Waarom is het dan een faalsite?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef Sander het volgende:
In other news, ik heb zowaar een date via Lexa, de grootste faalsite allertijden, gescoord.
De site zelf is een geldaftroggelend, slecht functionerend, lelijk ontworpen hoopje HTML. De mensen die je er tegenkomt zijn dan ook per definitie dapper, dat ze zich daar doorheen durven te worstelenquote:
Ik heb ook weleens op lexa rond zitten kijken en vond het soort mannen over het algemeen niet van een heel hoog niveau. Inderdaad vervelende lay-out en je moet voor elke mogelijkheid bijna een abbo hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef Sander het volgende:
In other news, ik heb zowaar een date via Lexa, de grootste faalsite allertijden, gescoord.
Lekker, zo geforceerdquote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens op lexa rond zitten kijken en vond het soort mannen over het algemeen niet van een heel hoog niveau. Inderdaad vervelende lay-out en je moet voor elke mogelijkheid bijna een abbo hebben.
Ben al een maand of drie aan het omgaan/'daten' met iemand. Alleen de laatste tijd gaat het wat minder. Morgen zien we elkaar weer en moeten we een gesprek hebben vinden we beide. Die hopelijk minder serieus wordt als hoe het nu klinkt
Najah we weten allebei dat als we niet even over bepaalde onderwerpen gaan praten het dan zowieso over is omdat het toch steeds weer terugkomt. Zijn beide normaal gesproken nogal van het 'we zien wel wat er gebeurd'. Maar soms moet je er wel even over hebbenquote:
Zijn dat dan onderwerpen waar je het liever niet over hebt?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Najah we weten allebei dat als we niet even over bepaalde onderwerpen gaan praten het dan zowieso over is omdat het toch steeds weer terugkomt. Zijn beide normaal gesproken nogal van het 'we zien wel wat er gebeurd'. Maar soms moet je er wel even over hebben![]()
Normaal ook niet echt mijn ding zo'n afgesproken gespek maar we zien wel
Ehm denk onbewust wel ja. Niet dat je helemaal denkt van 'oh dat onderwerp moeten we vermijden' maar wel dingen die botsen en je onbewust toch maar wat aan de kant schuift. Maarja dat komt toch altijd weer terug.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Zijn dat dan onderwerpen waar je het liever niet over hebt?
Oke. Succes daarmeequote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ehm denk onbewust wel ja. Niet dat je helemaal denkt van 'oh dat onderwerp moeten we vermijden' maar wel dingen die botsen en je onbewust toch maar wat aan de kant schuift. Maarja dat komt toch altijd weer terug.
Origineelquote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef love_sharon het volgende:
Kreeg laatst trouwens een heel leuk berichtje op rp. Om de zoveel tijd is het wel leuk om weer berichtjes te lezen zeker doordat er altijd wel wat rare tussen zitten![]()
Het leuke berichtje:
Graag volgend formulier invullen.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Reeds bekende informatie is alvast ingevuld
Mijn naam is Sharon_______ ,
Ik ben inmiddels alweer __ jaars student ________ in ____. Hiermee wordt ik later _______, omdat _______. Een leuke anekdote hierover die ik normaal gesproken eigenlijk niet zo snel aan elk willekeurig persoon zou vertellen, maar wat ik nu toch ga doen is ________ . J Hieruit volgt denk ik vrij duidelijk dat ik ______ één van de belangrijkste aspecten van het leven vind.
Naast mn studie ben ik erg druk met _______, waardoor ik niet altijd even snel op mijn email reageer.Ik heb sowieso eigenlijk best veel slechte eigenschappen zoals ________, ________ en misschien wel de ergste _________.
Aan de andere kant ben ook weer heel lief/leuk/initiatiefrijk/energiek/stoer/mooi*. Al met al denk ik dat ik het waard ben om wat moeite voor te doen en je wel gek bent als je deze kans laat schieten.
Mocht je interesse hebben, dan heb ik eventueel __ april wel een gaatje in mn agenda om elkaar in het echt te gaan zien.
X
Nice! Hoe origineel is dat!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef love_sharon het volgende:
Kreeg laatst trouwens een heel leuk berichtje op rp. Om de zoveel tijd is het wel leuk om weer berichtjes te lezen zeker doordat er altijd wel wat rare tussen zitten![]()
Het leuke berichtje:
Graag volgend formulier invullen.
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Reeds bekende informatie is alvast ingevuld
Ik ben inmiddels alweer __ jaars student ________ in ____. Hiermee wordt ik later _______, omdat _______. Een leuke anekdote hierover die ik normaal gesproken eigenlijk niet zo snel aan elk willekeurig persoon zou vertellen, maar wat ik nu toch ga doen is ________ . J Hieruit volgt denk ik vrij duidelijk dat ik ______ één van de belangrijkste aspecten van het leven vind.
Naast mn studie ben ik erg druk met _______, waardoor ik niet altijd even snel op mijn email reageer.Ik heb sowieso eigenlijk best veel slechte eigenschappen zoals ________, ________ en misschien wel de ergste _________.
Aan de andere kant ben ook weer heel lief/leuk/initiatiefrijk/energiek/stoer/mooi*. Al met al denk ik dat ik het waard ben om wat moeite voor te doen en je wel gek bent als je deze kans laat schieten.
Mocht je interesse hebben, dan heb ik eventueel __ april wel een gaatje in mn agenda om elkaar in het echt te gaan zien.
X
Dat is nu zonde. Doet zo'n jongen/man z'n uiterste best voor je, en dan laat je niets van je horen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee ga ook niet antwoorden maar vond het bericht wel erg goed.
Haha idem dito.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Ordos20 het volgende:
Als ik dat zo lees, dan ben ik wel een hele saaie lul om daar niet op te komen
Why not?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee ga ook niet antwoorden maar vond het bericht wel erg goed.
Versus:quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef love_sharon het volgende:
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Het staat in de sterren geschreven dat het niet gaat werken onze relatie. Wil jij samen met mij bewijzen dat ze geen gelijk hebben?
Hij zal vast wel vaker dit soort berichten sturen maar hij had hem tenminste wel helemaal persoonlijk gemaakt. Veel toespellingen naar dingen die in mijn profiel staan.:)quote:Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Dat is nu zonde. Doet zo'n jongen/man z'n uiterste best voor je, en dan laat je niets van je horen.
Van de andere kant: hoe vaak zou hij dit sturen. Ik denk heel vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |