Ik weet in elk geval dat je dat in het Panbos (Katwijk) kan doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef FutureSol het volgende:
Gisteren zat ik de Afvallers XXL te kijkenmaar ik zag dat een stel aan het hardlopen en trainen waren in een bos. Je kon daar een soort parcours lopen en ondertussen dus ook oefeningen doen zoals optrekken en buikspieren enzo. Heeft iemand enig idee waar dat was of waar je dat in Nederland kan doen? Lijkt me namelijk erg leuk om te doen!
Het kan zijn dat het de volgende keer wat minder is, maar als je zo doorzet blijf je het volhouden. Soms moet je ook even doorbijten en niet te snel stoppen, want als je juist op die momenten doorzet is het bevordenend voor je conditie. Maar goed, als je pas echt net begint is dat niet te slim omdat je dan vaak veel spierpijn krijgt en tsja, dat helpt niet voor de volgende keerquote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo sommigen hier lopen wel erg veel (13km)![]()
Net ff gerend en een vriendin van mij ging mee skeeleren 4.62km in 28min en 46sec gemiddelde snelheid 9.6km per uur. Vorige week rende ik 4.18km in 33min met een gemiddelde snelheid van 7.6km per uur en moest ik wel 4 keer stoppen. Deze keer ben ik maar 1 keer gestopt en voel me echt nog super goed.
Echt lekker
Goed bezig!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo sommigen hier lopen wel erg veel (13km)![]()
Net ff gerend en een vriendin van mij ging mee skeeleren 4.62km in 28min en 46sec gemiddelde snelheid 9.6km per uur. Vorige week rende ik 4.18km in 33min met een gemiddelde snelheid van 7.6km per uur en moest ik wel 4 keer stoppen. Deze keer ben ik maar 1 keer gestopt en voel me echt nog super goed.
Echt lekker
Ik heb vanmorgen geprobeerd les 14 te rennen. Die ging ook niet lekker. Op het laatst maar gewoon mijn eigen muziek opgezet en stukjes van 3,4 minuten gelopenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Horchata het volgende:
Ik kom niet meer terug in m'n ritme![]()
Zo wel weer even schoenen aan en rennen, want 't is mooi weer
Ik zit al een paar weken 'vast' op les 13/14. Om een of andere reden lukt het me telkens niet om een hele les uit te lopen. Nu moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd minder regelmatig loop, dus dat zal het voor een groot deel verklaren. Toch is het frustrerendquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen geprobeerd les 14 te rennen. Die ging ook niet lekker. Op het laatst maar gewoon mijn eigen muziek opgezet en stukjes van 3,4 minuten gelopen
Volgende keer beter
Ik heb het op de loopband geprobeerd en na twee weken is mijn motivatie wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hardloopschoenen aan, evy (oid) in je oren en lopen maar.
No pain, no gainquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb het op de loopband geprobeerd en na twee weken is mijn motivatie weg.
Ik had het vorig jaar ook. Toen bleef ik ook steken op les 14 of 15.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef Horchata het volgende:
[..]
Ik zit al een paar weken 'vast' op les 13/14. Om een of andere reden lukt het me telkens niet om een hele les uit te lopen. Nu moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd minder regelmatig loop, dus dat zal het voor een groot deel verklaren. Toch is het frustrerend
Op de loopband lijkt mij ook ontzettend saai. Ga lekker naar buiten, iedere les die je langer loopt kun je weer een stuk verder/andere route lopen. Zo leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb het op de loopband geprobeerd en na twee weken is mijn motivatie weg.
Succes maar weer dan! Waarom ben je destijds gestopt als ik mag vragen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Skv het volgende:
Ik post hier ook maar weer even. Heb sinds 15 januari niet meer gelopen.
Mwah, de conditie an sich zit wel bij mij wel goed denk ik, anders loop ik die 7,5 ook niet non-stop.quote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
xFriendx, dat is inderdaad vaak met stukken/stukjes wandelen tussendoor. Vooral als je net begint met het lopen en nog geen geweldige conditie hebt, is het een erg fijne manier om conditie op te bouwen.
Opbouwen gaat niet alleen om conditie hèquote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
xFriendx, dat is inderdaad vaak met stukken/stukjes wandelen tussendoor. Vooral als je net begint met het lopen en nog geen geweldige conditie hebt, is het een erg fijne manier om conditie op te bouwen.
Dat is behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
Na een maand weer hardgelopen, 10km in 47 minuten. Ik merk het wel dat ik kilo's zwaarder ben geworden door krachttraining.
Dat is natuurlijk ook zoquote:Op maandag 18 april 2011 07:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Opbouwen gaat niet alleen om conditie hè. Je moet ook de specifieke spiergroepen laten wennen aan de belasting die hardlopen met zich meebrengt. Als ik louter op conditie ren, kan ik al een uur rennen, maar mijn benen willen dat niet
.
netjes! ik ben zondag weer begonnen 7.37km in 54 minuten.. was ook echt kapot het laatste kwartiertjequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef mstx het volgende:
Net 7.98km gelopen in 45:34.Vond het wel lekker weertje, niet al te warm hoor.
Goeie service is idd fijnquote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef DarkElf het volgende:
Nieuwe schoenen aangeschaft via run2day in bergen op zoom
Morgen proberen, goeie vriendelijke service iig. En als er iets is gewoon terugkomen, das ook fijn.
Maar ze voelen goed, benbenieuwd morgen!
ah een niet lezer, er staan toevallig posts van afgelopen zaterdag over hardlooprokjesquote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef te-brengla het volgende:
Hebben jullie wel eens een hardlooprokje gehad?
Ongeveer 1-1,5 uur na het etenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:22 schreef FalleNk810i het volgende:
Wanneer is het het best om hard te lopen? ik doe het meestal na het avond eten 45 min erna ongeveer...
Thanksquote:
Oeps, ik ga gelijk even teruglezenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah een niet lezer, er staan toevallig posts van afgelopen zaterdag over hardlooprokjes
Ik ga meestal 's ochtends lopen. Wakker worden, een paar glazen water drinken en een banaantje oid eten, hardloopkleding aan en gaan. Werkt bij mij het beste, dan loop ik altijd het lekkerst...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:33 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks![]()
En verder, als ik bijvoorbeeld een hele dag vrij heb, zijn er dan nog tijden die aan te raden zijn? 's ochtends ofzo?
Verschilt per persoonquote:Op donderdag 21 april 2011 18:33 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks![]()
En verder, als ik bijvoorbeeld een hele dag vrij heb, zijn er dan nog tijden die aan te raden zijn? 's ochtends ofzo?
ik loop het liefst 's ochtends maar gooi er wel eens bewust een training op een ander moment doorheen om niet te veel te wennen aan 1 tijdstip.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Verschilt per persoonSommigen lopen lekkerder 's avonds, sommigen in de ochtend..tsja
.
Ik loop wanneer het me uitkomt.
Verstandigquote:Op donderdag 21 april 2011 18:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik loop het liefst 's ochtends maar gooi er wel eens bewust een training op een ander moment doorheen om niet te veel te wennen aan 1 tijdstip.
ik vind het wel leukquote:Op donderdag 21 april 2011 18:40 schreef GotC het volgende:
Ik vind hardlopen in een rokje er zo maf uitzien. (no offense
)
Heb tijdje geleden korte broek gekocht, beetje losjes, maar wel met een strak broekje erin
oh ja dan moet je dat wel doen idd..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Verstandig
Net zoals om in de zomer ook gewoon in de vreselijke hitte te lopen..Wil het niet, maar de meeste wedstrijden die ik loop zijn midden op de dag
Ja schrikken he?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef SeanFerdi het volgende:
vanmiddag echte hardloopschoenen gekocht, schrok wel van hoe erg de knik in m'n enkels was (op de video-analyse) met m'n oude (binnen sport-)schoenen.
Haha, ik heb het rondje dat ik nu loop ook twee keer op oude zaalschoenen gedaan, enorm veel spierpijn. Eerst zijn je nieuwe hardloopschoenen even wennen maar daarna ben je echt zo blij dat je ze gekocht hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef SeanFerdi het volgende:
vanmiddag echte hardloopschoenen gekocht, schrok wel van hoe erg de knik in m'n enkels was (op de video-analyse) met m'n oude (binnen sport-)schoenen.
morgen maar eens uitproberen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:34 schreef DarkElf het volgende:
...
Ben benieuwd hoe je nieuwe schoenen gaan bevallen
Ik ben volgens mij een van de weinige ervaringsdeskundigen met dat programma, want iedereen hier zweert en zweet bij Evyquote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef beauterham het volgende:
Ik kwam in de Appstore nog een app tegen met de naam "Get Running (Couch to 5K)".
Nu was ik alweer begonnen aan Evy maar wil dit toch eens uit gaan testen want ik word een beetje moe van Evy's muziek keus (ook al is ze zelf plezant)
potverdorie, nu een dikke blaar op beide voeten, ik vermoed door de inlegzooltjes. hopelijk heelt het snel, en dan maar eens met de originele zooltjes proberen.quote:
Tuurlijk! Je zweet er toch bij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me er vandaag toch moeilijk toe zetten met dit mooie weer. Ik heb lekker een uurtje in de tuin gezeten, telt dat ook als sport?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me er vandaag toch moeilijk toe zetten met dit mooie weer. Ik heb lekker een uurtje in de tuin gezeten, telt dat ook als sport?
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
komop zeg! en hoe moet dat dan in de zomer?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
gewoon lopen, je wilt hardlopen of niet
smoesjes als 't regent' 't is koud' 't is warm' daar redt je t niet mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |