quote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb een vrij tenger postuur dus iets meer heup lijkt me juist wel mooi. Jullie mannen houden toch van heupen?!
Als ik sommige heupen zie...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb een vrij tenger postuur dus iets meer heup lijkt me juist wel mooi. Jullie mannen houden toch van heupen?!
zit dat witte en zwarte aan mekaar? Zou dan eerder voor een gekleurd shirt ofso erop gaan.quote:
Is nog niet bevestigd.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
3x in zn bovenkamer geraakt lees ik op GS. Gaat weer de goeie kant op.
Ja, zit aan elkaarquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
zit dat witte en zwarte aan mekaar? Zou dan eerder voor een gekleurd shirt ofso erop gaan.
Hoogvlieger + mode =
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef Esses het volgende:
Bij een schietpartij vanavond in Baflo in het noorden van de provincie Groningen is een politieagent om het leven gekomen. Een ander raakte gewond. Politie kreeg melding van een geweldsincident, daar aangekomen werden ze beschoten.
Wat er precies gebeurd is is nog onduidelijk, het is wel bekend dat er een verdachte aangehouden is. Hoe het met de gewonde agent is, is onduidelijk. Over ongeveer half uur is persco...
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, zit aan elkaar.
Bedankt voor de input mannen. Ik zal een hoofdloze aan-foto maken zodra ik hem binnen heb.
O wat ben ik voor het amerikaanse vuurwapenbeleid.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Is weer raak vandaag, net om de hoek was er ook een vuur uitwisseling. Inbreker werd op heter daad door buren ontdekt waarna er heen en weer geschoten werd. Boefje moest met de helicopter afgevoerd worden
Als je de foto's op de telegraaf site ziet zou je denken dat de agenten nog in de auto zaten.quote:
Ik heb er ook geen vertrouwen in, omdat alles tegengesproken word. GS zegt handgemeen, maar RTL zegt bij aankomst al.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je de foto's op de telegraaf site ziet zou je denken dat de agenten nog in de auto zaten.
Ja ik ook, anders was de buurman de pinuet geweestquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Esses het volgende:
[..]
O wat ben ik voor het amerikaanse vuurwapenbeleid.
Ik heb het vermoeden dat je wel begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ik ook, anders was de buurman de pinuet geweest
Heb jij eigenlijk wapens thuis liggen?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Hoop dat het degene was die hier sinds een paar weken rond om ons inbrak, hebben we weer rust. Hier blijven zulke lui verstandiger wijze weg ivm de CCTV etc. maar toch.
Nog gene persco gehoord, niet op journaal 24. niet op tv.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef EllaN het volgende:
Ik vind zo'n foto van een politiewagen met gebroken glazen toch erg aangrijpend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |