Gelukkig niet.quote:
Bij de knie... jaja.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:33 schreef Maitje het volgende:
[me=Maitje] is afgelopen maandag uit der broek gescheur
[/me]
Bij de knie hoor! Dus zo ff nieuwe broek scoren!
Ja, echt.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:33 schreef Maitje het volgende:
[me=Maitje] is afgelopen maandag uit der broek gescheur
[/me]
Bij de knie hoor! Dus zo ff nieuwe broek scoren!
Tja, gaan slapen heeft zo zijn gevolgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, het gebeurt steeds als ik er niet bij ben...
Breng je live verslag uit? Want de sites van de bonden geven niet veel info.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:46 schreef AchJa het volgende:
Zo, maar eens ff de MFR checken wat de bonden te zeggen hebben.
De bijeenkomsten gaan toch ook over eventuele acties?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef paintmeester het volgende:
Denk dat de bonden nog weinig info kunnen geven omdat de plannen nog steeds niet concreet zijn.
Ik ben benieuwd naar de plannen.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:02 schreef paintmeester het volgende:
Dat ook dat ze hun visie op de bezuinigingen gingen geven.![]()
Maar goed, ik hoop dat ze die acties nou eindelijk eens serieus op willen zetten. De acties voor zover (muv het Malieveld) waren zelfs een- onwaardig.
Back..quote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Breng je live verslag uit? Want de sites van de bonden geven niet veel info.
Ook goeiemorgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Lotusss het volgende:
*zucht* was weer kansloos vannacht. Des te kanslozer omdat men blijkbaar volledig nuchter zei te zijn.
Moggel!quote:
Good luck and be wise.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moggel!
Ik ga maar eens even aan het werk hier...
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is dat hier nog wat achteraan word geschreven, anders zou ik dit heel anders insinueren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |