abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95520493
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi topic wel alleen lees ik te weinig neuk-verhalen.
Wat wil je weten :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_95520842
Nah, beetje positiviteit dan maar...

Dinnetje en ik hebben vandaag even een voortgangsgesprek gehad en we blijken eigenlijk best wel heel gelukkig met elkaar O+.
Moet ook zeggen, dit is zelfs voor mij een vrij unieke relatie :).
I was an atheist until I realized I was God
pi_95521116
Een voortgangsgesprek? Klinkt formeel :).

Heb je nog andere toezeggingen gehad of is het als op het werk; je bent een zeer gemotiveerde, gedreven, toegewijde en uitstekende medewerker, alleen kunnen we geen extra tegemoetkoming bieden. Maar we waarderen je inzet :).

Maar klinkt goed natuurlijk. Gefeliciteerd (beetje uit context maar oké) !
pi_95521412
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:13 schreef Marver8 het volgende:
Een voortgangsgesprek? Klinkt formeel :).

Heb je nog andere toezeggingen gehad of is het als op het werk; je bent een zeer gemotiveerde, gedreven, toegewijde en uitstekende medewerker, alleen kunnen we geen extra tegemoetkoming bieden. Maar we waarderen je inzet :).

Maar klinkt goed natuurlijk. Gefeliciteerd (beetje uit context maar oké) !
Naja, zo formeel was het niet; was ook eigenlijk grotendeels toeval.
M'n dag was echt zwáár kut op echt belachelijk veel punten, dus zij kwam met troostende woorden, vervolgens ging dat over in knuffelen en uiteindelijk werd er plotseling besproken in welke mate en hoe we over elkaar dachten.

We zijn niet echt een stel dat dergelijke dialogen bewust opzoekt aangezien we beiden meer types zijn van "Kijken waar het schip strandt" en zolang het ding prettig drijft zijn we ook gewoon tevreden.
Dus dan is zo'n momentje van uitspreken wel even handig :).
pi_95521869
Klinkt goed in ieder geval. Ik begon volgens mij met lezen zo rond deel 90 van deze serie en toen had je echt de houding van "I don't care, je bent echt een huppelkutje of sletje...". Echt een lul tegenover het merendeel van de dames (dat bedoel ik positief) en toch in de rij staan. Maar kennelijk is het echt waar: "een vrouw die weerstand biedt wordt op hangen gedragen". Jouw quote (vrij vertaald) :).
pi_95523130
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef Marver8 het volgende:
Klinkt goed in ieder geval. Ik begon volgens mij met lezen zo rond deel 90 van deze serie en toen had je echt de houding van "I don't care, je bent echt een huppelkutje of sletje...". Echt een lul tegenover het merendeel van de dames (dat bedoel ik positief) en toch in de rij staan. Maar kennelijk is het echt waar: "een vrouw die weerstand biedt wordt op hangen gedragen". Jouw quote (vrij vertaald) :).
Nah, da's het vage op zich wel... Ze biedt juist extreem weinig "weerstand."

Nou ja, kort samengevat komt het er eigenlijk gewoon op neer dat ze simpelweg geen zeikerd is maar het gewoon goed doseert en haar momenten dus ook gewoon uit kiest.
Andere vrouwen die blijven slapen is geen probleem, daar vertrouwt ze me gewoon in.
Waarbij ze ineens wel haar poot stijf kan houden als ik poker wil kijken voor het slapen gaan terwijl zij dat totaal niet boeiend vindt.

Voor de buitenstaander is dat blijven slapen waarschijnlijk ridicuul, maar ík vond het juist altijd vrij vervelend dat daar zo'n drama van gemaakt werd.
Ik bedoel, ten eerste snapte ik nooit waarom iemand uberhaupt een relatie met me had als ze me niet vertrouwt met een andere vrouw.
En daarnaast; als ik vreemd wíl gaan, dan ben ik daarbij toch echt niet afhankelijk van sleepovers.

Normaal ontaarde dat dan ook in een kansloze "Oh, het heeft niet met vertrouwen te maken? Waarom doe je dan nooit moeilijk over vrienden die blijven slapen?"-discussie, maar deze meid is wat dat betreft net zo nuchter als ik.
"Hmmmmz, zit wat in..." waarbij het (voor beide partijen) volstaat om te melden dat 1 fout uitstapje voldoende is om het per direct allemaal af te kappen.

En dat wederzijds vertrouwen zorgt er eigenlijk juist voor dat er geen reden is om te wantrouwen :).
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:00:28 #232
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95523636
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Eens. Het is altijd veel teveel op het negatieve gericht.
:{w . Ik kreeg nog geen week geleden de opmerking dat ik er eens over op moest houden.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:00:53 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95523657
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee :{w :{w
Date?
Resistance is futile.
pi_95527884
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Eens. Het is altijd veel teveel op het negatieve gericht.
Nah, kom morgen wel weer es langs met een verslag (als het door gaat). Date gepland voor ergens volgende week vervroegd naar vandaag. Ze was toch wel heel nieuwsgierig naar mij dus.... Let's see
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 15 april 2011 @ 06:29:47 #235
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_95527899
Het zit in ieder geval diep bij sommige mensen ;)

Also mijn date was briljant. :7
  vrijdag 15 april 2011 @ 07:47:30 #236
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95528227
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 06:29 schreef Sander het volgende:

Ah, en je bent niet gepest op de kleuterschool en je kampt ook niet met een negatief zelfbeeld of ander huilie gedoe? *O*

Details over de date dan graag! Waar afgesproken, wat was het voor chick en is er gezoehoend en zo?
Overal verstand van.
pi_95528292
Idd, positief nieuws vraagt om een nadere uitleg!

Crap.... geen geld :'(
pi_95528353
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee :{w :{w
_O-
Sarcasme. Herken het.
pi_95530312
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 april 2011 06:29 schreef Sander het volgende:

Had jij je niet nog maar net ingechreven op datingsites?
En eerste date al gehad?
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:47:55 #240
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_95530719
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 07:47 schreef macondo het volgende:

[..]

Ah, en je bent niet gepest op de kleuterschool en je kampt ook niet met een negatief zelfbeeld of ander huilie gedoe? *O*
Jawel en een beetje maar daar ben ik niet zo gefrustreerd over. :+
quote:
Details over de date dan graag! Waar afgesproken, wat was het voor chick en is er gezoehoend en zo?
Oh niet veel bijzonders, niet gezoend iig :P. Lekker zitten ouwehoeren in een gezellig cafeetje over vanalles en nog wat; mijn studie, haar werk, vrienden, hobby's ;), wat al niet meer. We gingen half 9 zitten, het was 11 uur voor ik er erg in had dus toen ging ik de trein maar eens halen. Stukje met haar meegelopen, keurig 3 zoenen, verder niks. Maar, 't is zeker voor herhaling vatbaar, dus vandaag of morgen eens sms'en wat de plannen kunnen zijn. :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Had jij je niet nog maar net ingechreven op datingsites?
En eerste date al gehad?
Ja een week of twee ofzo denk ik nu? Moet eens terugbladeren.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:57:57 #241
57047 macondo
pi_95531068
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Sander het volgende:

Jawel en een beetje maar daar ben ik niet zo gefrustreerd over. :+

Nou ja, je bent IT-er denk ik dus dan hoort dat ook zo ;)

quote:
Oh niet veel bijzonders, niet gezoend iig :P. Lekker zitten ouwehoeren in een gezellig cafeetje over vanalles en nog wat; mijn studie, haar werk, vrienden, hobby's ;), wat al niet meer. We gingen half 9 zitten, het was 11 uur voor ik er erg in had dus toen ging ik de trein maar eens halen. Stukje met haar meegelopen, keurig 3 zoenen, verder niks. Maar, 't is zeker voor herhaling vatbaar, dus vandaag of morgen eens sms'en wat de plannen kunnen zijn. :)
Ik geef toe dat ik in het begin daar ook niet altijd zo'n held in was ; alle signalen moesten op groen staan en eigenlijk moest ze het zelf zeer duidelijk aangeven dat er gezoend zou gaan worden. Maar even dit dus : als je haar wilde zoenen, had je het gewoon moeten doen. Als ze nog een keer met je af wilt spreken, had ze ook graag willen zoenen. Echt. Als jullie later getrouwd zijn zal ze bekennen dat ze gisteren aan het einde van de avond dacht "waarom zoent die kerel me niet, vindt hij mij lelijk?"

En als ze begint te schreeuwen (verkrachter! verkrachter!) dan is het foute boel - je bent in de friendship zone beland. Dan wil je ook geen tweede date.
Overal verstand van.
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:06:58 #242
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_95531430
Haha thx voor de tips. Ik weet hoe ik het aan moet pakken, ik vond het moment er niet naar. Wie weet de volgende date. En wat betreft het "een tweede date, dan had ze willen zoenen", ach. Always leave'm wanting more. Maar zonder gein. Ik heb lekker zitten kletsen, zij ook, volgens mij viel ik wel in de smaak, het was beregezellig allemaal. Die zoen komt wel.
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:18:58 #243
57047 macondo
pi_95531910
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef Sander het volgende:
Haha thx voor de tips. Ik weet hoe ik het aan moet pakken, ik vond het moment er niet naar. Wie weet de volgende date. En wat betreft het "een tweede date, dan had ze willen zoenen", ach. Always leave'm wanting more. Maar zonder gein. Ik heb lekker zitten kletsen, zij ook, volgens mij viel ik wel in de smaak, het was beregezellig allemaal. Die zoen komt wel.
Haha, dat zei ik vroeger dan ook. Gewoon gelul natuurlijk, soort van onzekerheid en angst voor afwijzing. Maar vrouwen lijken meer op kerels dan je denkt - als je ze leuk vindt wil ze zoenen.

Maar goed nieuws man, hoopt dat ze een beetje in de buurt woont en niet in Nieuw-Beerta. Was dit je eerste internetdate ever?
Overal verstand van.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:18:19 #244
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95534257
Nouja soms is er ook echt 'geen moment'. Als je echt moet haasten voor de trein ofzo ga je niet tijdens de sprint iemand nog even op de bek pakken. :')

Ik vind het juist wel leuk, die 'spanning'.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:38:13 #245
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_95535051
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef macondo het volgende:

[..]

Haha, dat zei ik vroeger dan ook. Gewoon gelul natuurlijk, soort van onzekerheid en angst voor afwijzing. Maar vrouwen lijken meer op kerels dan je denkt - als je ze leuk vindt wil ze zoenen.

Maar goed nieuws man, hoopt dat ze een beetje in de buurt woont en niet in Nieuw-Beerta. Was dit je eerste internetdate ever?
Seriously? :'). Wat leuk dat je dat vroeger allemaal zei, maar je hoeft mij niet aan het handje te nemen. Lief hoor, dat wel.
pi_95535105
Hmmmmz, wat een "van de meerderheid" afwijkende dates heb ik dan eigenlijk gehad...

Best vaag eigenlijk, ik kén dat gehele "zoenen bij het afscheid" en "op tijd weer naar huis gaan" simpelweg niet.
Voor mij vrij normaal, maar wat zullen die vrouwen er dan van gedacht hebben :?.
pi_95535143
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef Sander het volgende:

[..]

Seriously? :'). Wat leuk dat je dat vroeger allemaal zei, maar je hoeft mij niet aan het handje te nemen. Lief hoor, dat wel.
Dude, je komt uit de ICT, dus je kúnt simpelweg geen zelfvertrouwen hebben!

Hogere Informatica hier :+.
pi_95536522
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dude, je komt uit de ICT, dus je kúnt simpelweg geen zelfvertrouwen hebben!

Hogere Informatica hier :+.
Oeh dan ben ik dubbel genaaid, hi EN civiele techniek gedaan....... crap!
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:54:59 #249
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95540843
Dus. Met Knots is alles uitgepraat. Goedmaakseks gehad. We zien wel hoe het loopt, als ik hem mis, dan bel ik hem. Anders niet.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:00:22 #250
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95541078
:') Ongelofelijk.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')