Moet ik hem editten?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Die TT vat ik op als een erg grote belediging.
Ik zie toch grote overeenkomsten. Zo hanteren jullie beiden de hard bezem.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Die TT vat ik op als een erg grote belediging.
Ja.quote:
Beter dan de originele.quote:
Ik wel. Jij ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Is goedVolgende meet ben je er wel bij?
Surequote:
Wanneer is die dan?quote:
Je hebt gelijk, niet goed over nagedacht. Sorry.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nikso.a. dankzij die vent ga ik mijn baan verliezen.
Dat is een privémeet Cobraquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nikso.a. dankzij die vent ga ik mijn baan verliezen.
Geen idee, binnenkort hoop ikquote:
Truste!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
Dame en heren. Ik ga slapen. Tot vanavond.
slaap zequote:Op woensdag 13 april 2011 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
Dame en heren. Ik ga slapen. Tot vanavond.
sine(ke) danquote:
Laten we daar niet over beginnen, maakte enkel een goed bedoeld grapje richting Thaboelquote:Op woensdag 13 april 2011 13:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ben je nu alweer de confrontatie op aan het zoeken?!![]()
![]()
Morgen Sine
gelukkig wist(hoopte) ik dat het een geintje was!quote:
Wel geinig idd!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef m.k het volgende:
vet![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)e_sport_scrotum.html
Met jou spreek ik niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef Maitje het volgende:
Jeej! Geslaagd voor een broek!
Hey Sine en Roy
Broek? Korte rokjes weer is hetquote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef Maitje het volgende:
Hey Sine en Roy
Jij moest dus ook al om de naam lachen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja kan je wel zeggen, scrotum.Is dit een verlate 1 April grap?
Ola!quote:
Ja is de eerste keer dat ik van deze sport hoor en kan er eigenlijk nog niets over vindenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij moest dus ook al om de naam lachen.
Okay dus toch een 1 Aprl grap?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef m.k het volgende:
ja als jullie het filmpje helemaal hadden gekeken hadden jullie gezien dat de naam van het filmpje een puberale grap van dumpert is
Kronumquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef m.k het volgende:
ja als jullie het filmpje helemaal hadden gekeken hadden jullie gezien dat de naam van het filmpje een puberale grap van dumpert is
Nee. "Dumpert" de site wil populair doen door van de naam van de sport "Scrotum" te maken. Maar de sport bestaat dus wel degelijk.quote:
Mijn schuld! Ik noemde hem sineke en toen kwam weer een flashbackquote:
Ook nog nooit van Kronum gehoord. Sorry dat ik wat sceptisch ben maar kan er nu niet echt veel over vinden.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. "Dumpert" de site wil populair doen door van de naam van de sport "Scrotum" te maken. Maar de sport bestaat dus wel degelijk.
Edit: de sport heet dus Kronum.
Doe jij maar of je neus bloed, nu word ik ook al door Thaboel sine(ke) genoemd.quote:
Gij bent de grondlegger van (ke)!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Maitje het volgende:
Ooh! Maar dan heb ik er nu niets mee te maken!
Wat een negatief gezeik weer, zeker zo'n anti sporter die alleen maar voetbal kan kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Esses het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/de_stomste_sport_van_2011_kronum/
Jullie zijn beide raddraaiersquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gij bent de grondlegger van (ke)!!!!
quote:
Werkze!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef Sine_Pari het volgende:
K, maar ik moet wat doen laters mensen
toch maar voor een maatje groter gegaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef Maitje het volgende:
Hey Sine en Roy
Wat een liefdequote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef m.k het volgende:
Zo boksbal van 35 kilo bij mijn broer in bed gedonderd
moet ie maar niet tot nu in zijn bed liggen stinkenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef m.k het volgende:
[..]
moet ie maar niet tot nu in zijn bed liggen stinken. Vraag me af hoe hij dat ding weer beneden krijgt, hij slaapt op zolder
Praat ik ook niet meer tegen jou.. stommerdquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Doe jij maar of je neus bloed, nu word ik ook al door Thaboel sine(ke) genoemd.
Als hij zwaartekracht zijn werk laat doen sloopt hij zijn hele kamerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er zoiets als zwaartekracht
Omhoog lijkt me lastiger
De broek was oud!!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef paintmeester het volgende:
[..]
toch maar voor een maatje groter gegaan?
Volgende keer aanwezig? Kunnen we samen dansenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jou vergeef ik vanwege je pinda dans
Weet ik nog niet..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgende keer aanwezig? Kunnen we samen dansen
Beide. Werkse!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef Thaboel het volgende:
Het dan of aanwezig zijn gedeelte?ik ga maar naar het werk.
ik ga even voor je kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Sine_Pari het volgende:
K anyone knows how to cancel the auto text on an iPhone? Stupid thing drives me crazy as it wants to correct Dutch into English
Bij de meeste smartphones zit de optie om dit aan of uit te zetten in het instellingen-menu, bij de toetsenbord-instellingen. Weet niet of dit bij de iPhone ook zo is, maar zal wel iets vergelijkbaars zijn denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Sine_Pari het volgende:
K anyone knows how to cancel the auto text on an iPhone? Stupid thing drives me crazy as it wants to correct Dutch into English
Of download gewoon een keyboard app die 2 talen tegelijkertijd aankan! Zoals bij mijn Androidquote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bij de meeste smartphones zit de optie om dit aan of uit te zetten in het instellingen-menu, bij de toetsenbord-instellingen. Weet niet of dit bij de iPhone ook zo is, maar zal wel iets vergelijkbaars zijn denk ik.
Edit: heb even op internet een iPhone manual opgezocht: Turn auto-correction on or off: Choose General > Keyboard, then turn Auto-Correction on or off. Auto-Correction is on by default.
niet mogelijk bij apple meukquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of download gewoon een keyboard app die 2 talen tegelijkertijd aankan! Zoals bij mijn Android
(bij mij heet het Swiftkey)
Ha! Ik weet het, maar zeg lekker toch niks!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Sine_Pari het volgende:
Goede tip, ga ik eens downloaden, bedanktquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of download gewoon een keyboard app die 2 talen tegelijkertijd aankan! Zoals bij mijn Android
(bij mij heet het Swiftkey)
Je moet voor tweetaligheid wel de app kopen, maar dat kost geen drol. Heb er alleen maar profijt van. Swiftkey gaat je smshistorie af om je taalgebruik te leren kennen, en daardoor voorspelt hij ook beter en ben je sneller met woorden invoerenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Goede tip, ga ik eens downloaden, bedankt![]()
Had bij mijn Android-telefoon dat hele auto-text maar uitgezet, ook omdat dat altijd een puinhoop was met wisselen tussen Nederlands en Engels.
Vond ook een trial-versie voor 2 weken, maar denk dat ik het daarna wel ga kopen, inderdaad maar E1,35 dacht ikquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet voor tweetaligheid wel de app kopen, maar dat kost geen drol. Heb er alleen maar profijt van. Swiftkey gaat je smshistorie af om je taalgebruik te leren kennen, en daardoor voorspelt hij ook beter en ben je sneller met woorden invoeren
GOEIESMIDDAGSquote:
Combinatie van 4 uur 's morgens opstaan, dan weer rond 10 uur m'n bed induikenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
GOEIESMIDDAGS
Je bent nog erger dan ik... en dat is heel wat
oh.... ik slaap gewoon >12 uur per nacht.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Combinatie van 4 uur 's morgens opstaan, dan weer rond 10 uur m'n bed induiken.
Ik ben gewend om maar 4-5 uur te doen dus nu barst ik ook van de energiequote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
oh.... ik slaap gewoon >12 uur per nacht.![]()
Al wordt dat nu minder gelukkig.
En als je nu is per dag 8 uur vast houd om te slapen? Niet meer en niet minder?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
oh.... ik slaap gewoon >12 uur per nacht.![]()
Al wordt dat nu minder gelukkig.
quote:AMSTERDAM Het drinken van alcohol stimuleert bepaalde delen van het menselijk brein die betrokken zijn bij het geheugen en vermogen om te leren. Dat blijkt uit een studie van Amerikaanse wetenschappers.
De algemeen geaccepteerde theorie dat alcohol slecht is voor het geheugen en leervermogen is te éénzijdig. Het onbewustzijn van mensen wordt door alcohol namelijk juist gestimuleerd om beter te onthouden en te leren.
Dat meldt de Universiteit van Texas op basis van onderzoek van neurobioloog Hiroshi Morikawa.
http://www.nu.nl/wetenschap/2491234/alcohol-verbetert-delen-van-geheugen--.html
Zit ook andere shit bij zoals bijv. vitaminetekort en iets wat ik hier even niet uit de doeken wil doen (wel van tijdelijke aard). Dat heeft er allemaal mee te maken. Merk wel dat ik door de zon en door vitamine D én vitamine B complex te slikken, ik wat minder slaapquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
En als je nu is per dag 8 uur vast houd om te slapen? Niet meer en niet minder?
Als je te lang slaapt (dus elke dag meer als 9 uur) dan blijk je alleen maar moeier te worden. Dat heb ik nl een keer ergens gelezen...
quote:
Die kende ik 2 jaar terug alquote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Vronsky het volgende:
Den nieuwe ringtone:
http://lookatmyhorsemyhorseisamazing.com/
Persoonlijk vind ik het irritant.. maar dat is mijn meningquote:
You don't like sweet lemonade?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het irritant.. maar dat is mijn mening
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
http://www.badgerbadgerbadger.com/
correct, maar bij veel woorden is het toch wel fijn dat er ondertiteling bij is.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Vronsky het volgende:
Hup, gewoon zonder ondertiteling kijken, is goed voor je Engels.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef Vronsky het volgende:
Dan zet je het op pauze en pak je er een woordenboek bij.
daar heb ik inderdaad nogal last van.quote:Nadeel van ondertiteling is dat je het automatisch gaat lezen en daardoor minder gaat opletten wat er daadwerkelijk gezegd word.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Braamyo schreeuwt: DEUR LINKS, DEUR FRONT, RAAM LINKS, GEEN DODEN, GEEN LEVENDEN, GEEN BIJZONDERHEDEN, COMMANDANT BIJ !!!!! BINNEN LINKS !!!!!quote:
Optreden Verstedelijkt Gebied toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* Braamyo schreeuwt: DEUR LINKS, DEUR FRONT, RAAM LINKS, GEEN DODEN, GEEN LEVENDEN, GEEN BIJZONDERHEDEN, COMMANDANT BIJ !!!!! BINNEN LINKS !!!!!
OVG oefening vandaag
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
In "mijn" tijd noemden we dat FIBUA.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* Braamyo schreeuwt: DEUR LINKS, DEUR FRONT, RAAM LINKS, GEEN DODEN, GEEN LEVENDEN, GEEN BIJZONDERHEDEN, COMMANDANT BIJ !!!!! BINNEN LINKS !!!!!
OVG oefening vandaag
In dat prachtige oefendorpje op RVS?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
OVG oefening vandaag
Yups !quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Optreden Verstedelijkt Gebied toch?
Nou, weer een veer in je reetquote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Yups !
En de sarge komt echt zo heel voorzichtig naar mij toe, ''Braamyo? Dit is wel echt jou ding of niet?''Ik deed iets goed !!!
Nja, dat boeit me niet zo veel, want die sarge is van eenh-4 en ik van 6. Maar dat is een lang verhaal. Belangrijkste is iig dat, of het niveau is achteruit gegaan, of ik ben vooruit gegaan. En dat vind ik veel leukerquote:
Mooi!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nja, dat boeit me niet zo veel, want die sarge is van eenh-4 en ik van 6. Maar dat is een lang verhaal. Belangrijkste is iig dat, of het niveau is achteruit gegaan, of ik ben vooruit gegaan. En dat vind ik veel leuker
Niet? Het Spijkerkwartier was toen toch nog operationeel?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
FIBUA, oftewel OVG hebben wij vooral gedaan in Duitsland en Engeland, omdat er toendertijd nog geen geschikte lokatie in NL was.
Daar deden we andere dingen die het daglicht niet konden verdragenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet? Het Spijkerkwartier was toen toch nog operationeel?
Oke.. nouja, ik dacht ik gooi het er ff inquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zit ook andere shit bij zoals bijv. vitaminetekort en iets wat ik hier even niet uit de doeken wil doen (wel van tijdelijke aard). Dat heeft er allemaal mee te maken. Merk wel dat ik door de zon en door vitamine D én vitamine B complex te slikken, ik wat minder slaap
Ik ging daarna eten kokenquote:
Klinkt goed!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef Maitje het volgende:
Ik ging daarna eten koken![]()
Kip uit braadzak, eigen gefabriceerde salade (want het is salade week) met rosti
Wat wil je, de Appie Happie, daar zijn alle salades in de ramsch deze weekquote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het was ook heerlijk. Mijn salade was de topperrrrr van de week
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef EllaN het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij saladeweek?
Wij eten elke dag wel salade..
Ik had nog wel een eigen creatie gemaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat wil je, de Appie Happie, daar zijn alle salades in de ramsch deze week
Ohh, toch wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik had nog wel een eigen creatie gemaakt
Ja tuurlijk! Ik heb echt een hekel aan stoommaaltijden of maaltijdsalades. Gewoon zelf maken en zo vers mogelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, toch wel?
Gisteren die krulsalade gekocht, zelf een mosterd-honing dressing gemaakt, topper!!!!
Lekkaah! Gebakken courgette of aubergine er doorheenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja. Maar wij eten het dan telkens als hoofdgerecht. Dus sla met gebakken aardappels of in dit geval rosti...
Dat zijn nou juist 2 dingen die ik echt.. ahum.. ranzig vind..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Lekkaah! Gebakken courgette of aubergine er doorheen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat zijn nou juist 2 dingen die ik echt.. ahum.. ranzig vind..
Ja, maar dat zijn dingen die echt vies zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel iets wat je niet lekker vindt?
Ja maar, ja maar, jij bent al een hele moeilijke eter als ik dat zo begrijpquote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel iets wat je niet lekker vindt?
Van waaruit kun je dat begrijpen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, jij bent al een hele moeilijke eter als ik dat zo begrijp
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef EllaN het volgende:
Er is eigenlijk maar 1 ding dat ik echt niet weg kan krijgen en dat is yoghurt. Mayonaisse ben ik ook geen fan van, maar dat kan ik uit beleefdheid nog wel opeten. Van yoghurt ga ik echt spugen.
Omdat jij toch niet houdt van veel dingen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Van waaruit kun je dat begrijpen dan?
Whehe.. valt wel mee hoor..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat jij toch niet houdt van veel dingen?
Boerenkool met worst, hutspot etc etc yummie!!!!!!!quote:
Maar ik lust wel alle stampotten.. Ik snap niet echt waarom je denkt dat ik niets lustquote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Boerenkool met worst, hutspot etc etc yummie!!!!!!!
Troost je, Lotusss is er ook niet van
Present.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
Zo! Klaar met werken! Nog ff voetballen.
Cobra begint zo aan z'n dienst
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Maitje het volgende:
Het enige wat ik niet eet:
- bieten
- spruiten
- witlof
- witte bonen in tomatensaus
- tuinbonen..
Haaaaaaiquote:
Present!quote:
Dat bietjes en witte bonen in tomatensaus wel lekker zijn.quote:
Nee, ik ben geen brandweerman.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef forpro het volgende:
@Cobra4,
Wat doe jij nou eigenlijk bij de (k)Luchtmacht? Ik las dat je iets met NBC doet, maar begrijp dat je ook veel avond/nachtdiensten hebt. Is dat ook voor dat NBC, of zit je bij de luchtmacht Brandweer?
Vroeger vond ik het wel lekker.. nu niet meer. Maar nu lust ik "opeens" wel aspergesquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bietjes en witte bonen in tomatensaus wel lekker zijn.
Smaken veranderen echt vaak bij het ouder worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel lekker.. nu niet meer. Maar nu lust ik "opeens" wel asperges.
Asperge(r)s!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel lekker.. nu niet meer. Maar nu lust ik "opeens" wel asperges.
W.A. van Buuren heeft Aspergerquote:
Niks kunnen vinden op internet over dat gerucht. Had het gerucht al eerder gehoord namelijk.quote:
Complex verhaal, wat ik hier niet ga uitwijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef forpro het volgende:
Cobra, thx for the welcome,
bij welke basis/eenheid zit je dan? bewaking/DBBO? dat zijn toch de enige die nu nog 24/7 draaien bij de klu (behalve OBD etc)
Volgens mij is het jaren geleden in het nieuws geweest.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niks kunnen vinden op internet over dat gerucht. Had het gerucht al eerder gehoord namelijk.
Hoorde het net ook toen ik onder de douche stond. Een agent is omgekomen lees ik nu net.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Esses het volgende:
Weer agenten gewond na reageren op een melding. neergeschoten ws.
Dood en een gewond zegt geenstijlquote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Esses het volgende:
Weer agenten gewond na reageren op een melding. neergeschoten ws.
RTL nieuws zegt dat dat bevestigd is door een woordvoerder van de politie. Zometeen maar kijken en tot die tijd duimen..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Esses het volgende:
Volgens politiebond NIET dood. Maarbeter even afwachten met speculeren. Ik zit zo iig aan de buis te wachten.
Idd.. het 1e nieuws kwam van een twitter bericht.. bedoel. Als we kijken naar wat er al niet gespeculeerd was met alphen aan de rijn...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Esses het volgende:
Volgens politiebond NIET dood. Maarbeter even afwachten met speculeren. Ik zit zo iig aan de buis te wachten.
RTV NH heeft dat bericht weer ingetrokken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
RTL nieuws zegt dat dat bevestigd is door een woordvoerder van de politie. Zometeen maar kijken en tot die tijd duimen..
Internet weet alles, maar Internet kan dit niet vinden...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij is het jaren geleden in het nieuws geweest.
Nee, daar was ik (helaas) niet bij.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef forpro het volgende:
snap dat je niet wilt uitwijden in het openbaar.ik zit zelf in de "Tower of Airpower" en ken wat mensen in het FP-wereldje. vandaar mijn vraag over dingen die ik niet helemaal snap.
btw, las vd week in de SC iets over functies op Vught (reactie van Ach Ja). Die komen er. er vindt een uitbreiding plaats met A&A teams ihkv ICMS, bestaande uit Kap's en SM's. dit is verteld op de CLSK CBRN dag enkele weken terug. was je daar niet bij??
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd.. het 1e nieuws kwam van een twitter bericht.. bedoel. Als we kijken naar wat er al niet gespeculeerd was met alphen aan de rijn...
We gaan uit van wel, wordt namelijk betaald door binnenlandse zaken en niet door defensiequote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daar was ik (helaas) niet bij.
Dat van die A&A teams had ik ook gelezen. Wel een krappe reactie tijd wat ze gaan krijgen.
Maar na de brief van Hillen en de daarin vermelde vermindering van CBRN projecten ben ik niet meer zo zeker van die uitbreiding. Eerst maar eens zien.
Hoe dan ook. Ik blijf het in de gaten houden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef forpro het volgende:
[..]
We gaan uit van wel, wordt namelijk betaald door binnenlandse zaken en niet door defensie
en klopt, er was niemand van EHV, behalve de Majoor BFP, al zijn personeel had verlof
quote:
Tot hoe laat moet je?quote:
He halloquote:
Avond!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ook zo'n last van voetgangers die niet aan de kant willen gaan. Monteer dan een luchthoorn van een trein onder je auto!
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef Lotusss het volgende:
Wij gaan onze oogjes dicht doen... truste!
Het is dat ze zo duur zijn. Anders had ik er één gekocht voor in de brommobiel van mijn oma.quote:
En dan zonder dat ze het wistquote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dat ze zo duur zijn. Anders had ik er één gekocht voor in de brommobiel van mijn oma.
Vind hem wel lache, zou me trouwens ook het appelaserus geschrokken zijn. Zeker omdat je waarschijnlijk geen trein verwacht en daarna ook niet ziet.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dat ze zo duur zijn. Anders had ik er één gekocht voor in de brommobiel van mijn oma.
Truste was bedoeld voor Lotussener, is hier pas kwart over vijfquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan zonder dat ze het wist
truste sine
Dat dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vind hem wel lache, zou me trouwens ook het appelaserus geschrokken zijn. Zeker omdat je waarschijnlijk geen trein verwacht en daarna ook niet ziet.
In dat geval: Wat staat er op het menu vanavond?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Truste was bedoeld voor Lotussener, is hier pas kwart over vijf
Uitleg?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef hoogvlieger het volgende:
hehe kwam dit nog in mn fotoalbum tegen:
[ afbeelding ]
Op woensdrecht. Leuk om te doen
Nee, helaasquote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hoi chick, en heb je nog wat gevonden?
Mee of meer?quote:
Neem ik dan m'n laptop wel op schoot. Plusminus letterlijke transcriptquote:
Hangt er beetje vanaf wanneer het vrouwtje van het shoolreisje thuis komt.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat geval: Wat staat er op het menu vanavond?
Ik zat al te kijken wat er over die maskers zat.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Is op het brandweercentrum op Woensdrecht. Is een grote kooi met deurtjes, luikjes, gaten, trappetjes etc. waar je met je buddy ingaat. Je hebt je cbrn masker op met daarover een wazige lap, om zicht bij dichte rook te simuleren. Vervolgens moet je je weg door het dolhof zien te vinden. En het is pikdonker, met maar een paar kleine lampjes.
Wat een schat ben je ookquote:Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Neem ik dan m'n laptop wel op schoot. Plusminus letterlijke transcript
Naja als je op je portemonnee wil passen kan ik je dan beter geen tips geven.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee, helaas. Maar het is wel beter voor mijn portemonnee
.
Tips waardeer ik altijdquote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Naja als je op je portemonnee wil passen kan ik je dan beter geen tips geven.
Allesquote:Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Alleen tips nodig voor jurkjes of ook nog voor andere kleding, schoenen, make-up etc?
Pics of link?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
Alles!!
Ik zit serieus te dubben over een jurkje. To be continued..
Ik heb een vrij tenger postuur dus iets meer heup lijkt me juist wel mooi. Jullie mannen houden toch van heupenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb een vrij tenger postuur dus iets meer heup lijkt me juist wel mooi. Jullie mannen houden toch van heupen?!
Als ik sommige heupen zie...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb een vrij tenger postuur dus iets meer heup lijkt me juist wel mooi. Jullie mannen houden toch van heupen?!
zit dat witte en zwarte aan mekaar? Zou dan eerder voor een gekleurd shirt ofso erop gaan.quote:
Is nog niet bevestigd.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
3x in zn bovenkamer geraakt lees ik op GS. Gaat weer de goeie kant op.
Ja, zit aan elkaarquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
zit dat witte en zwarte aan mekaar? Zou dan eerder voor een gekleurd shirt ofso erop gaan.
Hoogvlieger + mode =
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef Esses het volgende:
Bij een schietpartij vanavond in Baflo in het noorden van de provincie Groningen is een politieagent om het leven gekomen. Een ander raakte gewond. Politie kreeg melding van een geweldsincident, daar aangekomen werden ze beschoten.
Wat er precies gebeurd is is nog onduidelijk, het is wel bekend dat er een verdachte aangehouden is. Hoe het met de gewonde agent is, is onduidelijk. Over ongeveer half uur is persco...
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, zit aan elkaar.
Bedankt voor de input mannen. Ik zal een hoofdloze aan-foto maken zodra ik hem binnen heb.
O wat ben ik voor het amerikaanse vuurwapenbeleid.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Is weer raak vandaag, net om de hoek was er ook een vuur uitwisseling. Inbreker werd op heter daad door buren ontdekt waarna er heen en weer geschoten werd. Boefje moest met de helicopter afgevoerd worden
Als je de foto's op de telegraaf site ziet zou je denken dat de agenten nog in de auto zaten.quote:
Ik heb er ook geen vertrouwen in, omdat alles tegengesproken word. GS zegt handgemeen, maar RTL zegt bij aankomst al.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je de foto's op de telegraaf site ziet zou je denken dat de agenten nog in de auto zaten.
Ja ik ook, anders was de buurman de pinuet geweestquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Esses het volgende:
[..]
O wat ben ik voor het amerikaanse vuurwapenbeleid.
Ik heb het vermoeden dat je wel begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ik ook, anders was de buurman de pinuet geweest
Heb jij eigenlijk wapens thuis liggen?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Hoop dat het degene was die hier sinds een paar weken rond om ons inbrak, hebben we weer rust. Hier blijven zulke lui verstandiger wijze weg ivm de CCTV etc. maar toch.
Nog gene persco gehoord, niet op journaal 24. niet op tv.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef EllaN het volgende:
Ik vind zo'n foto van een politiewagen met gebroken glazen toch erg aangrijpend.
Maar eens t journaal op NL1 aanzette dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Nog gene persco gehoord, niet op journaal 24. niet op tv.
True, ging af van de foto op de telegraaf site.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Nog gene persco gehoord, niet op journaal 24. niet op tv.
P&Wquote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maar eens t journaal op NL1 aanzette dan.
Die hebben het blijkbaar nog niet doorgekregen, geen woord over gehoord daar. Ging alleen maar over haartransplantatiesquote:
Ik loop actief te zappen met journaal24 op achtergrond.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die hebben het blijkbaar nog niet doorgekregen, geen woord over gehoord daar. Ging alleen maar over haartransplantaties
Weltrusten Maitje.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef Maitje het volgende:
Ik kom mij afmelden!
Truste allen en werkse Cobra
Tjuus
slaapzequote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef Maitje het volgende:
Ik kom mij afmelden!
Truste allen en werkse Cobra
Tjuus
Wat een verrassingquote:
onwerkelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef Esses het volgende:
SLO met brandblusser geraakt door VE, rest onbekend. POPO met veel vertoon in dorp. Door 3/4 linten PD afgezet, opt wee plekken afgezet. Bij spoorlijn VE neergeschoten, spoor ligt plat. Tientallen agenten werken mee, KMar ondersteund. over 5 min hoofdbureau groningen word persconf door persofficier en politiechef gegeven.
1 agent omgekomen. Bevestigd!
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef Esses het volgende:
SLO met brandblusser geraakt door VE, rest onbekend. POPO met veel vertoon in dorp. Door 3/4 linten PD afgezet, opt wee plekken afgezet. Bij spoorlijn VE neergeschoten, spoor ligt plat. Tientallen agenten werken mee, KMar ondersteund. over 5 min hoofdbureau groningen word persconf door persofficier en politiechef gegeven.
1 agent omgekomen. Bevestigd!
Daarom is het dus zo druk hierquote:
Njema Problema.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef Esses het volgende:
Excuses voor jargon afko's, je zult er meer zien.
npquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef Esses het volgende:
Excuses voor jargon afko's, je zult er meer zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |