Wat wil je wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi topic wel alleen lees ik te weinig neuk-verhalen.
Naja, zo formeel was het niet; was ook eigenlijk grotendeels toeval.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:13 schreef Marver8 het volgende:
Een voortgangsgesprek? Klinkt formeel.
Heb je nog andere toezeggingen gehad of is het als op het werk; je bent een zeer gemotiveerde, gedreven, toegewijde en uitstekende medewerker, alleen kunnen we geen extra tegemoetkoming bieden. Maar we waarderen je inzet.
Maar klinkt goed natuurlijk. Gefeliciteerd (beetje uit context maar oké) !
Nah, da's het vage op zich wel... Ze biedt juist extreem weinig "weerstand."quote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef Marver8 het volgende:
Klinkt goed in ieder geval. Ik begon volgens mij met lezen zo rond deel 90 van deze serie en toen had je echt de houding van "I don't care, je bent echt een huppelkutje of sletje...". Echt een lul tegenover het merendeel van de dames (dat bedoel ik positief) en toch in de rij staan. Maar kennelijk is het echt waar: "een vrouw die weerstand biedt wordt op hangen gedragen". Jouw quote (vrij vertaald).
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Het is altijd veel teveel op het negatieve gericht.
Nah, kom morgen wel weer es langs met een verslag (als het door gaat). Date gepland voor ergens volgende week vervroegd naar vandaag. Ze was toch wel heel nieuwsgierig naar mij dus.... Let's seequote:Op donderdag 14 april 2011 22:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Het is altijd veel teveel op het negatieve gericht.
Ah, en je bent niet gepest op de kleuterschool en je kampt ook niet met een negatief zelfbeeld of ander huilie gedoe?quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:29 schreef Sander het volgende:
Het zit in ieder geval diep bij sommige mensen
Also mijn date was briljant.
Had jij je niet nog maar net ingechreven op datingsites?quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:29 schreef Sander het volgende:
Het zit in ieder geval diep bij sommige mensen
Also mijn date was briljant.
Jawel en een beetje maar daar ben ik niet zo gefrustreerd over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, en je bent niet gepest op de kleuterschool en je kampt ook niet met een negatief zelfbeeld of ander huilie gedoe?![]()
Oh niet veel bijzonders, niet gezoend iigquote:Details over de date dan graag! Waar afgesproken, wat was het voor chick en is er gezoehoend en zo?
Ja een week of twee ofzo denk ik nu? Moet eens terugbladeren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Had jij je niet nog maar net ingechreven op datingsites?
En eerste date al gehad?
Nou ja, je bent IT-er denk ik dus dan hoort dat ook zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Sander het volgende:
Jawel en een beetje maar daar ben ik niet zo gefrustreerd over.
Ik geef toe dat ik in het begin daar ook niet altijd zo'n held in was ; alle signalen moesten op groen staan en eigenlijk moest ze het zelf zeer duidelijk aangeven dat er gezoend zou gaan worden. Maar even dit dus : als je haar wilde zoenen, had je het gewoon moeten doen. Als ze nog een keer met je af wilt spreken, had ze ook graag willen zoenen. Echt. Als jullie later getrouwd zijn zal ze bekennen dat ze gisteren aan het einde van de avond dacht "waarom zoent die kerel me niet, vindt hij mij lelijk?"quote:Oh niet veel bijzonders, niet gezoend iig. Lekker zitten ouwehoeren in een gezellig cafeetje over vanalles en nog wat; mijn studie, haar werk, vrienden, hobby's
, wat al niet meer. We gingen half 9 zitten, het was 11 uur voor ik er erg in had dus toen ging ik de trein maar eens halen. Stukje met haar meegelopen, keurig 3 zoenen, verder niks. Maar, 't is zeker voor herhaling vatbaar, dus vandaag of morgen eens sms'en wat de plannen kunnen zijn.
![]()
Haha, dat zei ik vroeger dan ook. Gewoon gelul natuurlijk, soort van onzekerheid en angst voor afwijzing. Maar vrouwen lijken meer op kerels dan je denkt - als je ze leuk vindt wil ze zoenen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef Sander het volgende:
Haha thx voor de tips. Ik weet hoe ik het aan moet pakken, ik vond het moment er niet naar. Wie weet de volgende date. En wat betreft het "een tweede date, dan had ze willen zoenen", ach. Always leave'm wanting more. Maar zonder gein. Ik heb lekker zitten kletsen, zij ook, volgens mij viel ik wel in de smaak, het was beregezellig allemaal. Die zoen komt wel.
Seriously?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha, dat zei ik vroeger dan ook. Gewoon gelul natuurlijk, soort van onzekerheid en angst voor afwijzing. Maar vrouwen lijken meer op kerels dan je denkt - als je ze leuk vindt wil ze zoenen.
Maar goed nieuws man, hoopt dat ze een beetje in de buurt woont en niet in Nieuw-Beerta. Was dit je eerste internetdate ever?
Dude, je komt uit de ICT, dus je kúnt simpelweg geen zelfvertrouwen hebben!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Seriously?. Wat leuk dat je dat vroeger allemaal zei, maar je hoeft mij niet aan het handje te nemen. Lief hoor, dat wel.
Oeh dan ben ik dubbel genaaid, hi EN civiele techniek gedaan....... crap!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je komt uit de ICT, dus je kúnt simpelweg geen zelfvertrouwen hebben!
Hogere Informatica hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |