Ja tuurlijk! Ik heb echt een hekel aan stoommaaltijden of maaltijdsalades. Gewoon zelf maken en zo vers mogelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, toch wel?
Gisteren die krulsalade gekocht, zelf een mosterd-honing dressing gemaakt, topper!!!!
Lekkaah! Gebakken courgette of aubergine er doorheenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja. Maar wij eten het dan telkens als hoofdgerecht. Dus sla met gebakken aardappels of in dit geval rosti...
Dat zijn nou juist 2 dingen die ik echt.. ahum.. ranzig vind..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Lekkaah! Gebakken courgette of aubergine er doorheen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat zijn nou juist 2 dingen die ik echt.. ahum.. ranzig vind..
Ja, maar dat zijn dingen die echt vies zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel iets wat je niet lekker vindt?
Ja maar, ja maar, jij bent al een hele moeilijke eter als ik dat zo begrijpquote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel iets wat je niet lekker vindt?
Van waaruit kun je dat begrijpen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, jij bent al een hele moeilijke eter als ik dat zo begrijp
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef EllaN het volgende:
Er is eigenlijk maar 1 ding dat ik echt niet weg kan krijgen en dat is yoghurt. Mayonaisse ben ik ook geen fan van, maar dat kan ik uit beleefdheid nog wel opeten. Van yoghurt ga ik echt spugen.
Omdat jij toch niet houdt van veel dingen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Van waaruit kun je dat begrijpen dan?
Whehe.. valt wel mee hoor..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat jij toch niet houdt van veel dingen?
Boerenkool met worst, hutspot etc etc yummie!!!!!!!quote:
Maar ik lust wel alle stampotten.. Ik snap niet echt waarom je denkt dat ik niets lustquote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Boerenkool met worst, hutspot etc etc yummie!!!!!!!
Troost je, Lotusss is er ook niet van
Present.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
Zo! Klaar met werken! Nog ff voetballen.
Cobra begint zo aan z'n dienst
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Maitje het volgende:
Het enige wat ik niet eet:
- bieten
- spruiten
- witlof
- witte bonen in tomatensaus
- tuinbonen..
Haaaaaaiquote:
Present!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|