quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd.. het 1e nieuws kwam van een twitter bericht.. bedoel. Als we kijken naar wat er al niet gespeculeerd was met alphen aan de rijn...
We gaan uit van wel, wordt namelijk betaald door binnenlandse zaken en niet door defensiequote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daar was ik (helaas) niet bij.
Dat van die A&A teams had ik ook gelezen. Wel een krappe reactie tijd wat ze gaan krijgen.
Maar na de brief van Hillen en de daarin vermelde vermindering van CBRN projecten ben ik niet meer zo zeker van die uitbreiding. Eerst maar eens zien.
Hoe dan ook. Ik blijf het in de gaten houden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef forpro het volgende:
[..]
We gaan uit van wel, wordt namelijk betaald door binnenlandse zaken en niet door defensie
en klopt, er was niemand van EHV, behalve de Majoor BFP, al zijn personeel had verlof
quote:
Tot hoe laat moet je?quote:
He halloquote:
Avond!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ook zo'n last van voetgangers die niet aan de kant willen gaan. Monteer dan een luchthoorn van een trein onder je auto!
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef Lotusss het volgende:
Wij gaan onze oogjes dicht doen... truste!
Het is dat ze zo duur zijn. Anders had ik er één gekocht voor in de brommobiel van mijn oma.quote:
En dan zonder dat ze het wistquote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dat ze zo duur zijn. Anders had ik er één gekocht voor in de brommobiel van mijn oma.
Vind hem wel lache, zou me trouwens ook het appelaserus geschrokken zijn. Zeker omdat je waarschijnlijk geen trein verwacht en daarna ook niet ziet.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dat ze zo duur zijn. Anders had ik er één gekocht voor in de brommobiel van mijn oma.
Truste was bedoeld voor Lotussener, is hier pas kwart over vijfquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan zonder dat ze het wist
truste sine
Dat dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vind hem wel lache, zou me trouwens ook het appelaserus geschrokken zijn. Zeker omdat je waarschijnlijk geen trein verwacht en daarna ook niet ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |