abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2011 @ 21:12:27 #154
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_95511253
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Kijk naar Thornado!! Lelijkheid ten top en tóch een chick gescoord!! :o

;)
Hehe, ik snap het ook niet hoe dat gekomen is. :)

De grap is wel, ik vind mijzelf niet bepaald mooi.
Maar zij vind dat ik een prachtige mond en neus heb. En ze geniet van mijn glimlach...zij ziet dingen in mij die ik zelf nooit speciaal vond....'beauty is in the eye of the beholder' :)
  donderdag 14 april 2011 @ 21:12:41 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95511264
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mens!! Nou wil ik toch écht een foto van jou zien!
Ma heb ik hier al meer dan eens gepost?
Resistance is futile.
pi_95511326
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ma heb ik hier al meer dan eens gepost?
Ja I know, maar toen zat ik steeds op mn werk :@ Topic nr?
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:13:56 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95511364
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja I know, maar toen zat ik steeds op mn werk :@ Topic nr?
Oei, geen idee.
Resistance is futile.
pi_95511381
Whaaa, krijg net een berichtje van een gast op facebook, maar die kwiebus heeft me ook al 2x benaderd op rp :@ Ik hoop toch dat dit puur toeval is... -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_95511407
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zou niet durven :@ Ik heb nu al mijn fingers crossed dat de heren geen aanstoot nemen aan mijn analyse van hun uiterlijk :D
Te laat, kuthut!
pi_95511470
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
Whaaa, krijg net een berichtje van een gast op facebook, maar die kwiebus heeft me ook al 2x benaderd op rp :@ Ik hoop toch dat dit puur toeval is... -O-
Hij heeft je gestalked en nu gevonden :P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_95511625
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Te laat, kuthut!
Moet ik mn post verwijderen? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_95511674
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Moet ik mn post verwijderen? :@
Nee, je mag een biertje voor me kopen.
pi_95511800
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nee, je mag een biertje voor me kopen.
Je krijgt er zelfs 2 van me O+
Sarcasme. Herken het.
pi_95511942
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
En het is totaal geen taboe om je uiterlijk te bespreken, maar dit gebeurt hier zoooooo vaak dat het gewoon huilie is. Dus. Dat moest ik nog even toevoegen :P
Zal ws zijn omdat datingsites, vooral paiq, daar nogal sterk de focus op hebben imo.

Verder ben ik het met je eens, behalve dat laatse stuk over of je er mee geboren wordt. Ik heb juist van natuuuurlijk, uiterlijke kenmerken zijn grotendeels juist genetisch bepaald. Dat wij als mensen naar uiterlijk kijken heeft juist ook alles met genen e.d. te maken. Wat ik zei; zelfs babys oordelen daar al op en die kijken echt niet naar merkkleding :P

Uitstraling, kleren, gezondheid, fitheid e.d. zijn natuurlijk belangrijke factoren. Maar dat waar je mee geboren bent is imo juist de basis.

Enne over hoe ik op mijn fotos sta. De gene waar ik het meest spontaan in hele goede doen op sta scoort nog altijd lager dan een expressieloze foto waar ik een saaie dag had. Verder kan je dat idd niet inschatten, want wat ik hier type in dit topic op een online forum is natuurlijk maar 0,0000000001% van mijn leven he.
pi_95512271
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zal ws zijn omdat datingsites, vooral paiq, daar nogal sterk de focus op hebben imo.

Verder ben ik het met je eens, behalve dat laatse stuk over of je er mee geboren wordt. Ik heb juist van natuuuurlijk, uiterlijke kenmerken zijn grotendeels juist genetisch bepaald. Dat wij als mensen naar uiterlijk kijken heeft juist ook alles met genen e.d. te maken. Wat ik zei; zelfs babys oordelen daar al op en die kijken echt niet naar merkkleding :P

Uitstraling, kleren, gezondheid, fitheid e.d. zijn natuurlijk belangrijke factoren. Maar dat waar je mee geboren bent is imo juist de basis.

Enne over hoe ik op mijn fotos sta. De gene waar ik het meest spontaan in hele goede doen op sta scoort nog altijd lager dan een expressieloze foto waar ik een saaie dag had. Verder kan je dat idd niet inschatten, want wat ik hier type in dit topic op een online forum is natuurlijk maar 0,0000000001% van mijn leven he.
Dude, ik werd op mijn 17e al kaal, binnen no time werd ik ouder dan 35 geschat.. En nu ik steeds beter in mijn vel kom te zitten wordt ik weer jonger en jonger geschat.

Uiterlijk telt maar voor een heel klein gedeelte mee (althans, het gedeelte wat je van je ouders mee hebt gekregen). De rest is allemaal uitstraling. Hoe kijk je uit je ogen, hoe kleed je je, wat is je houding, doe je een beetje aan sport, etc.

Het lijkt erop dat je een excuus zoekt om je achter te verschuilen. Aan de slag met jezelf, als je het ergens niet mee eens bent, doe er dan wat aan ipv je achter je genen te verschuilen.
pi_95512305
Overigens kan ik er verder weinig aan helpen dat ik zo' 10 jaar lang gepest ben puur om mn uiterlijk. Ik kon geeneens rondfietsen waar ik woonde zonder dat wildvreemden het nodig vonden mij uit te schelden dus dan krijg je logischerwijs een andere visie dan mensen die positieve reacties krijgen op hun voorkomen.
pi_95512385
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Meerhuilbla
Tuurlijk is het genetisch bepaald hoe je eruit ziet, doh, maar het is ook maar net wat je er daarna van maakt. Lichaam kun je shapen, net als je gezicht. Als jij met lang vet haar rondloopt, wil geen vrouw je aanraken. Kijk wat je staat qua kapsel, laat een baard staan, weet ik het. Zorg voor jezelf en laat zien dat je tevreden met jezelf bent, dan zijn anderen dat ook. Zowel in real life als op foto's!!

Als ik foto's van mezelf 5 jaar terug aan anderen laat zien, herkennen mensen me gewoon niet! Mn haar zit nu heel anders, leuk kleurtje erin, lenzen in, 15kg eraf, sexy kleren, ego gekweekt en hoppa gáán met die banaan! En geloof me, de vorm van mijn gezicht, mijn bouw, weet ik veel, dat heeft er allemaal niets mee te maken hoor!
Sarcasme. Herken het.
pi_95512463
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens kan ik er verder weinig aan helpen dat ik zo' 10 jaar lang gepest ben puur om mn uiterlijk. Ik kon geeneens rondfietsen waar ik woonde zonder dat wildvreemden het nodig vonden mij uit te schelden dus dan krijg je logischerwijs een andere visie dan mensen die positieve reacties krijgen op hun voorkomen.
*handjegeeft*

Denk je nu echt dat je de enige bent? Kom op nou zeg..
Sarcasme. Herken het.
pi_95512519
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

*handjegeeft*

Denk je nu echt dat je de enige bent? Kom op nou zeg..
Zeg ik dat? nee
pi_95512756
Maar het is wel weer het standaard makkelijk lullen door mensen die dat nooit zo hebben moeten ervaren
pi_95512770
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zeg ik dat? nee
Verleden is verleden. Je kunt er niets aan veranderen, maar je hoeft er ook geen vrede mee te hebben. Ik zou de personen die mij vroeger om mijn uiterlijk gepest hebben, nu best willen zien. Kan ik ze keihard in hun gezicht uitlachen :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:30:30 #172
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_95512875
Mijn date was voor ik haar kende een stukje slanker. Maar nog ziet ze er erg mooi uit, ik vind haar zelfs mooier nu ze wat meer gevuld is dan op haar slankere foto's. :)
pi_95512979
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Maar het is wel weer het standaard makkelijk lullen door mensen die dat nooit zo hebben moeten ervaren
:')

Ja, ik ben nooit gepest, heb nooit met mijn uiterlijk in de knoop gezeten etc..

Heb het een hele tijd laten verslonzen, en er uiteindelijk wat aan gedaan..
  donderdag 14 april 2011 @ 21:32:40 #174
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_95513061
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

:')

Ja, ik ben nooit gepest, heb nooit met mijn uiterlijk in de knoop gezeten etc..

Heb het een hele tijd laten verslonzen, en er uiteindelijk wat aan gedaan..
ik ook: accepteren dat ik tof ben 8-)
:P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_95513547
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

:Y . Ik hou wel van een beetje aandacht!
Tjah, wordt het niet een keertje saai elke keer weer hetzelfde verhaal te moeten vertellen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_95513669
quote:
Gast heb hoog beoordeelde foto's maar geloof me dat helpt echt niet.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_95514121
quote:
Pssshhh ik ben altijd gepest op school. En nu ben ik projectleider en wordt jonger geschat dan ik ben, terwijl al die klasgenootjes uitgelubberb op de bank zitten met MBO1 achter de broek. Nee sorry ik kan er echt niet mee zitten. Het heeft me wel een beetje een eenling gemaakt en wat onzeker, maar dat houdt me niet tegen om weer door te gaan!
pi_95514636
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Lieve schat. Luister nou eens heel goed naar me. Tante Spir zal het je even haarfijn uitleggen: Natúúrlijk is uiterlijk een deel, maar het gaat hier om aantrekkelijkheid en niet om mooiheid. Silenus heeft gekke tandjes, Kasta heeft een raar smal hoofd, Snuit een rode baard en hij is kaal en WGs tanden zijn te groot voor zijn glimlach. NIEMAND is volmaakt!! Desondanks hebben die gasten zoiets van: FUCK IT! Het zijn stuk voor stuk geen sportschoolfreaks (WG uitzonderd) met supermooi lijf. Ze zijn normaal. Ze hebben een leuk leven, doen veel dingen, gaan veel uit, hebben vrienden etc. Ze hebben lol, genieten en dat stralen ze uit. En dat komt écht niet omdat het mooiboys zijn.

Als jij op een foto staat zo van: ikhááááátfoto'sgvdikstaertochweerlelijkop of jezuswatzuigtmijnlevenwantikbenlelijk of hihiblooseencamerahooooooeng natúúrlijk worden je foto's dan laag beoordeeld! (helaas heb je geen foto's in je fobo dus ik weet niet 100% zeker hoe het met jou zit, maar ik maak even een inschatting). Maar geloof mij, je hebt je eigen leven in de hand en OOK je uiterlijk!! Trek leuke/nieuwe/hippe kleren aan, ga naar de kapper, hell, als je onzeker bent over je lijf ga je naar de sportschool en zorg je dat je er wat aan doen.

Maar ga het álsjeblieft NIET keer op keer gooien op: sommige mensen zijn nu eenmaal lelijk geboren. Wat dat is gewoon bullshit.
De tering word ik gebombardeerd als sportschoolfreak :') Ik kom er maar 3 dagen in de week hoor...

Maar de rest van je verhaal klopt volkomen. Ohw en voor de mensen die denken dat ik het dan helemaal makkelijk kan versieren, ja kan wel maar heb wel zo mijn eisen en wensen. En ik hou er een schifting op na. Kijk Spirit die loopt alleen maar tegen mij te kakkelen dat ze koude poten heeft! Dat is nou echte intimiteit _O-
pi_95514656
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Pssshhh ik ben altijd gepest op school. En nu ben ik projectleider en wordt jonger geschat dan ik ben, terwijl al die klasgenootjes uitgelubberb op de bank zitten met MBO1 achter de broek. Nee sorry ik kan er echt niet mee zitten. Het heeft me wel een beetje een eenling gemaakt en wat onzeker, maar dat houdt me niet tegen om weer door te gaan!
Mja wat mijn ex-klasgenoten nu doen maakt me weinig uit. Sterker nog, ik neem de meesten ook niks kwalijk. Prima gasten de meesten, boden ook hun excuses aan op latere leeftijd, de enige waar ik altijd hekel aan zal hebben is eerder degene die nooit uitschold maar gewoon geniepig was en echt gewoon een slecht persoon.

Ik had het ook niet over pesten an sich maar over de feedback die je puur op je uiterlijk hebt gekregen van kleins af aan. Zelfs dus als je gewoon ergens fietst. En dat dat voor een andere denken over hoe men je ziet zorgt. En dat het verder gaat dan sportschooltje, leuke kleren etc zo even kunnen fixen. Gepest worden kan ook om je gedrag e.d. Maar goed mijn allereerste schooldag na een verhuizing als 5 jarige was dat ik nog maar een halve stap door de deur naar mn nieuwe klas was en 1tje riep al ''ha een aap!''. Wat de toon zette. Tja huilie of niet, dat je af en toe denkt dat je leven makkelijker was geweest als je uiterlijk vertoon mee had is vrij logisch.

Maar goed, dit schiet niet op zo, laten we het maar over andere dingen hebben.
pi_95515441
Hier idem:

Mijn middelbare school was verschrikkelijk. Ik was veel te klein, had verschrikkelijk ondergewicht, last van acne, altijd een trainingsbroek aan en een hoge piepstem. Vlak na school een Roaccutane kuur gedaan, kledingkast leeggeruimd en nieuwe stijl aangemeten, 12 kilo aangekomen dieet i.c.m. 7x per week thaiboksen, beugel genomen, de hele mikmak. Maar wel allemaal voor mezelf, en niet voor anderen. Volgende week vrijdag (22ste) heb ik nog wel een afspraak in de Velthuis kliniek. Ze gaan wat roze littekens van mijn Roaccutane-kuur weglaseren.

:).
pi_95515443
quote:
Nou even een stuk persoonlijkheid van WG. Was vroeger tot en met mijn 21ste een onzeker persoon, wilde nooit in aanraking komen met mensen. Was onzeker als de pest, en heb tot 3,5 jaar last gehad van zware pesterijen. Echt niet de meest fijne periodes. Door die pesterijen ook heel onzeker geworden, en ben daardoor niet echt vaak wezen stappen. Wilde ook geen baantjes waarbij je in contact kwam met mensen.

Je evenbeeld is dan goed naar de klote kan ik je vertellen. Ben uiteindelijk door een faillisement terecht gekomen in een verkopersfunctie welke ik aangeboden heb gekregen. En ben met consultancy lessen gaan oefenen om mezelf te presenteren en voor grote groepen te spreken. Dus veel in contact met mensen.... Nou de eerste paar keren ging ik door de grond.

Enige wat ik aan jullie kan meegeven is dat je niet je negatieve punten moet laat overheersen, maar juist je pluspunten. Wie ben je, waar ben je goed in en ga volledig voor die punten. Als je weet waar je goed in bent of wat je pluspunten zijn wordt je uiteindelijk wel zekerder.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:00:35 #182
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_95515529
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Marver8 het volgende:
@Turbomuis,
Dank je wel :d

Als je me ook hiermee nog kunt helpen: Geen "quote" balk meer, dan ben ik gelijk je grootste fan !
Ik ben bang dat ik geen fan ga overhouden, ik zou het namelijk niet weten... :@
Gezien de reacties vermoed ik de Ad-Blocker, en dat Fok! dat blijft 'onthouden' als je 'm uitzet. Geen idee...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 14 april 2011 @ 22:02:01 #183
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95515648
Ohjee, ik krijg weer keiharde kritiek op Knuz.

quote:
Afzender: erika1
Datum: 14/04/2011 21:00
Titel: ?
Inhoud:
Wat is dit, wat wil je nou eigenlijk.
Wees een beetje duidelijjk aub.
Wat doe je heir anders op een datingsite?

Gr E.
http://www.knuz.nl/fotos-prs/55/122355/1.jpg?609509

Volgens mij heeft ze een eh.....oogje op me. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_95515697
quote:
Lieve schat. Luister nou eens heel goed naar me. Tante Spir zal het je even haarfijn uitleggen: Natúúrlijk is uiterlijk een deel, maar het gaat hier om aantrekkelijkheid en niet om mooiheid. Silenus heeft gekke tandjes, Kasta heeft een raar smal hoofd, Snuit een rode baard en hij is kaal en WGs tanden zijn te groot voor zijn glimlach. NIEMAND is volmaakt!! Desondanks hebben die gasten zoiets van: FUCK IT! Het zijn stuk voor stuk geen sportschoolfreaks (WG uitzonderd) met supermooi lijf. Ze zijn normaal. Ze hebben een leuk leven, doen veel dingen, gaan veel uit, hebben vrienden etc. Ze hebben lol, genieten en dat stralen ze uit. En dat komt écht niet omdat het mooiboys zijn.
Ja, hoi. Opvallend dat je mij niet noemt. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 22:03:51 ]
pi_95515812
Hele foute opmerking ;(.

Die ogen kun je omheen. Maar die uitstraling. Ze staat echt als een zoutzak. Terwijl ze volgens mij wel een goed lichaam heeft.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:04:53 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95515918
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Marver8 het volgende:
Die ogen kun je omheen.
Nou ik niet, sorry. Ze hoeft geen Cup C te hebben en een bloedgeil kontje, maar ik wil wel iemand die recht uit haar ogen kijkt.
pi_95515992
Hoe kwam je eigenlijk in contact dan met haar :o ?
pi_95516051
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, hoi. Opvallend dat je mij niet noemt. 8-)
Jij schept nooit op over fotobeoordelingen en daarbij heb ik alleen een halve foto van je hoofd gezien so far. Of een foto van je halve hoofd... whatever. Daar kan ik geen kritiek op baseren heur :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:07:34 #189
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95516174
Ik dacht net dat het niet erger kon worden met de huilie verhalen - komt er een relaas over gepest worden op de kleuterschool. Man o man..
Overal verstand van.
pi_95516175
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij schept nooit op over fotobeoordelingen en daarbij heb ik alleen een halve foto van je hoofd gezien so far. Of een foto van je halve hoofd... whatever. Daar kan ik geen kritiek op baseren heur :P
_O- ik las nu pas de minpunten die je gaf van iedereen :D

En ik ga het niet eens ontkennen... maar damn nu ben ik zwaar gedeprimeerd :(
pi_95516273
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

huilievervolgggg
Ja gast, zo ist leven. Ik werd op straat nageroepen dat ik lelijk was. Dat hakt er idd in, maar je kunt daarin blijven hangen, of er iets mee doen. Voorderest lijken de reacties hier duidelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer je niet de grond in te stampen, maar ik wil je alleen zeggen dat je het zelf voor een groot deel in de hand hebt :*
Sarcasme. Herken het.
pi_95516386
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

_O- ik las nu pas de minpunten die je gaf van iedereen :D

En ik ga het niet eens ontkennen... maar damn nu ben ik zwaar gedeprimeerd :(
Ja maar je weet dat ik je wil O+ Jij reageert alleen niet op je sms :(
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:10:13 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95516480
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Marver8 het volgende:
Hoe kwam je eigenlijk in contact dan met haar :o ?
Ze stuurt me gewoon zomaar een boos berichtje. :D

Ik reageerde nog normaal met

quote:
Zo onduidelijk is het toch niet? Er staat bij dat ik leuke vrouwen zoek! Dan is het wachten op de vrouwen die zich aangesproken voelen. :)

Gr T.
en krijg ik nog terug

quote:
Afzender: erika1
Datum: 14/04/2011 21:22
Titel: Re: ?
Inhoud:
Oh, beetje aparte manier van jezelf voorstellen he?
Zegt vaak al genoeg over iemand.
Sorry hoor.
Stom scheel wijf, ga iemand anders lastigvallen met je gezeur. :')
pi_95516531
Nou ja zeg: ik krijg een reactie op een berichtje terug...... ze moest het 4 keer overschrijven want ze had geen inspiratie om een goede response te schrijven, dus verder contact woerd het niet. Ik moest echt even knipperen toen ik dat las. Meestal hoor je gewoon geen fuck
pi_95516532
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar je weet dat ik je wil O+ Jij reageert alleen niet op je sms :(
Ohw had je gesmst dan? Zeker op mijn privé telefoon, die nog op de zaak ligt... _O-

Vergeten :(
pi_95516616
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Nou even een stuk persoonlijkheid van WG. Was vroeger tot en met mijn 21ste een onzeker persoon, wilde nooit in aanraking komen met mensen. Was onzeker als de pest, en heb tot 3,5 jaar last gehad van zware pesterijen. Echt niet de meest fijne periodes. Door die pesterijen ook heel onzeker geworden, en ben daardoor niet echt vaak wezen stappen. Wilde ook geen baantjes waarbij je in contact kwam met mensen.

Je evenbeeld is dan goed naar de klote kan ik je vertellen. Ben uiteindelijk door een faillisement terecht gekomen in een verkopersfunctie welke ik aangeboden heb gekregen. En ben met consultancy lessen gaan oefenen om mezelf te presenteren en voor grote groepen te spreken. Dus veel in contact met mensen.... Nou de eerste paar keren ging ik door de grond.

Enige wat ik aan jullie kan meegeven is dat je niet je negatieve punten moet laat overheersen, maar juist je pluspunten. Wie ben je, waar ben je goed in en ga volledig voor die punten. Als je weet waar je goed in bent of wat je pluspunten zijn wordt je uiteindelijk wel zekerder.
Nou nog even dan:

Wat betreft dat laatste; De reden dat ik nog zo gefocused ben op mijn uiterlijk is juist dat ik helemaal uit de diepste shit mogelijk mijzelf helemaal omhoog heb getrokken. Ik ben over mijn persoon niet onzeker. Genoeg capaciteiten. Studeer gewoon etc. Ik denk ook dat ik er gewoon prima mag wezen, en ik ben trots op waar ik nu sta vergeleken met 5 jaar geleden, alleen ik heb het idee dat mijn uiterlijk, het genetisch bepaalde dus niet kleding e.d., mij in de weg staat en dat iets is waar je geen invloed op hebt tenzij chirurgie.

Kan alleen hooguit beter kapsel (paar keer geprobeerd maar door hoe mijn kruin valt lastig om model in te krijgen en houden) en ms alsnog een beugel nemen (wat mij laatste tijd ook wat huilie over uiterlijk maakt is dat ik paradontitis (http://nl.wikipedia.org/wiki/Parodontitis) heb en in infoboekje daarover staat ook wel dat dat depressiviteit als gevolg kan hebben - want je ziet een toch wel belangrijk aspect van je uiterlijk, je gebit, achteruit gaan terwijl je gewoon 2 maal daags goed poetst en flost etc.)

Nu zie ik er al wel beter uit dan vroeger. En ben ook lang geen monster. Maar tja of nou deels wellicht ingebeeld is of niet; des te meer ik weer ga leven en de wijde wereld inga en achter de vrouwtjes aanga des te vaker voel ik mij belast door mn uiterlijk.
pi_95516650
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Ordos20 het volgende:
Nou ja zeg: ik krijg een reactie op een berichtje terug...... ze moest het 4 keer overschrijven want ze had geen inspiratie om een goede response te schrijven, dus verder contact woerd het niet. Ik moest echt even knipperen toen ik dat las. Meestal hoor je gewoon geen fuck
Waarom word het niks? Omdat ze inspiratieloos was/is? Ik ben ook niet altijd even lollig en vol inspiratie.
pi_95517061
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ohw had je gesmst dan? Zeker op mijn privé telefoon, die nog op de zaak ligt... _O-

Vergeten :(
:{w
Sarcasme. Herken het.
pi_95517388
quote:

[..]

Als jij op een foto staat zo van: ikhááááátfoto'sgvdikstaertochweerlelijkop of jezuswatzuigtmijnlevenwantikbenlelijk of hihiblooseencamerahooooooeng natúúrlijk worden je foto's dan laag beoordeeld! (helaas heb je geen foto's in je fobo dus ik weet niet 100% zeker hoe het met jou zit, maar ik maak even een inschatting). Maar geloof mij, je hebt je eigen leven in de hand en OOK je uiterlijk!! Trek leuke/nieuwe/hippe kleren aan, ga naar de kapper, hell, als je onzeker bent over je lijf ga je naar de sportschool en zorg je dat je er wat aan doen.

Maar ga het álsjeblieft NIET keer op keer gooien op: sommige mensen zijn nu eenmaal lelijk geboren. Wat dat is gewoon bullshit.
getver wat hypociet zeg paar draadje terug wou je nog iemand neuken omdat ie zo mooi was. Is je hormoonspiegel aan de lage kant vandaag?

Ik ben trouwens wel echt lekker, geweest althans vrouwen zijn na een bepaalde leeftijd veel voorzichtiger met dan soort uitspraken, maar rond mijn 25 werd ik nog regelmatig de lekkerste op een bepaalde plek genoemd. Kijk dan hoor ik het niet van mezelf
UITGESCHREVEN
pi_95517512
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:{w
:') Maar zal morgen eens lezen wat je hebt gesmst :P
pi_95517530
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

getver wat hypociet zeg paar draadje terug wou je nog iemand neuken omdat ie zo mooi was. Is je hormoonspiegel aan de lage kant vandaag?
Ja. En mijn beste vriendin zou het zelfs niet op hem kunnen met een zak over zijn hoofd. Aantrekkelijk is in the eye of the beholder.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:23:13 #202
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95517553
quote:
Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

PicardMike, je bent echt een fenomeen. Onnavolgbaar.
Overal verstand van.
pi_95517596
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

:') Maar zal morgen eens lezen wat je hebt gesmst :P
Verheug je er niet op; het was niet heel spannend :P
Sarcasme. Herken het.
pi_95517617
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
Nu zie ik er al wel beter uit dan vroeger. En ben ook lang geen monster. Maar tja of nou deels wellicht ingebeeld is of niet; des te meer ik weer ga leven en de wijde wereld inga en achter de vrouwtjes aanga des te vaker voel ik mij belast door mn uiterlijk.
Je moet er ook niet achter aanzitten. Je moet er voor openstaan. Don't look needy :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')