Dat bietjes en witte bonen in tomatensaus wel lekker zijn.quote:
Nee, ik ben geen brandweerman.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef forpro het volgende:
@Cobra4,
Wat doe jij nou eigenlijk bij de (k)Luchtmacht? Ik las dat je iets met NBC doet, maar begrijp dat je ook veel avond/nachtdiensten hebt. Is dat ook voor dat NBC, of zit je bij de luchtmacht Brandweer?
Vroeger vond ik het wel lekker.. nu niet meer. Maar nu lust ik "opeens" wel aspergesquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bietjes en witte bonen in tomatensaus wel lekker zijn.
Smaken veranderen echt vaak bij het ouder worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel lekker.. nu niet meer. Maar nu lust ik "opeens" wel asperges.
Asperge(r)s!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel lekker.. nu niet meer. Maar nu lust ik "opeens" wel asperges.
W.A. van Buuren heeft Aspergerquote:
Niks kunnen vinden op internet over dat gerucht. Had het gerucht al eerder gehoord namelijk.quote:
Complex verhaal, wat ik hier niet ga uitwijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef forpro het volgende:
Cobra, thx for the welcome,
bij welke basis/eenheid zit je dan? bewaking/DBBO? dat zijn toch de enige die nu nog 24/7 draaien bij de klu (behalve OBD etc)
Volgens mij is het jaren geleden in het nieuws geweest.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niks kunnen vinden op internet over dat gerucht. Had het gerucht al eerder gehoord namelijk.
Hoorde het net ook toen ik onder de douche stond. Een agent is omgekomen lees ik nu net.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Esses het volgende:
Weer agenten gewond na reageren op een melding. neergeschoten ws.
Dood en een gewond zegt geenstijlquote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Esses het volgende:
Weer agenten gewond na reageren op een melding. neergeschoten ws.
RTL nieuws zegt dat dat bevestigd is door een woordvoerder van de politie. Zometeen maar kijken en tot die tijd duimen..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Esses het volgende:
Volgens politiebond NIET dood. Maarbeter even afwachten met speculeren. Ik zit zo iig aan de buis te wachten.
Idd.. het 1e nieuws kwam van een twitter bericht.. bedoel. Als we kijken naar wat er al niet gespeculeerd was met alphen aan de rijn...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Esses het volgende:
Volgens politiebond NIET dood. Maarbeter even afwachten met speculeren. Ik zit zo iig aan de buis te wachten.
RTV NH heeft dat bericht weer ingetrokken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
RTL nieuws zegt dat dat bevestigd is door een woordvoerder van de politie. Zometeen maar kijken en tot die tijd duimen..
Internet weet alles, maar Internet kan dit niet vinden...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij is het jaren geleden in het nieuws geweest.
Nee, daar was ik (helaas) niet bij.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef forpro het volgende:
snap dat je niet wilt uitwijden in het openbaar.ik zit zelf in de "Tower of Airpower" en ken wat mensen in het FP-wereldje. vandaar mijn vraag over dingen die ik niet helemaal snap.
btw, las vd week in de SC iets over functies op Vught (reactie van Ach Ja). Die komen er. er vindt een uitbreiding plaats met A&A teams ihkv ICMS, bestaande uit Kap's en SM's. dit is verteld op de CLSK CBRN dag enkele weken terug. was je daar niet bij??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |