daar wonen de mooie mannen he!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Doen we in het midden van het land toch goed
of de minst kritische vrouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar wonen de mooie mannen he!
Denk je niet dat wij door de vrouwen door heel nederland gekeurd worden?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
of de minst kritische vrouwen
Hoe lang is dat lijstje eigenlijk wel niet met mannen die in de rij voor je staan sevenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Seven. het volgende:
Dinsdag date via parship! Leuke vent lijkt het me wel.
Uh, ik weet van niets?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Seven. het volgende:
Dinsdag date via parship! Leuke vent lijkt het me wel.
Baas boven baas hoor, mijn foto haalt 8,8. Oneliners krijg ik af en toe, en bewonderaars regelmatig. Maar de mailtjes van Paiq open ik niet meer eigenlijk. Ben niet meer available.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ben serieus, gemiddeld 2 fotobewonderaars per dag en de score zit tussen de 8,9 en 9,3 voor de foto's.
Zijn dat foto's uit je fobo? zoja; welke?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijne is niet heel veel anders... foto score 9 en 9,4...
En een zooi oneliners, maar ik filter ook een zooi weg. Zitten kneusjes tussen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe lang is dat lijstje eigenlijk wel niet met mannen die in de rij voor je staan seven???
Jij woont te ver weg.quote:
Kan je in je instellingen nakijken, RP is daar wel makkelijk in.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:54 schreef Marver8 het volgende:
Weet iemand of RP nu inderdaad automatisch je abo verlengt? Ik hoor namelijk tegenstrijdige verhalen. Want volgens mij loopt hij één deze dagen af. En aangezien ik al iets van 3 weken niet meer ben ingelogd is het een beetje zonde als het dadelijk geld kost.
Failquote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Ordos20 het volgende:
Ik zeg, gewoon je foto's posten en niet afgeven. Ook een tijdje gedacht dat ik er niet uitzag: maar blijkbaar gewoon een complexje van een compleet gefaalde relatie die die minderwaardigheid veroorzaakte. Je bent zelf je grootste criticus, onthoud dat.
(verkapte hey spirit kijk mijn fobo post)
Ze wijzen vrouwen natuurlijk alleen af in theorie. Zoals anderhalve week terug, dat halve fotomodel in de branding met de "eendebek" en een tattoo waar de grootste pieperts het niet mee zouden willenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje sorry hoor, maar ik moet toch kwijt dat ik een klein beetje moe begin te worden van de huilies hier, net als in al die "ik ben al 25 maar heb nog nooit een relatie gehad"-topics of "ik durf niet!!"... pfff.. met zon instelling kom je dus inderdaad nergens. En vervolgens wel lopen hinniken als een lelijke chick je een berichtje stuurt. Misschien iets met de lat te hoog leggen ofzo? Ik bedoel, jullie keuren zon meid keihard hard af op basis van fotos of spelfouten, maar vervolgens wel lopen janken dat je foto maar een 7 krijgt? Come on
True inderdaad. Ik ben trouwens ook leuk, maar dan niet normaal natuurlijk.quote:En even serieus, van de mannen die hier hoog zeggen te scoren heb ik een behoorlijke shitload aan fotos gezien van WG en Kasta en heb Silenus en Snuit irl mogen aanschouwen. Stuk voor stuk leuke jongens hoor, maar het zijn écht geen fotomodellen.
(edit: daar bedoel ik dus niet mee dat ze lelijk zijn, maar dat ze hier zon beetje worden verafgood door bepaalde mannen als HET voorbeeld, praktisch onhaalbaar voor de gewone mensch, etc, wat complete onzin is. Het zijn gewoon normale, leuke mannen.)
Je bent zo leuk als je jezelf maaktquote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef macondo het volgende:
@Spirit,
[..]
Ze wijzen vrouwen natuurlijk alleen af in theorie. Zoals anderhalve week terug, dat halve fotomodel in de branding met de "eendebek" en een tattoo waar de grootste pieperts het niet mee zouden willenYeah, right..
De lat hoog leggen, daar geloof ik niet in. Soort van maskering van onzekerheid of gebrek aan lef. Of wat anders (mijn vrienden die vroeger "kieskeurig" waren, bleken gewoon homo te zijn).
[..]
True inderdaad. Ik ben trouwens ook leuk, maar dan niet normaal natuurlijk.
Oeh, oeh, vertel wie wie wie?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:
ohhhhhhhhh zijn een boel van versieren op latere leeftijd hier naartoe gekomen
Dat vroeg ik me meer af omdat er boel dus zaten te klagen dat ze geen date kregen, en nooit vriendin hadden, en in versieren op latere leeftijd zit het vol met dat soort mensen daarom dacht ik het.quote:
9.6, 8.3 en een 7.2 voor 3 verschillende foto'squote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Baas boven baas hoor, mijn foto haalt 8,8. Oneliners krijg ik af en toe, en bewonderaars regelmatig. Maar de mailtjes van Paiq open ik niet meer eigenlijk. Ben niet meer available.
Ja euh, jij hebt nooit tijdquote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey spirit, wanneer gaan we dronken worden en domme dingen doen??
Aangezien je vanochtend al aan me moest denken
is goe!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja euh, jij hebt nooit tijd![]()
Ik heb de komende 2 weken vrij!! Sms maar
Uit mijn fobo de boot foto o.a. en de foto van loveland met de koptelefoon scoren het hoogst.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zijn dat foto's uit je fobo? zoja; welke?
Omdat je een huilie Hé, Spirit zegt zojuist dat je eens minder moet gaan klagen ; doe eens niet. Zo'n houding helpt voor geen meter.quote:
Juist! Luisteren naar Macondo die zegt dat je naar mij moet luisteren jaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat je een huilie Hé, Spirit zegt zojuist dat je eens minder moet gaan klagen ; doe eens niet. Zo'n houding helpt voor geen meter.
Kloptquote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat je een huilie Hé, Spirit zegt zojuist dat je eens minder moet gaan klagen ; doe eens niet. Zo'n houding helpt voor geen meter.
Als Brad Pitt een zeikneus zou zijn, zou hij het voor mij ook niet hebben...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptalleen dit soort dingen lezen is niet altijd even slim. Dan ga ik weer van alles denken.
Ik heb niet altijd een even goed zelfbeeld. Daarom baal ik er ook van dat weinig foto's waarvan ik zelf vind dat ze leuk zijn. Terwijl dat eigenlijk best meevalt. Ik sta meestal wel leuk op de foto. Tsja Brad Pitt zal ik nooit worden.
Is wel het laatste wat ik zou doen, naar jou luisterenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist! Luisteren naar Macondo die zegt dat je naar mij moet luisteren ja
Daarbij was jij juist 1 van de weinigen die niet huilie liep te doen, maar het sort of accepteert...
HA. Kom maar langs, zal je mores lerenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is wel het laatste wat ik zou doen, naar jou luisteren
Geil! Wanneer kan je?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA. Kom maar langs, zal je mores leren![]()
Kan wel zijn...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik denk dat Angelina daar vast anders over denktquote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als Brad Pitt een zeikneus zou zijn, zou hij het voor mij ook niet hebben...![]()
Looks of geen looks...
Gelukkig ben ik jou nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt net als ik een laag zelfbeeld, je ventileert het alleen veel te veel. Hou je mening over jezelf maar meer voor je. Dan kom je zelfverzekerder over en ben je juist weer aantrekkelijker.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptalleen dit soort dingen lezen is niet altijd even slim. Dan ga ik weer van alles denken.
Ik heb niet altijd een even goed zelfbeeld. Daarom baal ik er ook van dat weinig foto's waarvan ik zelf vind dat ze leuk zijn. Terwijl dat eigenlijk best meevalt. Ik sta meestal wel leuk op de foto. Tsja Brad Pitt zal ik nooit worden.
Check! Is goed... pm je even je adresquote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond, half 10, my place, be there
Work in progressquote:Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt net als ik een laag zelfbeeld, je ventileert het alleen veel te veel. Hou je mening over jezelf maar meer voor je. Dan kom je zelfverzekerder over en ben je juist weer aantrekkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |