De site zelf is een geldaftroggelend, slecht functionerend, lelijk ontworpen hoopje HTML. De mensen die je er tegenkomt zijn dan ook per definitie dapper, dat ze zich daar doorheen durven te worstelenquote:
Ik heb ook weleens op lexa rond zitten kijken en vond het soort mannen over het algemeen niet van een heel hoog niveau. Inderdaad vervelende lay-out en je moet voor elke mogelijkheid bijna een abbo hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef Sander het volgende:
In other news, ik heb zowaar een date via Lexa, de grootste faalsite allertijden, gescoord.
Lekker, zo geforceerdquote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens op lexa rond zitten kijken en vond het soort mannen over het algemeen niet van een heel hoog niveau. Inderdaad vervelende lay-out en je moet voor elke mogelijkheid bijna een abbo hebben.
Ben al een maand of drie aan het omgaan/'daten' met iemand. Alleen de laatste tijd gaat het wat minder. Morgen zien we elkaar weer en moeten we een gesprek hebben vinden we beide. Die hopelijk minder serieus wordt als hoe het nu klinkt
Najah we weten allebei dat als we niet even over bepaalde onderwerpen gaan praten het dan zowieso over is omdat het toch steeds weer terugkomt. Zijn beide normaal gesproken nogal van het 'we zien wel wat er gebeurd'. Maar soms moet je er wel even over hebbenquote:
Zijn dat dan onderwerpen waar je het liever niet over hebt?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Najah we weten allebei dat als we niet even over bepaalde onderwerpen gaan praten het dan zowieso over is omdat het toch steeds weer terugkomt. Zijn beide normaal gesproken nogal van het 'we zien wel wat er gebeurd'. Maar soms moet je er wel even over hebben![]()
Normaal ook niet echt mijn ding zo'n afgesproken gespek maar we zien wel
Ehm denk onbewust wel ja. Niet dat je helemaal denkt van 'oh dat onderwerp moeten we vermijden' maar wel dingen die botsen en je onbewust toch maar wat aan de kant schuift. Maarja dat komt toch altijd weer terug.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Zijn dat dan onderwerpen waar je het liever niet over hebt?
Oke. Succes daarmeequote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ehm denk onbewust wel ja. Niet dat je helemaal denkt van 'oh dat onderwerp moeten we vermijden' maar wel dingen die botsen en je onbewust toch maar wat aan de kant schuift. Maarja dat komt toch altijd weer terug.
Origineelquote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef love_sharon het volgende:
Kreeg laatst trouwens een heel leuk berichtje op rp. Om de zoveel tijd is het wel leuk om weer berichtjes te lezen zeker doordat er altijd wel wat rare tussen zitten![]()
Het leuke berichtje:
Graag volgend formulier invullen.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Reeds bekende informatie is alvast ingevuld
Mijn naam is Sharon_______ ,
Ik ben inmiddels alweer __ jaars student ________ in ____. Hiermee wordt ik later _______, omdat _______. Een leuke anekdote hierover die ik normaal gesproken eigenlijk niet zo snel aan elk willekeurig persoon zou vertellen, maar wat ik nu toch ga doen is ________ . J Hieruit volgt denk ik vrij duidelijk dat ik ______ één van de belangrijkste aspecten van het leven vind.
Naast mn studie ben ik erg druk met _______, waardoor ik niet altijd even snel op mijn email reageer.Ik heb sowieso eigenlijk best veel slechte eigenschappen zoals ________, ________ en misschien wel de ergste _________.
Aan de andere kant ben ook weer heel lief/leuk/initiatiefrijk/energiek/stoer/mooi*. Al met al denk ik dat ik het waard ben om wat moeite voor te doen en je wel gek bent als je deze kans laat schieten.
Mocht je interesse hebben, dan heb ik eventueel __ april wel een gaatje in mn agenda om elkaar in het echt te gaan zien.
X
Nice! Hoe origineel is dat!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef love_sharon het volgende:
Kreeg laatst trouwens een heel leuk berichtje op rp. Om de zoveel tijd is het wel leuk om weer berichtjes te lezen zeker doordat er altijd wel wat rare tussen zitten![]()
Het leuke berichtje:
Graag volgend formulier invullen.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Reeds bekende informatie is alvast ingevuld
Ik ben inmiddels alweer __ jaars student ________ in ____. Hiermee wordt ik later _______, omdat _______. Een leuke anekdote hierover die ik normaal gesproken eigenlijk niet zo snel aan elk willekeurig persoon zou vertellen, maar wat ik nu toch ga doen is ________ . J Hieruit volgt denk ik vrij duidelijk dat ik ______ één van de belangrijkste aspecten van het leven vind.
Naast mn studie ben ik erg druk met _______, waardoor ik niet altijd even snel op mijn email reageer.Ik heb sowieso eigenlijk best veel slechte eigenschappen zoals ________, ________ en misschien wel de ergste _________.
Aan de andere kant ben ook weer heel lief/leuk/initiatiefrijk/energiek/stoer/mooi*. Al met al denk ik dat ik het waard ben om wat moeite voor te doen en je wel gek bent als je deze kans laat schieten.
Mocht je interesse hebben, dan heb ik eventueel __ april wel een gaatje in mn agenda om elkaar in het echt te gaan zien.
X
Dat is nu zonde. Doet zo'n jongen/man z'n uiterste best voor je, en dan laat je niets van je horen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee ga ook niet antwoorden maar vond het bericht wel erg goed.
Haha idem dito.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Ordos20 het volgende:
Als ik dat zo lees, dan ben ik wel een hele saaie lul om daar niet op te komen
Why not?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Versus:quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef love_sharon het volgende:
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Het staat in de sterren geschreven dat het niet gaat werken onze relatie. Wil jij samen met mij bewijzen dat ze geen gelijk hebben?
Hij zal vast wel vaker dit soort berichten sturen maar hij had hem tenminste wel helemaal persoonlijk gemaakt. Veel toespellingen naar dingen die in mijn profiel staan.:)quote:Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Dat is nu zonde. Doet zo'n jongen/man z'n uiterste best voor je, en dan laat je niets van je horen.
Van de andere kant: hoe vaak zou hij dit sturen. Ik denk heel vaak
Je hoeft dan ook niet iedere keer een heel verschillend origineel bericht te bedenken bij iedere vrouw, je kan wel een soort van concept hebben En zeker 75% uit dat bericht slaat direct op mijn profieltekstquote:Op donderdag 14 april 2011 17:22 schreef Ordos20 het volgende:
Mmmhhh nu ik er zo'n twee of drie keer over heen gelezen heb: het is potverdorie gewoon een template. Plak her en der wat uit het profiel, de rest standaard en hoppa. Indien geen student even snel omwisselen naar werk, en als iemand eigenschappen opgesomd heeft die aanpassen.
Das eigenlijk best slim. Ziet er persoonlijk uit, is het allerminstknap staaltje werk
Barry White is een klootzak, Knots een neger met een grote lul. Het zijn allebei klootzakken eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:28 schreef Ordos20 het volgende:
Ik wil het begrijpen Seven, maar ik heb geen idee wie Knots en Barry White zijn
Ik had ooit een date waarbij ik op de date zelf tegen de vrouw in kwestie zei dat het wel erg fout van haar was om zo'n lange standaardmail naar me te sturen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:29 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet iedere keer een heel verschillend origineel bericht te bedenken bij iedere vrouw, je kan wel een soort van concept hebben En zeker 75% uit dat bericht slaat direct op mijn profieltekst
Ik doe niet aan concepten, ben ik veuls te verstrooid voor (en dus staar ik veel te lang naar het scherm om een pakkend berichtje te schrijven wat ruk is... maar hey so what -- zo ben ik)quote:Op donderdag 14 april 2011 17:29 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet iedere keer een heel verschillend origineel bericht te bedenken bij iedere vrouw, je kan wel een soort van concept hebben En zeker 75% uit dat bericht slaat direct op mijn profieltekst
Knots is geen klootzak. Alleen dat hij me gisteren hoer noemde en dat hij me zaterdag liet zitten was wel redelijk asshole. Maar buiten dat heb ik nog niet een keer echte 'klootzak' dingen aan hem op kunnen merken. Evengoed, 1 keer is genoeg om het bij mij te verzieken dus het blijft wel exit. Maar omdat hij verder een doodgoeie kerel is, vind ik het wel zo eerlijk om even één en ander recht te zetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Barry White is een klootzak, Knots een neger met een grote lul. Het zijn allebei klootzakken eigenlijk.
Knots en knuppelquote:Op donderdag 14 april 2011 17:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Knots is geen klootzak. Alleen dat hij me gisteren hoer noemde en dat hij me zaterdag liet zitten was wel redelijk asshole. Maar buiten dat heb ik nog niet een keer echte 'klootzak' dingen aan hem op kunnen merken. Evengoed, 1 keer is genoeg om het bij mij te verzieken dus het blijft wel exit. Maar omdat hij verder een doodgoeie kerel is, vind ik het wel zo eerlijk om even één en ander recht te zetten.
En ter info: Barry White is de klootzak die ons aan elkaar heeft voorgesteld. Daar heb ik 2 keer mee gedate.
Zo kreeg ik laatst ook een erg leuk berichtje op RP. Niet qua 'heejijbentleukwiljemetmedaten' maar gewoon een leuk berichtje, een verrassende reactie op mijn profiel. Had er graag op gereageerd, maar helaas, geen fullmember (meer). En om voor 1 reactie bijna 30 euro te gaan dokken...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb weleens gewoon een interessebericht terug gestuurd en toen begreep die de hint dat die een e-mail adres moest sturen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst ook een erg leuk berichtje op RP. Niet qua 'heejijbentleukwiljemetmedaten' maar gewoon een leuk berichtje, een verrassende reactie op mijn profiel. Had er graag op gereageerd, maar helaas, geen fullmember (meer). En om voor 1 reactie bijna 30 euro te gaan dokken...
En toch krijg ik bij Lexa de meeste persoonlijke berichten dit in tegenstelling tot RP.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:05 schreef Sander het volgende:
[..]
De site zelf is een geldaftroggelend, slecht functionerend, lelijk ontworpen hoopje HTML. De mensen die je er tegenkomt zijn dan ook per definitie dapper, dat ze zich daar doorheen durven te worstelen
Ik weet niet hoor. Maar 'het accepteren' en dat ook steeds verkondigen is imo juist een stap verder dan 'huilie doen'. Dan heb je jezelf opgegeven ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist! Luisteren naar Macondo die zegt dat je naar mij moet luisteren ja
Daarbij was jij juist 1 van de weinigen die niet huilie liep te doen, maar het sort of accepteert...
Is dat zo?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Na Knots moest ik natuurlijk wel direct in actie komen.
Laatste keer dat ik exact die term heb gebruikt (She's out of my league) was op vakantie. Ging over een meid die ik al paar keer had gezien en die er voor mij echt uitstond in de club. Was de enige in een week tijd waar ik echt van onder de indruk was. En grappig genoeg sprak net zei als enige meid die vakantie mij aan bij de bar.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Marver8 het volgende:
Hoge foto-beoordelingen zijn het equivalent van de e-penis.
Ik zou me er alleen niet te druk erom maken. Zoals zovaak aangegeven: Je moet roeien met de riemen die je hebt. Een leuke oproep en een normale foto (ook al ben je geen Don Juan) helpen vaak al een heel eind. Als je jezelf lelijk vindt, vinden andere dat ook. Leuk is voor mij een samenvattende term voor meerdere kenmerken. Zorg gewoon dat je daarop beter scoort, als het je inderdaad dwars zit. Al moet je je naar mijn mening vooral niet te druk maken.
Grappige film: http://www.moviemeter.nl/film/55372
Ervaringen worden hier doorlopend geplaatst - en die site van jou is zo'n zwaar gesponsord poepverhaal. Met een fictief top 5 van sites - en volslagen onbekende *dus zonder mensen* sites hoog er in.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Dropdown het volgende:
Ik help mijn tante op dit moment, omdat zij op zoek is naar een nieuwe man (na 20 jaar huwelijk bedacht mijn oom even vreemd te gaan). Heb hier wat reviews gezien: http://www.datingsite-ervaringen.nl/ , maar zoek er eigenlijk nog meer.
Lieve schat. Luister nou eens heel goed naar me. Tante Spir zal het je even haarfijn uitleggen: Natúúrlijk is uiterlijk een deel, maar het gaat hier om aantrekkelijkheid en niet om mooiheid. Silenus heeft gekke tandjes, Kasta heeft een raar smal hoofd, Snuit een rode baard en hij is kaal en WGs tanden zijn te groot voor zijn glimlach. NIEMAND is volmaakt!! Desondanks hebben die gasten zoiets van: FUCK IT! Het zijn stuk voor stuk geen sportschoolfreaks (WG uitzonderd) met supermooi lijf. Ze zijn normaal. Ze hebben een leuk leven, doen veel dingen, gaan veel uit, hebben vrienden etc. Ze hebben lol, genieten en dat stralen ze uit. En dat komt écht niet omdat het mooiboys zijn.quote:
Kijk naar Thornado!! Lelijkheid ten top en tóch een chick gescoord!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Thornado het volgende:
Dit is denk ik de eerste keer dat ik het met spirit eens ben
30 euro? ach je kunt ook een dating cadeau kaartje halen.... tien dagen voor tien euro (wel heel erg pauper, maar wel lekker goedkoop!)quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst ook een erg leuk berichtje op RP. Niet qua 'heejijbentleukwiljemetmedaten' maar gewoon een leuk berichtje, een verrassende reactie op mijn profiel. Had er graag op gereageerd, maar helaas, geen fullmember (meer). En om voor 1 reactie bijna 30 euro te gaan dokken...
Ik zou niet durvenquote:
Mens!! Nou wil ik toch écht een foto van jou zien!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Seven. het volgende:
Ik ben ook echt niet 'lekker' of zo. Maar ik gedraag me wel alsof ik het lekkerste wijf ter wereld ben en daar trappen toch aardig wat mannen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |