 3 weken niet meer ben ingelogd is het een beetje zonde als het dadelijk geld kost.
Failquote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Ordos20 het volgende:
Ik zeg, gewoon je foto's posten en niet afgeven. Ook een tijdje gedacht dat ik er niet uitzag: maar blijkbaar gewoon een complexje van een compleet gefaalde relatie die die minderwaardigheid veroorzaakte. Je bent zelf je grootste criticus, onthoud dat.
(verkapte hey spirit kijk mijn fobo post)
Ze wijzen vrouwen natuurlijk alleen af in theorie. Zoals anderhalve week terug, dat halve fotomodel in de branding met de "eendebek" en een tattoo waar de grootste pieperts het niet mee zouden willenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje sorry hoor, maar ik moet toch kwijt dat ik een klein beetje moe begin te worden van de huilies hier, net als in al die "ik ben al 25 maar heb nog nooit een relatie gehad"-topics of "ik durf niet!!"... pfff.. met zon instelling kom je dus inderdaad nergens. En vervolgens wel lopen hinniken als een lelijke chick je een berichtje stuurt. Misschien iets met de lat te hoog leggen ofzo? Ik bedoel, jullie keuren zon meid keihard hard af op basis van fotos of spelfouten, maar vervolgens wel lopen janken dat je foto maar een 7 krijgt? Come on
True inderdaad. Ik ben trouwens ook leuk, maar dan niet normaal natuurlijk.quote:En even serieus, van de mannen die hier hoog zeggen te scoren heb ik een behoorlijke shitload aan fotos gezien van WG en Kasta en heb Silenus en Snuit irl mogen aanschouwen. Stuk voor stuk leuke jongens hoor, maar het zijn écht geen fotomodellen.
(edit: daar bedoel ik dus niet mee dat ze lelijk zijn, maar dat ze hier zon beetje worden verafgood door bepaalde mannen als HET voorbeeld, praktisch onhaalbaar voor de gewone mensch, etc, wat complete onzin is. Het zijn gewoon normale, leuke mannen.)
Je bent zo leuk als je jezelf maaktquote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef macondo het volgende:
@Spirit,
[..]
Ze wijzen vrouwen natuurlijk alleen af in theorie. Zoals anderhalve week terug, dat halve fotomodel in de branding met de "eendebek" en een tattoo waar de grootste pieperts het niet mee zouden willenYeah, right..
De lat hoog leggen, daar geloof ik niet in. Soort van maskering van onzekerheid of gebrek aan lef. Of wat anders (mijn vrienden die vroeger "kieskeurig" waren, bleken gewoon homo te zijn).
[..]
True inderdaad. Ik ben trouwens ook leuk, maar dan niet normaal natuurlijk.
Oeh, oeh, vertel wie wie wie?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:
ohhhhhhhhh zijn een boel van versieren op latere leeftijd hier naartoe gekomen
Dat vroeg ik me meer af omdat er boel dus zaten te klagen dat ze geen date kregen, en nooit vriendin hadden, en in versieren op latere leeftijd zit het vol met dat soort mensen daarom dacht ik het.quote:
9.6, 8.3 en een 7.2 voor 3 verschillende foto'squote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Baas boven baas hoor, mijn foto haalt 8,8. Oneliners krijg ik af en toe, en bewonderaars regelmatig. Maar de mailtjes van Paiq open ik niet meer eigenlijk. Ben niet meer available.
Ja euh, jij hebt nooit tijdquote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey spirit, wanneer gaan we dronken worden en domme dingen doen??
Aangezien je vanochtend al aan me moest denken
is goe!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja euh, jij hebt nooit tijd![]()
Ik heb de komende 2 weken vrij!! Sms maar
Uit mijn fobo de boot foto o.a. en de foto van loveland met de koptelefoon scoren het hoogst.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zijn dat foto's uit je fobo? zoja; welke?
Omdat je een huilie Hé, Spirit zegt zojuist dat je eens minder moet gaan klagen ; doe eens niet. Zo'n houding helpt voor geen meter.quote:
Juist! Luisteren naar Macondo die zegt dat je naar mij moet luisteren jaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat je een huilie Hé, Spirit zegt zojuist dat je eens minder moet gaan klagen ; doe eens niet. Zo'n houding helpt voor geen meter.
Kloptquote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat je een huilie Hé, Spirit zegt zojuist dat je eens minder moet gaan klagen ; doe eens niet. Zo'n houding helpt voor geen meter.
Als Brad Pitt een zeikneus zou zijn, zou hij het voor mij ook niet hebben...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptalleen dit soort dingen lezen is niet altijd even slim. Dan ga ik weer van alles denken.
Ik heb niet altijd een even goed zelfbeeld. Daarom baal ik er ook van dat weinig foto's waarvan ik zelf vind dat ze leuk zijn. Terwijl dat eigenlijk best meevalt. Ik sta meestal wel leuk op de foto. Tsja Brad Pitt zal ik nooit worden.
Is wel het laatste wat ik zou doen, naar jou luisterenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist! Luisteren naar Macondo die zegt dat je naar mij moet luisteren ja
Daarbij was jij juist 1 van de weinigen die niet huilie liep te doen, maar het sort of accepteert...
HA. Kom maar langs, zal je mores lerenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is wel het laatste wat ik zou doen, naar jou luisteren
Geil! Wanneer kan je?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA. Kom maar langs, zal je mores leren![]()
Kan wel zijn...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik denk dat Angelina daar vast anders over denktquote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als Brad Pitt een zeikneus zou zijn, zou hij het voor mij ook niet hebben...![]()
Looks of geen looks...
Gelukkig ben ik jou nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt net als ik een laag zelfbeeld, je ventileert het alleen veel te veel. Hou je mening over jezelf maar meer voor je. Dan kom je zelfverzekerder over en ben je juist weer aantrekkelijker.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptalleen dit soort dingen lezen is niet altijd even slim. Dan ga ik weer van alles denken.
Ik heb niet altijd een even goed zelfbeeld. Daarom baal ik er ook van dat weinig foto's waarvan ik zelf vind dat ze leuk zijn. Terwijl dat eigenlijk best meevalt. Ik sta meestal wel leuk op de foto. Tsja Brad Pitt zal ik nooit worden.
Check! Is goed... pm je even je adresquote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond, half 10, my place, be there
Work in progressquote:Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt net als ik een laag zelfbeeld, je ventileert het alleen veel te veel. Hou je mening over jezelf maar meer voor je. Dan kom je zelfverzekerder over en ben je juist weer aantrekkelijker.
Waarom is het dan een faalsite?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef Sander het volgende:
In other news, ik heb zowaar een date via Lexa, de grootste faalsite allertijden, gescoord.
De site zelf is een geldaftroggelend, slecht functionerend, lelijk ontworpen hoopje HTML. De mensen die je er tegenkomt zijn dan ook per definitie dapper, dat ze zich daar doorheen durven te worstelenquote:
Ik heb ook weleens op lexa rond zitten kijken en vond het soort mannen over het algemeen niet van een heel hoog niveau. Inderdaad vervelende lay-out en je moet voor elke mogelijkheid bijna een abbo hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef Sander het volgende:
In other news, ik heb zowaar een date via Lexa, de grootste faalsite allertijden, gescoord.
Lekker, zo geforceerdquote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens op lexa rond zitten kijken en vond het soort mannen over het algemeen niet van een heel hoog niveau. Inderdaad vervelende lay-out en je moet voor elke mogelijkheid bijna een abbo hebben.
Ben al een maand of drie aan het omgaan/'daten' met iemand. Alleen de laatste tijd gaat het wat minder. Morgen zien we elkaar weer en moeten we een gesprek hebben vinden we beide. Die hopelijk minder serieus wordt als hoe het nu klinkt
Najah we weten allebei dat als we niet even over bepaalde onderwerpen gaan praten het dan zowieso over is omdat het toch steeds weer terugkomt. Zijn beide normaal gesproken nogal van het 'we zien wel wat er gebeurd'. Maar soms moet je er wel even over hebbenquote:
Zijn dat dan onderwerpen waar je het liever niet over hebt?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Najah we weten allebei dat als we niet even over bepaalde onderwerpen gaan praten het dan zowieso over is omdat het toch steeds weer terugkomt. Zijn beide normaal gesproken nogal van het 'we zien wel wat er gebeurd'. Maar soms moet je er wel even over hebben![]()
Normaal ook niet echt mijn ding zo'n afgesproken gespek maar we zien wel
Ehm denk onbewust wel ja. Niet dat je helemaal denkt van 'oh dat onderwerp moeten we vermijden' maar wel dingen die botsen en je onbewust toch maar wat aan de kant schuift. Maarja dat komt toch altijd weer terug.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Zijn dat dan onderwerpen waar je het liever niet over hebt?
Oke. Succes daarmeequote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ehm denk onbewust wel ja. Niet dat je helemaal denkt van 'oh dat onderwerp moeten we vermijden' maar wel dingen die botsen en je onbewust toch maar wat aan de kant schuift. Maarja dat komt toch altijd weer terug.
Origineelquote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef love_sharon het volgende:
Kreeg laatst trouwens een heel leuk berichtje op rp. Om de zoveel tijd is het wel leuk om weer berichtjes te lezen zeker doordat er altijd wel wat rare tussen zitten![]()
Het leuke berichtje:
Graag volgend formulier invullen.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Reeds bekende informatie is alvast ingevuld
Mijn naam is Sharon_______ ,
Ik ben inmiddels alweer __ jaars student ________ in ____. Hiermee wordt ik later _______, omdat _______. Een leuke anekdote hierover die ik normaal gesproken eigenlijk niet zo snel aan elk willekeurig persoon zou vertellen, maar wat ik nu toch ga doen is ________ . J Hieruit volgt denk ik vrij duidelijk dat ik ______ één van de belangrijkste aspecten van het leven vind.
Naast mn studie ben ik erg druk met _______, waardoor ik niet altijd even snel op mijn email reageer.Ik heb sowieso eigenlijk best veel slechte eigenschappen zoals ________, ________ en misschien wel de ergste _________.
Aan de andere kant ben ook weer heel lief/leuk/initiatiefrijk/energiek/stoer/mooi*. Al met al denk ik dat ik het waard ben om wat moeite voor te doen en je wel gek bent als je deze kans laat schieten.
Mocht je interesse hebben, dan heb ik eventueel __ april wel een gaatje in mn agenda om elkaar in het echt te gaan zien.
X
Nice! Hoe origineel is dat!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef love_sharon het volgende:
Kreeg laatst trouwens een heel leuk berichtje op rp. Om de zoveel tijd is het wel leuk om weer berichtjes te lezen zeker doordat er altijd wel wat rare tussen zitten![]()
Het leuke berichtje:
Graag volgend formulier invullen.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Reeds bekende informatie is alvast ingevuld
Ik ben inmiddels alweer __ jaars student ________ in ____. Hiermee wordt ik later _______, omdat _______. Een leuke anekdote hierover die ik normaal gesproken eigenlijk niet zo snel aan elk willekeurig persoon zou vertellen, maar wat ik nu toch ga doen is ________ . J Hieruit volgt denk ik vrij duidelijk dat ik ______ één van de belangrijkste aspecten van het leven vind.
Naast mn studie ben ik erg druk met _______, waardoor ik niet altijd even snel op mijn email reageer.Ik heb sowieso eigenlijk best veel slechte eigenschappen zoals ________, ________ en misschien wel de ergste _________.
Aan de andere kant ben ook weer heel lief/leuk/initiatiefrijk/energiek/stoer/mooi*. Al met al denk ik dat ik het waard ben om wat moeite voor te doen en je wel gek bent als je deze kans laat schieten.
Mocht je interesse hebben, dan heb ik eventueel __ april wel een gaatje in mn agenda om elkaar in het echt te gaan zien.
X
Dat is nu zonde. Doet zo'n jongen/man z'n uiterste best voor je, en dan laat je niets van je horen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee ga ook niet antwoorden maar vond het bericht wel erg goed.
Haha idem dito.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Ordos20 het volgende:
Als ik dat zo lees, dan ben ik wel een hele saaie lul om daar niet op te komen
Why not?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Versus:quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef love_sharon het volgende:
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Het staat in de sterren geschreven dat het niet gaat werken onze relatie. Wil jij samen met mij bewijzen dat ze geen gelijk hebben?
Hij zal vast wel vaker dit soort berichten sturen maar hij had hem tenminste wel helemaal persoonlijk gemaakt. Veel toespellingen naar dingen die in mijn profiel staan.:)quote:Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Dat is nu zonde. Doet zo'n jongen/man z'n uiterste best voor je, en dan laat je niets van je horen.
Van de andere kant: hoe vaak zou hij dit sturen. Ik denk heel vaak
Je hoeft dan ook niet iedere keer een heel verschillend origineel bericht te bedenken bij iedere vrouw, je kan wel een soort van concept hebben En zeker 75% uit dat bericht slaat direct op mijn profieltekstquote:Op donderdag 14 april 2011 17:22 schreef Ordos20 het volgende:
Mmmhhh nu ik er zo'n twee of drie keer over heen gelezen heb: het is potverdorie gewoon een template. Plak her en der wat uit het profiel, de rest standaard en hoppa. Indien geen student even snel omwisselen naar werk, en als iemand eigenschappen opgesomd heeft die aanpassen.
Das eigenlijk best slim. Ziet er persoonlijk uit, is het allerminstknap staaltje werk
Barry White is een klootzak, Knots een neger met een grote lul. Het zijn allebei klootzakken eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:28 schreef Ordos20 het volgende:
Ik wil het begrijpen Seven, maar ik heb geen idee wie Knots en Barry White zijn
Ik had ooit een date waarbij ik op de date zelf tegen de vrouw in kwestie zei dat het wel erg fout van haar was om zo'n lange standaardmail naar me te sturen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:29 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet iedere keer een heel verschillend origineel bericht te bedenken bij iedere vrouw, je kan wel een soort van concept hebben En zeker 75% uit dat bericht slaat direct op mijn profieltekst
Ik doe niet aan concepten, ben ik veuls te verstrooid voor (en dus staar ik veel te lang naar het scherm om een pakkend berichtje te schrijven wat ruk is... maar hey so what -- zo ben ik)quote:Op donderdag 14 april 2011 17:29 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet iedere keer een heel verschillend origineel bericht te bedenken bij iedere vrouw, je kan wel een soort van concept hebben En zeker 75% uit dat bericht slaat direct op mijn profieltekst
Knots is geen klootzak. Alleen dat hij me gisteren hoer noemde en dat hij me zaterdag liet zitten was wel redelijk asshole. Maar buiten dat heb ik nog niet een keer echte 'klootzak' dingen aan hem op kunnen merken. Evengoed, 1 keer is genoeg om het bij mij te verzieken dus het blijft wel exit. Maar omdat hij verder een doodgoeie kerel is, vind ik het wel zo eerlijk om even één en ander recht te zetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Barry White is een klootzak, Knots een neger met een grote lul. Het zijn allebei klootzakken eigenlijk.
Knots en knuppelquote:Op donderdag 14 april 2011 17:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Knots is geen klootzak. Alleen dat hij me gisteren hoer noemde en dat hij me zaterdag liet zitten was wel redelijk asshole. Maar buiten dat heb ik nog niet een keer echte 'klootzak' dingen aan hem op kunnen merken. Evengoed, 1 keer is genoeg om het bij mij te verzieken dus het blijft wel exit. Maar omdat hij verder een doodgoeie kerel is, vind ik het wel zo eerlijk om even één en ander recht te zetten.
En ter info: Barry White is de klootzak die ons aan elkaar heeft voorgesteld. Daar heb ik 2 keer mee gedate.
Zo kreeg ik laatst ook een erg leuk berichtje op RP. Niet qua 'heejijbentleukwiljemetmedaten' maar gewoon een leuk berichtje, een verrassende reactie op mijn profiel. Had er graag op gereageerd, maar helaas, geen fullmember (meer). En om voor 1 reactie bijna 30 euro te gaan dokken...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb weleens gewoon een interessebericht terug gestuurd en toen begreep die de hint dat die een e-mail adres moest sturen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst ook een erg leuk berichtje op RP. Niet qua 'heejijbentleukwiljemetmedaten' maar gewoon een leuk berichtje, een verrassende reactie op mijn profiel. Had er graag op gereageerd, maar helaas, geen fullmember (meer). En om voor 1 reactie bijna 30 euro te gaan dokken...
En toch krijg ik bij Lexa de meeste persoonlijke berichten dit in tegenstelling tot RP.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:05 schreef Sander het volgende:
[..]
De site zelf is een geldaftroggelend, slecht functionerend, lelijk ontworpen hoopje HTML. De mensen die je er tegenkomt zijn dan ook per definitie dapper, dat ze zich daar doorheen durven te worstelen
Ik weet niet hoor. Maar 'het accepteren' en dat ook steeds verkondigen is imo juist een stap verder dan 'huilie doen'. Dan heb je jezelf opgegeven ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist! Luisteren naar Macondo die zegt dat je naar mij moet luisteren ja
Daarbij was jij juist 1 van de weinigen die niet huilie liep te doen, maar het sort of accepteert...
Is dat zo?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Na Knots moest ik natuurlijk wel direct in actie komen.
Laatste keer dat ik exact die term heb gebruikt (She's out of my league) was op vakantie. Ging over een meid die ik al paar keer had gezien en die er voor mij echt uitstond in de club. Was de enige in een week tijd waar ik echt van onder de indruk was. En grappig genoeg sprak net zei als enige meid die vakantie mij aan bij de bar.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Marver8 het volgende:
Hoge foto-beoordelingen zijn het equivalent van de e-penis.
Ik zou me er alleen niet te druk erom maken. Zoals zovaak aangegeven: Je moet roeien met de riemen die je hebt. Een leuke oproep en een normale foto (ook al ben je geen Don Juan) helpen vaak al een heel eind. Als je jezelf lelijk vindt, vinden andere dat ook. Leuk is voor mij een samenvattende term voor meerdere kenmerken. Zorg gewoon dat je daarop beter scoort, als het je inderdaad dwars zit. Al moet je je naar mijn mening vooral niet te druk maken.
Grappige film: http://www.moviemeter.nl/film/55372
Ervaringen worden hier doorlopend geplaatst - en die site van jou is zo'n zwaar gesponsord poepverhaal. Met een fictief top 5 van sites - en volslagen onbekende *dus zonder mensen* sites hoog er in.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Dropdown het volgende:
Ik help mijn tante op dit moment, omdat zij op zoek is naar een nieuwe man (na 20 jaar huwelijk bedacht mijn oom even vreemd te gaan). Heb hier wat reviews gezien: http://www.datingsite-ervaringen.nl/ , maar zoek er eigenlijk nog meer.
Lieve schat. Luister nou eens heel goed naar me. Tante Spir zal het je even haarfijn uitleggen: Natúúrlijk is uiterlijk een deel, maar het gaat hier om aantrekkelijkheid en niet om mooiheid. Silenus heeft gekke tandjes, Kasta heeft een raar smal hoofd, Snuit een rode baard en hij is kaal en WGs tanden zijn te groot voor zijn glimlach. NIEMAND is volmaakt!! Desondanks hebben die gasten zoiets van: FUCK IT! Het zijn stuk voor stuk geen sportschoolfreaks (WG uitzonderd) met supermooi lijf. Ze zijn normaal. Ze hebben een leuk leven, doen veel dingen, gaan veel uit, hebben vrienden etc. Ze hebben lol, genieten en dat stralen ze uit. En dat komt écht niet omdat het mooiboys zijn.quote:
Kijk naar Thornado!! Lelijkheid ten top en tóch een chick gescoord!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Thornado het volgende:
Dit is denk ik de eerste keer dat ik het met spirit eens ben
30 euro? ach je kunt ook een dating cadeau kaartje halen.... tien dagen voor tien euro (wel heel erg pauper, maar wel lekker goedkoop!)quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst ook een erg leuk berichtje op RP. Niet qua 'heejijbentleukwiljemetmedaten' maar gewoon een leuk berichtje, een verrassende reactie op mijn profiel. Had er graag op gereageerd, maar helaas, geen fullmember (meer). En om voor 1 reactie bijna 30 euro te gaan dokken...
Ik zou niet durvenquote:
Mens!! Nou wil ik toch écht een foto van jou zien!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Seven. het volgende:
Ik ben ook echt niet 'lekker' of zo. Maar ik gedraag me wel alsof ik het lekkerste wijf ter wereld ben en daar trappen toch aardig wat mannen in.
Hehe, ik snap het ook niet hoe dat gekomen is.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kijk naar Thornado!! Lelijkheid ten top en tóch een chick gescoord!!
Ma heb ik hier al meer dan eens gepost?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mens!! Nou wil ik toch écht een foto van jou zien!
Ja I know, maar toen zat ik steeds op mn werkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ma heb ik hier al meer dan eens gepost?
Oei, geen idee.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja I know, maar toen zat ik steeds op mn werkTopic nr?
Te laat, kuthut!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenIk heb nu al mijn fingers crossed dat de heren geen aanstoot nemen aan mijn analyse van hun uiterlijk
Hij heeft je gestalked en nu gevondenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
Whaaa, krijg net een berichtje van een gast op facebook, maar die kwiebus heeft me ook al 2x benaderd op rpIk hoop toch dat dit puur toeval is...
Je krijgt er zelfs 2 van mequote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, je mag een biertje voor me kopen.
Zal ws zijn omdat datingsites, vooral paiq, daar nogal sterk de focus op hebben imo.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
En het is totaal geen taboe om je uiterlijk te bespreken, maar dit gebeurt hier zoooooo vaak dat het gewoon huilie is. Dus. Dat moest ik nog even toevoegen
Dude, ik werd op mijn 17e al kaal, binnen no time werd ik ouder dan 35 geschat.. En nu ik steeds beter in mijn vel kom te zitten wordt ik weer jonger en jonger geschat.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zal ws zijn omdat datingsites, vooral paiq, daar nogal sterk de focus op hebben imo.
Verder ben ik het met je eens, behalve dat laatse stuk over of je er mee geboren wordt. Ik heb juist van natuuuurlijk, uiterlijke kenmerken zijn grotendeels juist genetisch bepaald. Dat wij als mensen naar uiterlijk kijken heeft juist ook alles met genen e.d. te maken. Wat ik zei; zelfs babys oordelen daar al op en die kijken echt niet naar merkkleding
Uitstraling, kleren, gezondheid, fitheid e.d. zijn natuurlijk belangrijke factoren. Maar dat waar je mee geboren bent is imo juist de basis.
Enne over hoe ik op mijn fotos sta. De gene waar ik het meest spontaan in hele goede doen op sta scoort nog altijd lager dan een expressieloze foto waar ik een saaie dag had. Verder kan je dat idd niet inschatten, want wat ik hier type in dit topic op een online forum is natuurlijk maar 0,0000000001% van mijn leven he.
Tuurlijk is het genetisch bepaald hoe je eruit ziet, doh, maar het is ook maar net wat je er daarna van maakt. Lichaam kun je shapen, net als je gezicht. Als jij met lang vet haar rondloopt, wil geen vrouw je aanraken. Kijk wat je staat qua kapsel, laat een baard staan, weet ik het. Zorg voor jezelf en laat zien dat je tevreden met jezelf bent, dan zijn anderen dat ook. Zowel in real life als op foto's!!quote:
*handjegeeft*quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens kan ik er verder weinig aan helpen dat ik zo' 10 jaar lang gepest ben puur om mn uiterlijk. Ik kon geeneens rondfietsen waar ik woonde zonder dat wildvreemden het nodig vonden mij uit te schelden dus dan krijg je logischerwijs een andere visie dan mensen die positieve reacties krijgen op hun voorkomen.
Zeg ik dat? neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
*handjegeeft*
Denk je nu echt dat je de enige bent? Kom op nou zeg..
Verleden is verleden. Je kunt er niets aan veranderen, maar je hoeft er ook geen vrede mee te hebben. Ik zou de personen die mij vroeger om mijn uiterlijk gepest hebben, nu best willen zien. Kan ik ze keihard in hun gezicht uitlachenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Maar het is wel weer het standaard makkelijk lullen door mensen die dat nooit zo hebben moeten ervaren
ik ook: accepteren dat ik tof benquote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik ben nooit gepest, heb nooit met mijn uiterlijk in de knoop gezeten etc..
Heb het een hele tijd laten verslonzen, en er uiteindelijk wat aan gedaan..
Tjah, wordt het niet een keertje saai elke keer weer hetzelfde verhaal te moeten vertellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Ik hou wel van een beetje aandacht!
Gast heb hoog beoordeelde foto's maar geloof me dat helpt echt niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Maar het is wel weer het standaard makkelijk lullen door mensen die dat nooit zo hebben moeten ervaren
Pssshhh ik ben altijd gepest op school. En nu ben ik projectleider en wordt jonger geschat dan ik ben, terwijl al die klasgenootjes uitgelubberb op de bank zitten met MBO1 achter de broek. Nee sorry ik kan er echt niet mee zitten. Het heeft me wel een beetje een eenling gemaakt en wat onzeker, maar dat houdt me niet tegen om weer door te gaan!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
De tering word ik gebombardeerd als sportschoolfreakquote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lieve schat. Luister nou eens heel goed naar me. Tante Spir zal het je even haarfijn uitleggen: Natúúrlijk is uiterlijk een deel, maar het gaat hier om aantrekkelijkheid en niet om mooiheid. Silenus heeft gekke tandjes, Kasta heeft een raar smal hoofd, Snuit een rode baard en hij is kaal en WGs tanden zijn te groot voor zijn glimlach. NIEMAND is volmaakt!! Desondanks hebben die gasten zoiets van: FUCK IT! Het zijn stuk voor stuk geen sportschoolfreaks (WG uitzonderd) met supermooi lijf. Ze zijn normaal. Ze hebben een leuk leven, doen veel dingen, gaan veel uit, hebben vrienden etc. Ze hebben lol, genieten en dat stralen ze uit. En dat komt écht niet omdat het mooiboys zijn.
Als jij op een foto staat zo van: ikhááááátfoto'sgvdikstaertochweerlelijkop of jezuswatzuigtmijnlevenwantikbenlelijk of hihiblooseencamerahooooooeng natúúrlijk worden je foto's dan laag beoordeeld! (helaas heb je geen foto's in je fobo dus ik weet niet 100% zeker hoe het met jou zit, maar ik maak even een inschatting). Maar geloof mij, je hebt je eigen leven in de hand en OOK je uiterlijk!! Trek leuke/nieuwe/hippe kleren aan, ga naar de kapper, hell, als je onzeker bent over je lijf ga je naar de sportschool en zorg je dat je er wat aan doen.
Maar ga het álsjeblieft NIET keer op keer gooien op: sommige mensen zijn nu eenmaal lelijk geboren. Wat dat is gewoon bullshit.
Mja wat mijn ex-klasgenoten nu doen maakt me weinig uit. Sterker nog, ik neem de meesten ook niks kwalijk. Prima gasten de meesten, boden ook hun excuses aan op latere leeftijd, de enige waar ik altijd hekel aan zal hebben is eerder degene die nooit uitschold maar gewoon geniepig was en echt gewoon een slecht persoon.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Pssshhh ik ben altijd gepest op school. En nu ben ik projectleider en wordt jonger geschat dan ik ben, terwijl al die klasgenootjes uitgelubberb op de bank zitten met MBO1 achter de broek. Nee sorry ik kan er echt niet mee zitten. Het heeft me wel een beetje een eenling gemaakt en wat onzeker, maar dat houdt me niet tegen om weer door te gaan!
Nou even een stuk persoonlijkheid van WG. Was vroeger tot en met mijn 21ste een onzeker persoon, wilde nooit in aanraking komen met mensen. Was onzeker als de pest, en heb tot 3,5 jaar last gehad van zware pesterijen. Echt niet de meest fijne periodes. Door die pesterijen ook heel onzeker geworden, en ben daardoor niet echt vaak wezen stappen. Wilde ook geen baantjes waarbij je in contact kwam met mensen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben bang dat ik geen fan ga overhouden, ik zou het namelijk niet weten...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Marver8 het volgende:
@Turbomuis,
Dank je wel :d
Als je me ook hiermee nog kunt helpen: Geen "quote" balk meer, dan ben ik gelijk je grootste fan !
http://www.knuz.nl/fotos-prs/55/122355/1.jpg?609509quote:Afzender: erika1
Datum: 14/04/2011 21:00
Titel: ?
Inhoud:
Wat is dit, wat wil je nou eigenlijk.
Wees een beetje duidelijjk aub.
Wat doe je heir anders op een datingsite?
Gr E.
Ja, hoi. Opvallend dat je mij niet noemt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Lieve schat. Luister nou eens heel goed naar me. Tante Spir zal het je even haarfijn uitleggen: Natúúrlijk is uiterlijk een deel, maar het gaat hier om aantrekkelijkheid en niet om mooiheid. Silenus heeft gekke tandjes, Kasta heeft een raar smal hoofd, Snuit een rode baard en hij is kaal en WGs tanden zijn te groot voor zijn glimlach. NIEMAND is volmaakt!! Desondanks hebben die gasten zoiets van: FUCK IT! Het zijn stuk voor stuk geen sportschoolfreaks (WG uitzonderd) met supermooi lijf. Ze zijn normaal. Ze hebben een leuk leven, doen veel dingen, gaan veel uit, hebben vrienden etc. Ze hebben lol, genieten en dat stralen ze uit. En dat komt écht niet omdat het mooiboys zijn.
Nou ik niet, sorry. Ze hoeft geen Cup C te hebben en een bloedgeil kontje, maar ik wil wel iemand die recht uit haar ogen kijkt.quote:
Jij schept nooit op over fotobeoordelingen en daarbij heb ik alleen een halve foto van je hoofd gezien so far. Of een foto van je halve hoofd... whatever. Daar kan ik geen kritiek op baseren heurquote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoi. Opvallend dat je mij niet noemt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij schept nooit op over fotobeoordelingen en daarbij heb ik alleen een halve foto van je hoofd gezien so far. Of een foto van je halve hoofd... whatever. Daar kan ik geen kritiek op baseren heur
Ja gast, zo ist leven. Ik werd op straat nageroepen dat ik lelijk was. Dat hakt er idd in, maar je kunt daarin blijven hangen, of er iets mee doen. Voorderest lijken de reacties hier duidelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer je niet de grond in te stampen, maar ik wil je alleen zeggen dat je het zelf voor een groot deel in de hand hebtquote:
Ja maar je weet dat ik je wilquote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]ik las nu pas de minpunten die je gaf van iedereen
![]()
En ik ga het niet eens ontkennen... maar damn nu ben ik zwaar gedeprimeerd
Ze stuurt me gewoon zomaar een boos berichtje.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Marver8 het volgende:
Hoe kwam je eigenlijk in contact dan met haar?
en krijg ik nog terugquote:Zo onduidelijk is het toch niet? Er staat bij dat ik leuke vrouwen zoek! Dan is het wachten op de vrouwen die zich aangesproken voelen.![]()
Gr T.
Stom scheel wijf, ga iemand anders lastigvallen met je gezeur.quote:Afzender: erika1
Datum: 14/04/2011 21:22
Titel: Re: ?
Inhoud:
Oh, beetje aparte manier van jezelf voorstellen he?
Zegt vaak al genoeg over iemand.
Sorry hoor.
Ohw had je gesmst dan? Zeker op mijn privé telefoon, die nog op de zaak ligt...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar je weet dat ik je wilJij reageert alleen niet op je sms
Nou nog even dan:quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou even een stuk persoonlijkheid van WG. Was vroeger tot en met mijn 21ste een onzeker persoon, wilde nooit in aanraking komen met mensen. Was onzeker als de pest, en heb tot 3,5 jaar last gehad van zware pesterijen. Echt niet de meest fijne periodes. Door die pesterijen ook heel onzeker geworden, en ben daardoor niet echt vaak wezen stappen. Wilde ook geen baantjes waarbij je in contact kwam met mensen.
Je evenbeeld is dan goed naar de klote kan ik je vertellen. Ben uiteindelijk door een faillisement terecht gekomen in een verkopersfunctie welke ik aangeboden heb gekregen. En ben met consultancy lessen gaan oefenen om mezelf te presenteren en voor grote groepen te spreken. Dus veel in contact met mensen.... Nou de eerste paar keren ging ik door de grond.
Enige wat ik aan jullie kan meegeven is dat je niet je negatieve punten moet laat overheersen, maar juist je pluspunten. Wie ben je, waar ben je goed in en ga volledig voor die punten. Als je weet waar je goed in bent of wat je pluspunten zijn wordt je uiteindelijk wel zekerder.
Waarom word het niks? Omdat ze inspiratieloos was/is? Ik ben ook niet altijd even lollig en vol inspiratie.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Ordos20 het volgende:
Nou ja zeg: ik krijg een reactie op een berichtje terug...... ze moest het 4 keer overschrijven want ze had geen inspiratie om een goede response te schrijven, dus verder contact woerd het niet. Ik moest echt even knipperen toen ik dat las. Meestal hoor je gewoon geen fuck
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw had je gesmst dan? Zeker op mijn privé telefoon, die nog op de zaak ligt...
Vergeten
getver wat hypociet zeg paar draadje terug wou je nog iemand neuken omdat ie zo mooi was. Is je hormoonspiegel aan de lage kant vandaag?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als jij op een foto staat zo van: ikhááááátfoto'sgvdikstaertochweerlelijkop of jezuswatzuigtmijnlevenwantikbenlelijk of hihiblooseencamerahooooooeng natúúrlijk worden je foto's dan laag beoordeeld! (helaas heb je geen foto's in je fobo dus ik weet niet 100% zeker hoe het met jou zit, maar ik maak even een inschatting). Maar geloof mij, je hebt je eigen leven in de hand en OOK je uiterlijk!! Trek leuke/nieuwe/hippe kleren aan, ga naar de kapper, hell, als je onzeker bent over je lijf ga je naar de sportschool en zorg je dat je er wat aan doen.
Maar ga het álsjeblieft NIET keer op keer gooien op: sommige mensen zijn nu eenmaal lelijk geboren. Wat dat is gewoon bullshit.
Ja. En mijn beste vriendin zou het zelfs niet op hem kunnen met een zak over zijn hoofd. Aantrekkelijk is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
getver wat hypociet zeg paar draadje terug wou je nog iemand neuken omdat ie zo mooi was. Is je hormoonspiegel aan de lage kant vandaag?
PicardMike, je bent echt een fenomeen. Onnavolgbaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
getver wat hypociet zeg paar draadje terug wou je nog iemand neuken omdat ie zo mooi was. Is je hormoonspiegel aan de lage kant vandaag?
Verheug je er niet op; het was niet heel spannendquote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Maar zal morgen eens lezen wat je hebt gesmst
Je moet er ook niet achter aanzitten. Je moet er voor openstaan. Don't look needyquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nu zie ik er al wel beter uit dan vroeger. En ben ook lang geen monster. Maar tja of nou deels wellicht ingebeeld is of niet; des te meer ik weer ga leven en de wijde wereld inga en achter de vrouwtjes aanga des te vaker voel ik mij belast door mn uiterlijk.
Net als die koude poten opmerking van jequote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verheug je er niet op; het was niet heel spannend
Jezus man, stel je niet zo aanquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Net als die koude poten opmerking van je
quote:
En wat moet ik verstaan onder the eye of the beholder.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. En mijn beste vriendin zou het zelfs niet op hem kunnen met een zak over zijn hoofd. Aantrekkelijk is in the eye of the beholder.
Zat ze met haar oog in je broekzakquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef Silenus het volgende:
Jullie....jullie....*trekt vies gezicht* VROUWEN!!!!
Ik gok dat Silenus het heeft over de vrouwenkennis van PicardMike.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zat ze met haar oog in je broekzak
Oke, Normaal lurk ik alleen maar mee, maar nu moet ik even reageren,quote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nou nog even dan:
Wat betreft dat laatste; De reden dat ik nog zo gefocused ben op mijn uiterlijk is juist dat ik helemaal uit de diepste shit mogelijk mijzelf helemaal omhoog heb getrokken. Ik ben over mijn persoon niet onzeker. Genoeg capaciteiten. Studeer gewoon etc. Ik denk ook dat ik er gewoon prima mag wezen, en ik ben trots op waar ik nu sta vergeleken met 5 jaar geleden, alleen ik heb het idee dat mijn uiterlijk, het genetisch bepaalde dus niet kleding e.d., mij in de weg staat en dat iets is waar je geen invloed op hebt tenzij chirurgie.
Kan alleen hooguit beter kapsel (paar keer geprobeerd maar door hoe mijn kruin valt lastig om model in te krijgen en houden) en ms alsnog een beugel nemen (wat mij laatste tijd ook wat huilie over uiterlijk maakt is dat ik paradontitis (http://nl.wikipedia.org/wiki/Parodontitis) heb en in infoboekje daarover staat ook wel dat dat depressiviteit als gevolg kan hebben - want je ziet een toch wel belangrijk aspect van je uiterlijk, je gebit, achteruit gaan terwijl je gewoon 2 maal daags goed poetst en flost etc.)
Nu zie ik er al wel beter uit dan vroeger. En ben ook lang geen monster. Maar tja of nou deels wellicht ingebeeld is of niet; des te meer ik weer ga leven en de wijde wereld inga en achter de vrouwtjes aanga des te vaker voel ik mij belast door mn uiterlijk.
Nee. Iedere vent maakt weer iets anders in mij los.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, wordt het niet een keertje saai elke keer weer hetzelfde verhaal te moeten vertellen.
Foto?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
En wat moet ik verstaan onder the eye of the beholder.
Ik ben zelf dus heel knap, maar ik heb heel veel vrouwen verkloot omdat ik het gewoon niet eens ben met ze en daar reageren ze dan weer niet op of ze vinden dat ik ze te hard aanpak. Ga dus niet zeggen dat juliie betrouwbaarheid en zo zoeken. Daar ken ik jullie te lang voor.
Het kan wel een stukje helpen hoor! Ik heb een heel mooi leren jack gekocht, Ik voel me super als ik met mijn jas naar buiten kan!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef VacaLoca het volgende:
Nogmaals. Ik ben verder niet bepaald onzeker. Is ms alleen wel dan dat ik in een fase zit waarin ik nog geen vrede heb genomen met mijn uiterlijk. Dat maakt wel weer onzeker dan... maar ik zie het zeg maar als slechte advertising voor een goed product
Was verder niet de bedoeling om op de tenen te trappen van mensen die het ook niet makkelijk hebben gehad. En respect voor jou en eerder W-G dat jullie daar uit gekomen zijn. Opmerking eerder van 'makkelijk praten door mensen die het niet kennen' was dan ook niet zo handig. Tuurlijk ben ik niet de enige en tuurlijk heeft iedereen zn problemen en verleden. Alleen zijn het vaak de genen waarvan ik vind dat ze het goed hebben kwa uiterlijk die mij dan vertellen dat ik alleen wat andere kleertjes e.d. moet proberen en dat het zo simpel is. Iets accepteren is overigens nog niet hetzelfde als dat het niet meer bestaat, je gaat er alleen anders mee om.
ah joh het is maar een uitlaatklep(gaat eigenlijk over iets anders, stofwisseling enz) morgen ben ik weer blij enzo en lul ik weer gezellig met iedereen mee. Maakt het niet minder waar natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef macondo het volgende:
[..]
PicardMike, je bent echt een fenomeen. Onnavolgbaar.
Eens. Het is altijd veel teveel op het negatieve gericht.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi topic wel alleen lees ik te weinig neuk-verhalen.
Tuurlijk helpt het. Kleren maken de man... deels. Ga binnenkort ook wel shoppen voor wat betere style. Heb nu deels goed, deels nog oude kleren die niet echt staan. In de goede outfits voel ik me ook wel wat aantrekkelijker ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het kan wel een stukje helpen hoor! Ik heb een heel mooi leren jack gekocht, Ik voel me super als ik met mijn jas naar buiten kan!
Als ik elke dag van bil ging zou ik ook wel wat positiever zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 22:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Het is altijd veel teveel op het negatieve gericht.
Wat wil je wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi topic wel alleen lees ik te weinig neuk-verhalen.
Naja, zo formeel was het niet; was ook eigenlijk grotendeels toeval.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:13 schreef Marver8 het volgende:
Een voortgangsgesprek? Klinkt formeel.
Heb je nog andere toezeggingen gehad of is het als op het werk; je bent een zeer gemotiveerde, gedreven, toegewijde en uitstekende medewerker, alleen kunnen we geen extra tegemoetkoming bieden. Maar we waarderen je inzet.
Maar klinkt goed natuurlijk. Gefeliciteerd (beetje uit context maar oké) !
Nah, da's het vage op zich wel... Ze biedt juist extreem weinig "weerstand."quote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef Marver8 het volgende:
Klinkt goed in ieder geval. Ik begon volgens mij met lezen zo rond deel 90 van deze serie en toen had je echt de houding van "I don't care, je bent echt een huppelkutje of sletje...". Echt een lul tegenover het merendeel van de dames (dat bedoel ik positief) en toch in de rij staan. Maar kennelijk is het echt waar: "een vrouw die weerstand biedt wordt op hangen gedragen". Jouw quote (vrij vertaald).
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nah, kom morgen wel weer es langs met een verslag (als het door gaat). Date gepland voor ergens volgende week vervroegd naar vandaag. Ze was toch wel heel nieuwsgierig naar mij dus.... Let's seequote:Op donderdag 14 april 2011 22:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, en je bent niet gepest op de kleuterschool en je kampt ook niet met een negatief zelfbeeld of ander huilie gedoe?quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:29 schreef Sander het volgende:
Het zit in ieder geval diep bij sommige mensen
Also mijn date was briljant.
Had jij je niet nog maar net ingechreven op datingsites?quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:29 schreef Sander het volgende:
Het zit in ieder geval diep bij sommige mensen
Also mijn date was briljant.
Jawel en een beetje maar daar ben ik niet zo gefrustreerd over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, en je bent niet gepest op de kleuterschool en je kampt ook niet met een negatief zelfbeeld of ander huilie gedoe?![]()
Oh niet veel bijzonders, niet gezoend iigquote:Details over de date dan graag! Waar afgesproken, wat was het voor chick en is er gezoehoend en zo?
Ja een week of twee ofzo denk ik nu? Moet eens terugbladeren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Had jij je niet nog maar net ingechreven op datingsites?
En eerste date al gehad?
Nou ja, je bent IT-er denk ik dus dan hoort dat ook zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Sander het volgende:
Jawel en een beetje maar daar ben ik niet zo gefrustreerd over.
Ik geef toe dat ik in het begin daar ook niet altijd zo'n held in was ; alle signalen moesten op groen staan en eigenlijk moest ze het zelf zeer duidelijk aangeven dat er gezoend zou gaan worden. Maar even dit dus : als je haar wilde zoenen, had je het gewoon moeten doen. Als ze nog een keer met je af wilt spreken, had ze ook graag willen zoenen. Echt. Als jullie later getrouwd zijn zal ze bekennen dat ze gisteren aan het einde van de avond dacht "waarom zoent die kerel me niet, vindt hij mij lelijk?"quote:Oh niet veel bijzonders, niet gezoend iig. Lekker zitten ouwehoeren in een gezellig cafeetje over vanalles en nog wat; mijn studie, haar werk, vrienden, hobby's
, wat al niet meer. We gingen half 9 zitten, het was 11 uur voor ik er erg in had dus toen ging ik de trein maar eens halen. Stukje met haar meegelopen, keurig 3 zoenen, verder niks. Maar, 't is zeker voor herhaling vatbaar, dus vandaag of morgen eens sms'en wat de plannen kunnen zijn.
![]()
Haha, dat zei ik vroeger dan ook. Gewoon gelul natuurlijk, soort van onzekerheid en angst voor afwijzing. Maar vrouwen lijken meer op kerels dan je denkt - als je ze leuk vindt wil ze zoenen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef Sander het volgende:
Haha thx voor de tips. Ik weet hoe ik het aan moet pakken, ik vond het moment er niet naar. Wie weet de volgende date. En wat betreft het "een tweede date, dan had ze willen zoenen", ach. Always leave'm wanting more. Maar zonder gein. Ik heb lekker zitten kletsen, zij ook, volgens mij viel ik wel in de smaak, het was beregezellig allemaal. Die zoen komt wel.
Seriously?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha, dat zei ik vroeger dan ook. Gewoon gelul natuurlijk, soort van onzekerheid en angst voor afwijzing. Maar vrouwen lijken meer op kerels dan je denkt - als je ze leuk vindt wil ze zoenen.
Maar goed nieuws man, hoopt dat ze een beetje in de buurt woont en niet in Nieuw-Beerta. Was dit je eerste internetdate ever?
Dude, je komt uit de ICT, dus je kúnt simpelweg geen zelfvertrouwen hebben!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Seriously?. Wat leuk dat je dat vroeger allemaal zei, maar je hoeft mij niet aan het handje te nemen. Lief hoor, dat wel.
Oeh dan ben ik dubbel genaaid, hi EN civiele techniek gedaan....... crap!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je komt uit de ICT, dus je kúnt simpelweg geen zelfvertrouwen hebben!
Hogere Informatica hier.
Dat.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:
Dus. Met Knots is alles uitgepraat. Goedmaakseks gehad. We zien wel hoe het loopt, als ik hem mis, dan bel ik hem. Anders niet.
Dat zou wel onverwacht zijn, want Spirit maakt een heel stabiele indruk. Voor een vrouw dan, natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Het was niet geheel onverwachts, het zou pas onverwachts zijn als Nine seks zou hebben met Spirit82.
Of nee, zelfs dat zou niet onverwachts zijn.![]()
Hmmmm.... krijg de beelden niet meer uit mijn hoofd maar dat is niet zo erg. Als ik ff nie meer reageer snappen jullie het wel.
Wat nou stabiel?! NOU HE?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat zou wel onverwacht zijn, want Spirit maakt een heel stabiele indruk. Voor een vrouw dan, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:
Dus. Met Knots is alles uitgepraat. Goedmaakseks gehad. We zien wel hoe het loopt, als ik hem mis, dan bel ik hem. Anders niet.
Ik ben als God. Ik ben er altijd en overal. Maar bovenal ben ik als God.quote:
Oh en je direct een hoer noemen i.p.v. even navraag te doen leek hem een goed plan omdat... ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef Seven. het volgende:
Ik was niet meer boos en achteraf blijkt dus dat iemand hem allerlei verhaaltjes heeft ingefluisterd over mij, dus hij was ook niet meer boos.
Omdat hij haar persoonlijk kent en zich dus niet zo druk maakt over eventuele gevolgen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:28 schreef Marver8 het volgende:
Oh en je direct een hoer noemen i.p.v. even navraag te doen leek hem een goed plan omdat... ?
Weet ik veel, waarom zou ik me daar druk over maken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:28 schreef Marver8 het volgende:
[..]
[..]
Oh en je direct een hoer noemen i.p.v. even navraag te doen leek hem een goed plan omdat... ?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat hij haar persoonlijk kent en zich dus niet zo druk maakt over eventuele gevolgen.
Het wisselt immers toch iedere dag ongeacht wat hij doet.
Omdat je zelfrespect hebt? Het is maar een ideetje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom zou ik me daar druk over maken?
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom zou ik me daar druk over maken?
Oh ja, zelfrespect. Jonge, die achterhaalde bullshit weer. Want je MOET op deze wereld zelfrespect hebben. Zo niet; minderwaardig persoon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat je zelfrespect hebt? Het is maar een ideetje.
Ik lag de dag na de tsunami lekker op het strand van Koh Phi Phi.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Zet Seven in Alphen aan de Rijn en ze had het lijk van die kerel opzij geschoven en was verder gaan winkelen.
Vrouw naar m'n hart.
Het is geen relatie, het is seks. Dat zijn voor mij twee hele verschillende dingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Marver8 het volgende:
Het maakt verder niet uit hoor Seven. We (ik in ieder geval) wens je alle geluk toe. Alleen je kunt moeilijk ontkennen dat jullie een ietwat gecompliceerde relatie hebben.
Naja, ben het op zich wel redelijk met je eens, maar het dikgedrukte stukje hád je al bereikt zei je laatst.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh ja, zelfrespect. Jonge, die achterhaalde bullshit weer. Want je MOET op deze wereld zelrespect hebben. Zo niet; minderwaardig persoon.
Ik heb daar schijt aan. En hoe vaak moet ik nu nog aangeven dat ik weinig zelfvertrouwen en zelfrespect heb in relaties? Mensen kunnen bij mij op dat gebied redelijk ver gaan. Tot ik ga koken van binnen en dan is het voor altijd afgelopen. Maar tot dat punt bereikt is, kun je mij aardig wat flikken.
Zelfrespect, rot toch op man. Ik hoef echt niet te doen alsof ik daar veel van heb.
En vrijwel iedereen hier zou daarover geen oordeel moeten vellen trouwens. Want er ontbreekt bij bijna iedereen hier wel eens 'een stukje' zelfrespect maar niemand die de ballen heeft om dat toe te geven.
Ik vind het prima hoor. Dan laat je jezelf toch lekker hoer noemen, het maakt mij allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh ja, zelfrespect. Jonge, die achterhaalde bullshit weer. Want je MOET op deze wereld zelfrespect hebben. Zo niet; minderwaardig persoon.
Ik heb daar schijt aan. En hoe vaak moet ik nu nog aangeven dat ik weinig zelfvertrouwen en zelfrespect heb in relaties? Mensen kunnen bij mij op dat gebied redelijk ver gaan. Tot ik ga koken van binnen en dan is het voor altijd afgelopen. Maar tot dat punt bereikt is, kun je mij aardig wat flikken.
Zelfrespect, rot toch op man. Ik hoef echt niet te doen alsof ik daar veel van heb.
En vrijwel iedereen hier zou daarover geen oordeel moeten vellen trouwens. Want er ontbreekt bij bijna iedereen hier wel eens 'een stukje' zelfrespect maar niemand die de ballen heeft om dat toe te geven.
Dat zeg ik altijd om mezelf te overtuigen maar diep van binnen weet ik dan ook wel dat dat niet zo is. Voor mij is dat punt eigenlijk pas bereikt als iemand ineens *poef* te ver gaat (en dat kan dan een heel stom klein ding zijn), ik denk er nog een avond over na. De volgende dag wil ik er niet meer aan denken, de dag erop denk ik er daadwerkelijk niet meer aan. En voor je het weet, heb je ineens een nieuwe vlam of zo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ben het op zich wel redelijk met je eens, maar het dikgedrukte stukje hád je al bereikt zei je laatst.
Men verbaast zich dus slechts over je definitie van "voor altijd afgelopen."
Ook jij bent niet in de luxepositie om over mijn incidentele gebrek aan zelfrespect een oordeel te vellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Dan laat je jezelf toch lekker hoer noemen, het maakt mij allemaal niet uit.
...of lig je weer met een afgeschreven kerel in bed die je voor hoer uitscheldt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd om mezelf te overtuigen maar diep van binnen weet ik dan ook wel dat dat niet zo is. Voor mij is dat punt eigenlijk pas bereikt als iemand ineens *poef* te ver gaat (en dat kan dan een heel stom klein ding zijn), ik denk er nog een avond over na. De volgende dag wil ik er niet meer aan denken, de dag erop denk ik er daadwerkelijk niet meer aan. En voor je het weet, heb je ineens een nieuwe vlam of zo.
Ik vind het geen onoverkomelijke deal, da's alles. In mijn achterhoofd weet ik allang dat de eerste barstjes er al zijn. Het ontbreekt mij slechts aan een beter alternatief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
...of lig je weer met een afgeschreven kerel in bed die je voor hoer uitscheldt.
Nah meis, weet je wat het is; dat je dát toe staat is 1 ding, maar dat je vervolgens terug komt op je "definitieve besluit" is voor veel mensen vrij moeilijk te rijmen.
Moet persoonlijk toch ook zeggen dat ik je qua intelligentie wel hoger in ben gaan schatten de afgelopen jaren, dus juist dán is het zo vreemd dat je de zaken zo irreëel aanpakt.
Maar het zal, vrees ik, de onzekerheid zijn die overal in doorwerkt en da's in mijn eigen toch vrij zonde van een verder leuke meid.
Laat ik het anders stellen; je hebt het niet nodig.
Nah nee, het alternatief was 2 van je eigen vingers in je kut; zo goed is de seks immers toch niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef Seven. het volgende:
Het alternatief was trouwens een jankerige: 'zo laat ik me niet behandelen'![]()
Je wilt je gewild voelen hé?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het geen onoverkomelijke deal, da's alles. In mijn achterhoofd weet ik allang dat de eerste barstjes er al zijn. Het ontbreekt mij slechts aan een beter alternatief.
Zo werkt dat dus niet voor mij. Mijn probleem gaat veel dieper dan dat natuurlijk, want ik heb ergens nog veel behoefte aan bevestiging. Dus als positieve bevestiging volgt op één keertje het woordje hoer, so be it.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, het alternatief was 2 van je eigen vingers in je kut; zo goed is de seks immers toch niet.
Jij je orgasme en hij een duidelijke boodschap.
Ja. Al is dat dan maar voor even. Er komt wel weer iemand voorbij die tijdelijk leuker is.quote:
Gast, volgens mij trek je het jezelf teveel aan. Die opmerking zou nagenoeg elke vrouw kunnen maken die kampt met de strijd tegen overgewicht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef Marver8 het volgende:
Jep. Sorry hoor maar als je zo verschrikkelijk kortzichtig en dom bent om te zeggen dat een ziekte een zegen is voor je lijn. Het gaat ook gewoon om het totaal gebrek van enig benul van haar kant. Je hebt dom (of niet slim) en je hebt dit soort acties. Als je dit daadwerkelijk meent ben je gewoon niet helemaal 100%.
Dat is niet het niveau wat ik zoek.
Je zou natuurlijk ook een kleine financiele compensatie kunnen vragen aan Knots per keer seks. Is maar een ideetje..quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ook jij bent niet in de luxepositie om over mijn incidentele gebrek aan zelfrespect een oordeel te vellen.
Máándenlang leuk contact en dan afrekenen op één onwetend misstapje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef Marver8 het volgende:
Jep. Sorry hoor maar als je zo verschrikkelijk kortzichtig en dom bent om te zeggen dat een ziekte een zegen is voor je lijn. Het gaat ook gewoon om het totaal gebrek van enig benul van haar kant. Je hebt dom (of niet slim) en je hebt dit soort acties. Als je dit daadwerkelijk meent ben je gewoon niet helemaal 100%.
Dat is niet het niveau wat ik zoek.
True. Ik hoopte ook ten prooi te vallen aan de griep, maar het mocht niet zo zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Gast, volgens mij trek je het jezelf teveel aan. Die opmerking zou nagenoeg elke vrouw kunnen maken die kampt met de strijd tegen overgewicht.
Tja, die fout wordt vaker gemaakt... Dat het klaar willen komen van een man verward wordt met bevestiging richting jouw persoontje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet voor mij. Mijn probleem gaat veel dieper dan dat natuurlijk, want ik heb ergens nog veel behoefte aan bevestiging. Dus als positieve bevestiging volgt op één keertje het woordje hoer, so be it.
Ik weet dat wel. Maar je bewust zijn van je shit is nog iets heel anders dan er daadwerkelijk anders mee om kunnen gaan, schijnbaar ben ik nog niet zo ver.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:05 schreef kastanova het volgende:
Tja, die fout wordt vaker gemaakt... Dat het klaar willen komen van een man verward wordt met bevestiging richting jouw persoontje.
En hoewel ik dus inderdaad best geloof dat je er op dit moment plezier en voldoening uit haalt, uiteindelijk ben ik echt bang dat het geestelijk alleen maar meer schade berokkent.
En dat vind ik persoonlijk vrij zonde en bovenal totáál niet nodig.
Dank je voor het compliment, maar sorry - je bent niet mijn type plus je woont te ver weg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef Seven. het volgende:
Hey macondo, ik had het niet achter je gezocht. Dacht eigenlijk dat jij zo'n voetveeg was, maar eigenlijk ben je een teringlijer.
Er bekruipt me ook steeds meer de indruk dat je niet eens echt wílt dat het verandert.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet dat wel. Maar je bewust zijn van je shit is nog iets heel anders dan er daadwerkelijk anders mee om kunnen gaan, schijnbaar ben ik nog niet zo ver.
Maak je maar geen illusies.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Dank je voor het compliment, maar sorry - je bent niet mijn type plus je woont te ver weg.
Ik vraag dan ook altijd direct naar een bodypic.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef ohwyeah het volgende:
Nog meer mensen die ervaringen hebben met vrouwen die redelijke foto's van zichzelf plaatsen maar als je ze date kom je erachter dat ze ruim 100 kilo wegen ? Ik heb dit nu 2x meegemaakt maar de vrouwen waar het omging waren wel leuk.. dus uiteindelijk wel contact mee gehouden. Maar goed je zou maar een niet leuke vrouw treffen die ook nog eens veel te zwaar is.
Ik denk gewoon dat ik nog niet volledig in kaart heb waarom ik dit keer op keer doe. Leuke normale relaties geven mij geen voldoening in ieder geval. Nu heb ik wel een donkerbruin vermoeden maar sommige dingen zet je niet op internet. Dat het meer is dan de voormalig verstoorde familieband, dat staat inmiddels wel vast.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er bekruipt me ook steeds meer de indruk dat je niet eens echt wílt dat het verandert.
En bij elke no-brainer had ik daar niet zolang bij stil gestaan, die leeft immers van minuut tot minuut en is waarschijnlijk niet eens in stáát na te denken over het eventuele verloop er van.
Maar bij jou verbaast me dat toch wel enigszins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |