Gelukkig niet.quote:
Bij de knie... jaja.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:33 schreef Maitje het volgende:
[me=Maitje] is afgelopen maandag uit der broek gescheur
[/me]
Bij de knie hoor! Dus zo ff nieuwe broek scoren!
Ja, echt.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:33 schreef Maitje het volgende:
[me=Maitje] is afgelopen maandag uit der broek gescheur
[/me]
Bij de knie hoor! Dus zo ff nieuwe broek scoren!
Tja, gaan slapen heeft zo zijn gevolgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, het gebeurt steeds als ik er niet bij ben...
Breng je live verslag uit? Want de sites van de bonden geven niet veel info.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:46 schreef AchJa het volgende:
Zo, maar eens ff de MFR checken wat de bonden te zeggen hebben.
De bijeenkomsten gaan toch ook over eventuele acties?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef paintmeester het volgende:
Denk dat de bonden nog weinig info kunnen geven omdat de plannen nog steeds niet concreet zijn.
Ik ben benieuwd naar de plannen.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:02 schreef paintmeester het volgende:
Dat ook dat ze hun visie op de bezuinigingen gingen geven.![]()
Maar goed, ik hoop dat ze die acties nou eindelijk eens serieus op willen zetten. De acties voor zover (muv het Malieveld) waren zelfs een- onwaardig.
Back..quote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Breng je live verslag uit? Want de sites van de bonden geven niet veel info.
Ook goeiemorgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Lotusss het volgende:
*zucht* was weer kansloos vannacht. Des te kanslozer omdat men blijkbaar volledig nuchter zei te zijn.
Moggel!quote:
Good luck and be wise.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moggel!
Ik ga maar eens even aan het werk hier...
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is dat hier nog wat achteraan word geschreven, anders zou ik dit heel anders insinueren
Ik heb heeeeerlijk geslapen... en dat insinueert al zatquote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is dat hier nog wat achteraan word geschreven, anders zou ik dit heel anders insinueren
"Nothing to see. Keep moving please."quote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef m.k het volgende:ben er weer, wat een parel van een discussie is het nog geworden
to late already seen all of itquote:Op woensdag 13 april 2011 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Nothing to see. Keep moving please."
Prima. Ander onderwerpquote:
Nou hoor oke hoorquote:
Ok.quote:
Blokker! Marskramer! Gamma! Karwei! Praxis!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok.
Iemand enig idee waar ik een goede harde bezem kan kopen?
Zwemmers exceem!!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef m.k het volgende:
Iemand enig idee waarom er kleine gaatjes in mijn tenen zitten? op de plek waar je tenen elkaar raken heb ik allemaal kleine ruwe plekjes met gaatjes er in, erg raar
Thx. Dan ga ik een bezem kopen en mijn straatje schoon vegen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Blokker! Marskramer! Gamma! Karwei! Praxis!
rly?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zwemmers exceem!!
De SOA van de voeten!
Google--> Afbeeldingen --> Vergelijk.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Google--> blue waffle --> Vergelijk.
quote:
Que?!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx. Dan ga ik een bezem kopen en mijn straatje schoon vegen.
Er ligt wat hardnekkig vuil wat niet weg gaat met een zachte bezem. Tijd voor een harde dus.quote:
ah nee dat heb ik eerder wel eens gehad maar dit is heel andersquote:Op woensdag 13 april 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Google--> Afbeeldingen --> Vergelijk.
Om een borrel wedden dat het toch exceem is?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef m.k het volgende:
[..]
ah nee dat heb ik eerder wel eens gehad maar dit is heel anders
Ah, dat dat je iets figuurlijks bedoelde!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er ligt wat hardnekkig vuil wat niet weg gaat met een zachte bezem. Tijd voor een harde dus.
vermoed dat dit over een 'bestraat' straatje gaatquote:
Ja, dat zou ook een optie zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, dat dat je iets figuurlijks bedoelde!
Is goedquote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om een borrel wedden dat het toch exceem is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |