Op de loopband lijkt mij ook ontzettend saai. Ga lekker naar buiten, iedere les die je langer loopt kun je weer een stuk verder/andere route lopen. Zo leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb het op de loopband geprobeerd en na twee weken is mijn motivatie weg.
Succes maar weer dan! Waarom ben je destijds gestopt als ik mag vragen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Skv het volgende:
Ik post hier ook maar weer even. Heb sinds 15 januari niet meer gelopen.
Mwah, de conditie an sich zit wel bij mij wel goed denk ik, anders loop ik die 7,5 ook niet non-stop.quote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
xFriendx, dat is inderdaad vaak met stukken/stukjes wandelen tussendoor. Vooral als je net begint met het lopen en nog geen geweldige conditie hebt, is het een erg fijne manier om conditie op te bouwen.
Opbouwen gaat niet alleen om conditie hèquote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
xFriendx, dat is inderdaad vaak met stukken/stukjes wandelen tussendoor. Vooral als je net begint met het lopen en nog geen geweldige conditie hebt, is het een erg fijne manier om conditie op te bouwen.
Dat is behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
Na een maand weer hardgelopen, 10km in 47 minuten. Ik merk het wel dat ik kilo's zwaarder ben geworden door krachttraining.
Dat is natuurlijk ook zoquote:Op maandag 18 april 2011 07:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Opbouwen gaat niet alleen om conditie hè. Je moet ook de specifieke spiergroepen laten wennen aan de belasting die hardlopen met zich meebrengt. Als ik louter op conditie ren, kan ik al een uur rennen, maar mijn benen willen dat niet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |