Waarom denk je dat ik een tijdje niet op het forum heb gezeten en binnenkort weer een tijdje ga verdwijnen?quote:Op woensdag 13 april 2011 06:51 schreef Mores het volgende:
[..]
Met jou ga ik niet in discussie, jij wilt vanalles in het leven maar hebt nog nooit iets gedaan, ga eens een baan zoeken en maak cariere, dan praat ik verder.
Ga vooral zo doorquote:Op woensdag 13 april 2011 06:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jonge jonge jonge ik dacht dat ik altijd met het botte mes discuteerde, en door gebrek aan political correctness als wel taal gebruik slecht was in het voeren van discussies, maar jij slaat wel echt alles.
Zal volgende keren in jip en janneke kleuter taal reageren zodat je hopelijk begrijpt wat er bedoeld word, of is dat ook nog te hoog gegrepen?quote:Op woensdag 13 april 2011 06:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je hier aanhaalt, of je hebt gedronken of je kan geen Nederlands schrijven, dus neem even een boek erbij en begin opnieuw, zodat ik dat gebrabbel van je kan begrijpen
Ja daarvoor hoef je me echt niet aan te moedigen.quote:
Kleinklein kleutertje begrijp je misschien wel, rot toch op man, met je amerika ( ik kan zo nog de hele dag door gaan)quote:Op woensdag 13 april 2011 06:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zal volgende keren in jip en janneke kleuter taal reageren zodat je hopelijk begrijpt wat er bedoeld word, of is dat ook nog te hoog gegrepen?
[..]
Ja daarvoor hoef je me echt niet aan te moedigen.
Je moet wel ophouden, ik rol haast van het lachen van de bank.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Kleinklein kleutertje begrijp je misschien wel, rot toch op man, met je amerika ( ik kan zo nog de hele dag door gaan)
Volgende topic; Waar Sine Pari een Amerikaanse leugenaar is, als staat Amerika synoniem met Amerika, maar dat heeft Sine Pari ( zijn naam durft hij niet te vermelden omat hij een loser is ) wel in de gaten want de wereld staat niet meer echt achter Amerika, maar goed, hij leeft niet meer in Nederland dus hij heeft de schurft aan Nederlanders, zo zijn de antwoorden ook, schijt aan Nederlanders , dat is wat je laat zien.
Oh dat hoort zich niet goed aan, of werk je er?quote:Op woensdag 13 april 2011 07:10 schreef Vronsky het volgende:
![]()
Maar goed, ik ben ontbijten en dan richting het ziekenhuis, veel plezier verder.
Dan moet je toch maar eens alles lezen. Want om alles op Sine_Pari te gooien is niet eerlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:27 schreef Clan het volgende:
Sine_Pari, houd eens op met uitlokken!, ik heb niet alles gelezen, maar jij moet niet denken dat je alle wijsheid in pacht hebt!
Goeiemorgen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:52 schreef Maitje het volgende:
Popcorn op de vroege ochtend. Is niet goed voor Maitje hoor
Goedemorgen!
Correct.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |