abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:10:47 #26
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95552769
Les 14 heb ik ook 3 keer over gedaan.. En les 15 ging ook niet in een keer, die gaat maandag nog een keer.

Zal wel een kritisch puntje zijn.

Morgenochtend looptraining bij de atletiekvereniging. Best spannend en geen idee wat ik kan verwachten. Het is training om 19 juni de 5km te kunnen lopen, ik hoop dus dat ik een beetje mee kan komen ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_95554287
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:43 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik heb het op de loopband geprobeerd en na twee weken is mijn motivatie weg :(.
Op de loopband lijkt mij ook ontzettend saai. Ga lekker naar buiten, iedere les die je langer loopt kun je weer een stuk verder/andere route lopen. Zo leuk!

Ik ga mezelf even een schop onder mn hol geven en les 14 lopen, anders kom ik natuurlijk nooit bij mn doel... haha.

[ Bericht 8% gewijzigd door douche-eendje op 15-04-2011 19:52:43 ]
pi_95557546
Dat was les 14!!!! *O* Ik heb vandaag 4.31 km gelopen, gemiddelde snelheid van 7.25 km/uur! Het was echt flink doorbijten tijdens de laatste 6 minuten, maar hij is binnen en hoe. Het gaat echt met sprongen vooruit.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:53:19 #29
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_95558103
Na een maand weer hardgelopen, 10km in 47 minuten. Ik merk het wel dat ik kilo's zwaarder ben geworden door krachttraining.
pi_95560849
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Skv het volgende:
Ik post hier ook maar weer even. Heb sinds 15 januari niet meer gelopen. :@
Succes maar weer dan! Waarom ben je destijds gestopt als ik mag vragen?

Ik ben nu zo ongeveer twee weken bezig en ik loop om de dag, ongeveer 25-30 minuutjes.
Ik heb ondertussen wel een hardloopshirt en -broek gekocht en gekregen van vriendlief :) Was het eerst niet van plan omdat ik nog een trainingsbroek (lang) had liggen en die vond ik prima, maar een hardloopbroek loopt toch lekkerder moet ik bekennen!
Vandaag ging even iets minder, ik had ook last van mijn scheenbenen bij het neerkomen, maar ik heb veel op mijn knieeen gezeten vandaag (herhalingscurus BHV) dus ik denk dat het daar door komt. Ik kan nog niet hele lange stukken achter elkaar lopen, maar wissel het af met rustig doorstappen. Wel merk ik dat ik langere stukken volhou dan eerst, dus mijn conditie gaat gestaag omhoog :)
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_95592334
:W ook weer even langs komt.

Heb een hardlooprokje gekocht :D even wennen (kort ! ) maar t staat leuk :Y

Morgen de ladiesrun in Antwerpen! Vandaag borstnummer en chip gehaald. Ga samen met mijn zus, we vieren dat zij ook weer 5 km kan rennen! (vorig jaar kindje gehad :) )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 17 april 2011 @ 08:53:02 #32
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_95611572
Ik wil het hardlopen ook weer oppakken. Echt, het is weer hard nodig. Ik liep een jaar geleden het 2e schema van Evy, maar na een ongeluk heb ik bijna een jaar niks gedaan.
Morgen wil ik beginnen met Evy les 1.
  zondag 17 april 2011 @ 09:40:33 #33
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_95612066
En toen dacht ik ineens, waarom vandaag niet. Ik heb dus net les 1 gelopen en het ging lekker. Hopelijk ben ik nu gedreven genoeg om verder te gaan.
  zondag 17 april 2011 @ 09:41:35 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95612087
O hai, ik was jullie even kwijt! :o.

Ik loop nog steeds 3 keer minstens 5 km. M'n 7 km in opbouw naar de 10 km is niet gelukt, vrijdag, dus ik doe morgen weer een poging :).
Niet meer actief op Fok!
pi_95614238
Hallo allemaal, ik ben ook aan het hardlopen:) ik ga zo lekker les 10 lopen. Hoop dat het gaat lukken.! Ik loop trouwens ook met evy. lekker in het bos(L)
  zondag 17 april 2011 @ 11:57:40 #36
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95615007
Ik heb óveral spierpijn geloof ik.. :X
Ondanks goed rekken en strekken.. Maar zo'n looptraining bij een vereniging is toch wel ff andere koek dan gewoon een lesje Evy lopen ;) (en misschien is daarna werken in de horeca ook niet zo'n goede zet geweest ;) )

Maar goed.. vandaag weer de rest van de dag lopen (werken) en ik hoop toch wel dat morgenavond alles over is, want dan wil ik les 15 van Evy weer gewoon lopen ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_95619969
Haaj.. Ik ben vandaag van 't schema afgestapt en heb me laten overhalen om met 'n vriendin te gaan hardlopen, die al 4-5 km achter elkaar kan lopen. Ben zelf pas bij les 9, dus ik was erg benieuwd hoe het zou gaan! Maar we hebben vandaag 5 km gelopen in minder dan 40 minuten, hebben twee keer een stuk van 400 meter gewandeld, omdat m'n benen begonnen te zwabberen, haha! En het wonderbaarlijke was dat het met m'n ademhaling véél beter ging, nu ik tussendoor met m'n ren-maatje praatte, ben helemaal niet buiten adem geweest.. Super! Woensdag weer!
  zondag 17 april 2011 @ 17:05:50 #38
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_95627534
Vandaag maar eens het 'grote' rondje gelopen... 7.95km in 44 minuten (10.75 km/h). :9
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_95628195
Ladiesrun in Antwerpen gedaan! Wat ontzettend leuk! Hele toffe sfeer, lekker weer en lekker gelopen! :)

Morgen weet ik mijn tijd maar vond t serieus al leuk om te doen :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95628626
Ik heb vanochtend les 11 gelopen! Ging heel lekker, ondanks dat ik een hele brakke nacht slaap achter de rug had. Lekker in het zonnetje :)

@ DarkElf, ik wil ook een keer een ladiesrun oid doen.. Lijkt me superleuk! Maar eerst eens een fatsoenlijk stuk aaneen kunnen lopen.
pi_95634875
Het is echt heerlijk weer om te lopen momenteel, alleen aan het eind van de week kan het wel eens erg warm gaan worden. Vandaag les 17 van evy gelopen. volgens evy 2-1-3-2-6-2-6-2-7-2, maar volgens mij was het 2-1-3-2-7-2-6-2-7-2.

Haha, soms is ze echt heeel erg belgisch aan het klok kijken maar het maakt niet uit want ik heb het wel weer gelopen. Met het zonnetje van de laatste tijd krijg je ook een lekker kleurtje. Het kan niet beter. De kleding wordt steeds groter (of ik dunner??) en mijn huidje bruiner.

Heerlijk.......

@Noraly Z, kijk eens naar de ladiesrun van Rottedam op 19 juni, ik ga hem ook lopen!!
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_95637006
Lekker dat weer, heerlijk om hard te lopen. Doe al aan squashen en fitness (kracht plus cardio) maar waar het krachtgedeelte wel leuk is om te doen binnen is het lopen op de loopband vele malen saaier dan buiten.
Vandaag zo'n 7,5 km in 45 min zo ongeveer. Ik heb geen muziek of mobiel (of horloge) mee omdat ik mij dan gewoon kan richten op het lopen. Nog eens goede oordopjes kopen zodat ik nog wat muziek kan luisteren is misschien wel een stuk leuker.
Overigens lees ik veel over 'les zoveel en zoveel'. Dat is met dat wandelen tussendoor? Aan de ene kant prima om even bij te komen, maar mijn ervaring was vaak dat als ik uit mijn ritme ga dat de spieren dan beginnen te trekken en ik beter kan doorlopen.
pi_95640684
zo de 5km zit er weer op in een persoonlijk record!
28.53
toch even 1.30 minuut eraf gesnoept van de 5km tijd van woensdag.
hier weer de link pfff

http://sportypal.com/Workouts/Details/1067558
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_95641229
xFriendx, dat is inderdaad vaak met stukken/stukjes wandelen tussendoor. Vooral als je net begint met het lopen en nog geen geweldige conditie hebt, is het een erg fijne manier om conditie op te bouwen :).
  Redactie Sport zondag 17 april 2011 @ 23:25:53 #45
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95648539
Misschien hier toch maar weer eens kijken. Ik moet wel zeggen dat ik een mooi weer loper ben. :')

Ik ga 24 april al meedoen aan de TT run in Assen, ik ga daar 2 rondjes lopen (8,8km). Dit is voor een opdracht voor school, moet een periodiseringsplan maken en daaraan gekoppeld een evenement. Trainen was niet verplicht maar het evenement wel, dus ik ga ongetraind de wedstrijd lopen. :P

Ik ben niet helemaal sportloos, ik train 7 keer (12 uur) in de week in het zwembad, ik doe aan wedstrijdzwemmen. Ik heb me ook ingeschreven voor het triathlon talentenprogramma en ik hoop dat ik daarvoor wordt aangenomen. :P

Ik hoop de 8,8km te voltooien in 55 minuten ongeveer, maar ik heb verder geen idee of ik veel sneller of veel langzamer ben. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_95653807
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
xFriendx, dat is inderdaad vaak met stukken/stukjes wandelen tussendoor. Vooral als je net begint met het lopen en nog geen geweldige conditie hebt, is het een erg fijne manier om conditie op te bouwen :).
Mwah, de conditie an sich zit wel bij mij wel goed denk ik, anders loop ik die 7,5 ook niet non-stop.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik bij de sportschool ook een programma had voor hardlopen wat ging zoals 2 min inlopen, 3 min op 9 km/h, 2 min lopen, 3 min op 10 km/h etc. Dus ook steeds sprints. Dat voelt ook simpelweg aan als een heel ander soort training.

Mensen die zowel 'duurloop' als bijv dat HIIT gelopen hebben en op basis daarvan een voorkeur hebben voor 1 van de 2?
  maandag 18 april 2011 @ 07:49:59 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95654312
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
Opbouwen gaat niet alleen om conditie hè ;). Je moet ook de specifieke spiergroepen laten wennen aan de belasting die hardlopen met zich meebrengt. Als ik louter op conditie ren, kan ik al een uur rennen, maar mijn benen willen dat niet ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_95655222
Ik kwam in de Appstore nog een app tegen met de naam "Get Running (Couch to 5K)".
Nu was ik alweer begonnen aan Evy maar wil dit toch eens uit gaan testen want ik word een beetje moe van Evy's muziek keus (ook al is ze zelf plezant)
pi_95655422
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
Na een maand weer hardgelopen, 10km in 47 minuten. Ik merk het wel dat ik kilo's zwaarder ben geworden door krachttraining.
Dat is behoorlijk snel.
Ik heb gisteren 10km gelopen op 49 minuten :)
pi_95655705
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 07:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Opbouwen gaat niet alleen om conditie hè ;). Je moet ook de specifieke spiergroepen laten wennen aan de belasting die hardlopen met zich meebrengt. Als ik louter op conditie ren, kan ik al een uur rennen, maar mijn benen willen dat niet ;).
Dat is natuurlijk ook zo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')