quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bepaal voor jezelf heel even wat het doel is van je. Beetje chatten, daten of neuken of weet ik wat. Heb mezelf 3 weken geleden op paiq aangemeld en ik moet zeggen dat alles van bovenstaande reeds *check* is. Dus die werkt wel, al hoor ik anderen erover klagen.
Zorg iig voor een goede foto. Wat gespreksstof en ben jezelf. Het lijkt net het gewone dagelijkse leven dus. Je moet ze wel een beetje boeien hè die ladies. Ze hebben immers keus genoeg.
Bedankt (idd beide vrijwel hetzelfde, komen jullie van dezelfde schoolquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gratis site: Paiq/Knuz waarvan de eerste naar mijn mening het leukste is.
Betaald: RP/Lexa.. aanbod vaak op betaalde sites serieuzer.
Goed de strategie, tja die is er dus niet. Zorg wel voor een goede foto (liefst foto's), want vrouwen zijn net slagers, ze keuren je net als een slager zijn biefstuk keurt. Daarnaast zorgen voor goede gesprekstof. Ga niet zelf alleen maar lopen ratellen dat werkt niet. Ohw en wees jezelf, en begin niet over typische mannen dingen. Uiteraard als zij er naar vraagt wel... maar ga er niet uren over uitwijden.
Verder tja be yourself, en ook goed je doel te weten: Date, Neuk, Chat etc. etc...
Wat mij betreft kun je die praatjes over wat je "wil" het beste negeren. Gewoon zien waar het schip strandt.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:10 schreef BlakeGriffin het volgende:
Bedankt (idd beide vrijwel hetzelfde, komen jullie van dezelfde school) maar qua strategie bedoel ik eigenlijk, hoe snel bv je msn/mail geven, niet te snel denk ik (opdringerig?) of juist wel (wordt verwacht)? En waar ik ook aan dacht is dat je misschien in het begin te veel contacten kunt leggen en niet onderhouden..?
Wat ik wil, hmm ja, dat vind ik lastig. Waarom leggen jullie daar de nadruk op? Ik wil namelijk het liefst een leuke vriendin ontmoeten maar een ongedwongen date vind ik ook best. Het hangt van de persoon af of ik het aanga of niet, niet of zij een date zoekt of een vaste relatie. Misschien bedoelen jullie als je geen relatie zoekt mijdt dan de vrouwen die daar op uit zijn? Maar dat is dus niet op mij van toepassing.
Ik ga het je toch vragen. Hoe kwam het zo?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef Ordos20 het volgende:
Lekker toch? Dit jaar maar twee dates gehad met dames van RP. Bij de eerste lag ik al binnen tien minuten in bed (don't ask), en bij de tweede al gelijk op de tweede date blijven slapen. Past eigenlijk wel bij mij, ik hou wel van knuffelen en meer, kom ik ook beter los dan in de kroeg hangen
@Silenus: Klopt, dat is het deel van Friesland boven Leeuwarden
Nou, we zouden eerder al een date hebben, maar lege telefoon enzo. Ging allemaal een beetje mis. Dus een nieuwe datum gesteld. Ik daar langs, dacht lekker kennis te maken, maar zij dacht daar anders over. Dus als een rechtgeaarde nitwit "duh" gezegd en een heerlijke avond alsnog gehad. Leuke verassing, dat welquote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ga het je toch vragen. Hoe kwam het zo?
Dit, behalve dat ik niet op RP zitquote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef Thornado het volgende:
Mijn Paiq date en ik lagen ookal op de tweede date met elkaar in bed, met RP is mij dat nooit gelukt :p
Ik heb haar nog gevraagd - wat zou je gedaan hebben als ik de éérste avond had gevraagd of je mee zou gaan? Ze zegt dat ze zou hebben geweigerd, maar ik bespeur toch weinig overtuiging in dat antwoordquote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef Thornado het volgende:
Mijn Paiq date en ik lagen ookal op de tweede date met elkaar in bed, met RP is mij dat nooit gelukt :p
Ach, dat zeg ik ook altijd over Vleuten, terwijl er een flink aantal collega's daar wonen. Heck, een ervan riep destijds altijd hetzelfde, dat hij er niet dood gevonden wou worden. Maargoed, zowel m'n vriendin als ik willen absoluut niet naar Leidsche Rijn ofzo, dan liever een dorpje in de buurt. Zelf komt ze uit Maarssen, en dat heeft tenminste een leuk centrum.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:26 schreef Silenus het volgende:
Ik had het er toevallig vanochtend op de fiets nog over met een collega. Het bedrijf is gesitueerd in Nieuwegein.
Hij: Volgens mij woont 20% van de werknemers in Nieuwegein.
Ik: Ik ga nog liever dood dan ik ooit van m'n leven in zo'n kutdorp als Nieuwegein moet wonen.
Hij: Ik heb net een huis toegewezen gekregen in Nieuwegein.
Ik: owww....
Ik heb dit weekend een familieuitje gehad met de familie van m'n vriendin, in Twente (kom ik vandaan oorspronkelijk). Die hele familie is een stelletje kakkers (in de positieve zin) die net niet in 't Gooi wonen. En die verstaan de locals (o.a. de molenaar van een molen die we bezocht hebben) nauwelijksquote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef kastanova het volgende:
Als ik m'n vrienden/vriendinnen in Twente bezoek heb ik altijd de neiging weer met ze mee te gaan wat betreft dialect en accent...
Die kop van dinnetje toen dat gebeurde; alsof ze in de jungle tussen een stel neusbotnegers (geëvolueerde versie van knots?) zat.
Ja, maar wat is ABN bij een twentse molenaar? Dat zal wel net zo ABN zijn als dat van een Friese boer.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend een familieuitje gehad met de familie van m'n vriendin, in Twente (kom ik vandaan oorspronkelijk). Die hele familie is een stelletje kakkers (in de positieve zin) die net niet in 't Gooi wonen. En die verstaan de locals (o.a. de molenaar van een molen die we bezocht hebben) nauwelijksEn dat terwijl hij nog in ABN modus zat
Flink accent maar geen echt typische Twentse woorden, ik ben zelf hoewel ik uit Twente kom wel ABN opgevoed (en m'n ouders daarvoor oneindig dankbaar) dus als hij echt los zou gaan zou ik 'em ook niet verstaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:50 schreef Pim89 het volgende:
Ja, maar wat is ABN bij een twentse molenaar? Dat zal wel net zo ABN zijn als dat van een Friese boer.
Oke, ja ik versta de meeste accenten wel. Zelfs Limburgs. Ze moeten daar niet heel erg in dialect gaan praten, maar een beetje versta ik wel. Alleen Fries, daar heb ik geen kaas van gegeten. Trouwens, dit is best wel offtopic geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Flink accent maar geen echt typische Twentse woorden, ik ben zelf hoewel ik uit Twente kom wel ABN opgevoed (en m'n ouders daarvoor oneindig dankbaar) dus als hij echt los zou gaan zou ik 'em ook niet verstaan.
Er is nogal een verschil tussen een dialect en een accent. Limburgs accent prima, maar echt Limburgs (de taal dus) gaat niet lukken.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef Pim89 het volgende:
Oke, ja ik versta de meeste accenten wel. Zelfs Limburgs. Ze moeten daar niet heel erg in dialect gaan praten, maar een beetje versta ik wel. Alleen Fries, daar heb ik geen kaas van gegeten. Trouwens, dit is best wel offtopic geloof ik
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een dialect en een accent. Limburgs accent prima, maar echt Limburgs (de taal dus) gaat niet lukken.
Mannen met accent zijn gênant (tenzij buitenlands). Bij vrouwen is het leuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind accenten echt bagger. Beetje natuurlijk, geen problemen mee. Twents versta ik niet![]()
Fries zelfs beter. Brabants en vlaams vind ik juist helemaal niks
Ik vind Vlaams zo vreselijk lief klinkenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind accenten echt bagger. Beetje natuurlijk, geen problemen mee. Twents versta ik niet![]()
Fries zelfs beter. Brabants en vlaams vind ik juist helemaal niks
Belgen kunnen ook heel vies zijn. Vandaar dat Jambers met zoveel weg kwam.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind Vlaams zo vreselijk lief klinkenZelfs als Belgen boos zijn, hoor je dat gewoon niet omdat het zo lief klinkt
Ik ken geen vieze Belgenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Belgen kunnen ook heel vies zijn. Vandaar dat Jambers met zoveel weg kwam.
Het nieuwe centrumpje van Vleuterweide is best leuk nogquote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook altijd over Vleuten, terwijl er een flink aantal collega's daar wonen. Heck, een ervan riep destijds altijd hetzelfde, dat hij er niet dood gevonden wou worden. Maargoed, zowel m'n vriendin als ik willen absoluut niet naar Leidsche Rijn ofzo, dan liever een dorpje in de buurt. Zelf komt ze uit Maarssen, en dat heeft tenminste een leuk centrum.
Als je in eht ziekenhuis werkt vind je niet gauw iets vies lijkt me. Dus dan is alles sneller schattig!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken geen vieze Belgen![]()
Alleen artsen en ik kon nooit boos op ze zijn, want ze zijn zo liefIk vertelde een poosje terug een arts dat ie iets steeds fout had gedaan en toen zei hij "amai!" en toen wist ik niet meer waar ik het nou over had
Hij was 50+, zo erg is het met me
M'n vriendin heeft een enorme Gooische R, en die neem ik nog over ookquote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
![]()
Ik heb uberhaupt een zwak voor mannen met een accentMaar het moet niet plat Rotterdams, Haags of Amsterdams zijn. Dat is toch wel zo verschrikkelijk
Vlaams![]()
Tegen een belg 20 jaar ouder iets dergelijks zeggen is ook redelijk not-donequote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken geen vieze Belgen![]()
Alleen artsen en ik kon nooit boos op ze zijn, want ze zijn zo liefIk vertelde een poosje terug een arts dat ie iets steeds fout had gedaan en toen zei hij "amai!" en toen wist ik niet meer waar ik het nou over had
Hij was 50+, zo erg is het met me
Ja eens, maar ik vind eigenlijk bijna alle accenten leuk bij vrouwen. Frans, Duits, Spaans, Amerikaans, Italiaans, Russisch.. Vlaamsen zijn wel apart omdat ze naast het schattige accent de taal zo goed beheersen als moedertaal. Dus het accent is bonus, gaat niet ten koste van de communicatie.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Pim89 het volgende:
Vrouwen met een Vlaams accent zijn ook leuk. Klinkt heel sexy op de één of andere manier. Een twents/achterhoeks accent kan ook leuk zijn, maar dat verschilt. Bij Ilse de Lange is het heel leuk bijvoorbeeld
Wij zijn van 1 geestquote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb uberhaupt een zwak voor mannen met een accentMaar het moet niet plat Rotterdams, Haags of Amsterdams zijn. Dat is toch wel zo verschrikkelijk
Vlaams![]()
Ik ben het bijna eens, sommige mensen met een brabants accent weten het heel lomp te laten klinken. Over het algemeen is een zachte g inderdaad wel sexyquote:Op woensdag 13 april 2011 16:02 schreef Fingon het volgende:
[..]
Wij zijn van 1 geest
Alle accenten onder de rivieren zijn sexy
Eens, ook Engels, en dan niet van Manchester ofzo waar het heel lomp klinkt, maar echt engels (een milde variant van hoe de britse queen spreekt) vind ik ook heel mooi op de één of andere manier.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja eens, maar ik vind eigenlijk bijna alle accenten leuk bij vrouwen. Frans, Duits, Spaans, Amerikaans, Italiaans, Russisch.. Vlaamsen zijn wel apart omdat ze naast het schattige accent de taal zo goed beheersen als moedertaal. Dus het accent is bonus, gaat niet ten koste van de communicatie.
Wat vind je van monotone stem van een doof persoon?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Vlaams![]()
Dat is geen accent, dat is een spraakgebrekquote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat vind je van monotone stem van een doof persoon?
doven hebben geen monotone stem, die hebben hun stem juist niet onder controle.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat vind je van monotone stem van een doof persoon?
Oke, slechthorenden dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doven hebben geen monotone stem, die hebben hun stem juist niet onder controle.
Wel origineel. Als het dan wat wordt en mensen vragen hoe de eerste date eruit zag, heb je wel een mooi verhaal.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
Ga zometeen even hardlopen met iemand van paiq die me een tijdje terug een oneliner had gestuurd. Rare eerste date, maar wel lekker sportief! Het nuttige met het aangename combineren dus.
Plakkerig en zweterig?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Pim89 het volgende:
Wel origineel. Als het dan wat wordt en mensen vragen hoe de eerste date eruit zag, heb je wel een mooi verhaal.
Zou me verbazen als ik er ooit één krijgquote:Op woensdag 13 april 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Wel leuk dat je elke dag fotobewonderaars hebt op je foto's. Daar ligt het in iedergeval niet aan.
En, hoe ging jullie eerste contact op RP?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb mijn vriend (Een echte nuchtere Tukker die geen ABN kan maar alleen Twents/met een Twents accent kan praten) bijna 5 jaar geleden leren kennen op Relatieplanet. Inmiddels hebben we 4 jaar een relatie en wonen we een jaar samen
Ik ging eens hardlopen met een vriendin van mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
Ga zometeen even hardlopen met iemand van paiq die me een tijdje terug een oneliner had gestuurd. Rare eerste date, maar wel lekker sportief! Het nuttige met het aangename combineren dus.
Ik was net terug van een vakantie van 3 weken in Amerika toen ik zag dat hij een berichtje had gestuurd. We hebben van augustus 2006 tot maart 2007 alleen maar berichtjes via RP/mail uitgewisseld. Door omstandigheden was het er nog niet gelukt om elkaar IRL te ontmoeten. Eind maart 2007 vond hij het toch hoog tijd worden en hebben we elkaar op een donderdagavond ontmoet. Het was erg gezellig, maar er is toen nog niks gebeurd. De zondag erna was het heerlijk weer en ben ik naar hem toe gegaan omdat hij een balkon met zon had ( en ik een dakterras zonder zon) en sindsdien zijn we samenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En, hoe ging jullie eerste contact op RP?
Vlaams.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind Vlaams zo vreselijk lief klinkenZelfs als Belgen boos zijn, hoor je dat gewoon niet omdat het zo lief klinkt
Uuuhmmm..................? WTF?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ok, ik heb m'n eerste msn contact toegevoegd. Nu zie ik dus al haar msn contacten op haar live pagina. En ik neem aan dat haar contacten dus mij ook kunnen zien. Leuk zo'n nieuwe functie op msnzit ik niet echt op te wachten..
En hoe is het gesteld met je conditie?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
ik heb dus een dame toegevoegd. Als ik op haar profiel klik zie ik haar contacten. En MSN stelt me voor om ze toe te voegenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuuhmmm..................? WTF?Ik heb daarnet bij de mijne ff gekeken, ik zie niet of iemand kan zien wie er allemaal in mijn MSN zit. Nog ff en dan mieter ik MSN voorgoed eraf, tis toch een achterlijke programma zo....
Vooral als blijkt dat ze maandelijks marathons loopt en ze dat kleine stukje van jullie met 20km/u doet. Wordt je gelapt door een vrouwquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Pim89 het volgende:
Wel origineel. Als het dan wat wordt en mensen vragen hoe de eerste date eruit zag, heb je wel een mooi verhaal.
ik kan niet rennen, maar kan wel een beetje poolen. Dat is ook altijd wel een leuk gezicht als je de ballen erin klapt en de man met open mond staat te kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vooral als blijkt dat ze maandelijks marathons loopt en ze dat kleine stukje van jullie met 20km/u doet. Wordt je gelapt door een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |