Kronumquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef m.k het volgende:
ja als jullie het filmpje helemaal hadden gekeken hadden jullie gezien dat de naam van het filmpje een puberale grap van dumpert is
Nee. "Dumpert" de site wil populair doen door van de naam van de sport "Scrotum" te maken. Maar de sport bestaat dus wel degelijk.quote:
Mijn schuld! Ik noemde hem sineke en toen kwam weer een flashbackquote:
Ook nog nooit van Kronum gehoord. Sorry dat ik wat sceptisch ben maar kan er nu niet echt veel over vinden.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. "Dumpert" de site wil populair doen door van de naam van de sport "Scrotum" te maken. Maar de sport bestaat dus wel degelijk.
Edit: de sport heet dus Kronum.
Doe jij maar of je neus bloed, nu word ik ook al door Thaboel sine(ke) genoemd.quote:
Gij bent de grondlegger van (ke)!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Maitje het volgende:
Ooh! Maar dan heb ik er nu niets mee te maken!
Wat een negatief gezeik weer, zeker zo'n anti sporter die alleen maar voetbal kan kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Esses het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/de_stomste_sport_van_2011_kronum/
Jullie zijn beide raddraaiersquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gij bent de grondlegger van (ke)!!!!
quote:
Werkze!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef Sine_Pari het volgende:
K, maar ik moet wat doen laters mensen
toch maar voor een maatje groter gegaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef Maitje het volgende:
Jeej! Geslaagd voor een broek!
Hey Sine en Roy
Wat een liefdequote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef m.k het volgende:
Zo boksbal van 35 kilo bij mijn broer in bed gedonderd
moet ie maar niet tot nu in zijn bed liggen stinkenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef m.k het volgende:
[..]
moet ie maar niet tot nu in zijn bed liggen stinken. Vraag me af hoe hij dat ding weer beneden krijgt, hij slaapt op zolder
Praat ik ook niet meer tegen jou.. stommerdquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Doe jij maar of je neus bloed, nu word ik ook al door Thaboel sine(ke) genoemd.
Als hij zwaartekracht zijn werk laat doen sloopt hij zijn hele kamerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er zoiets als zwaartekracht
Omhoog lijkt me lastiger
De broek was oud!!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef paintmeester het volgende:
[..]
toch maar voor een maatje groter gegaan?
Volgende keer aanwezig? Kunnen we samen dansenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jou vergeef ik vanwege je pinda dans
Weet ik nog niet..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgende keer aanwezig? Kunnen we samen dansen
Beide. Werkse!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef Thaboel het volgende:
Het dan of aanwezig zijn gedeelte?ik ga maar naar het werk.
ik ga even voor je kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Sine_Pari het volgende:
K anyone knows how to cancel the auto text on an iPhone? Stupid thing drives me crazy as it wants to correct Dutch into English
Bij de meeste smartphones zit de optie om dit aan of uit te zetten in het instellingen-menu, bij de toetsenbord-instellingen. Weet niet of dit bij de iPhone ook zo is, maar zal wel iets vergelijkbaars zijn denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Sine_Pari het volgende:
K anyone knows how to cancel the auto text on an iPhone? Stupid thing drives me crazy as it wants to correct Dutch into English
Of download gewoon een keyboard app die 2 talen tegelijkertijd aankan! Zoals bij mijn Androidquote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bij de meeste smartphones zit de optie om dit aan of uit te zetten in het instellingen-menu, bij de toetsenbord-instellingen. Weet niet of dit bij de iPhone ook zo is, maar zal wel iets vergelijkbaars zijn denk ik.
Edit: heb even op internet een iPhone manual opgezocht: Turn auto-correction on or off: Choose General > Keyboard, then turn Auto-Correction on or off. Auto-Correction is on by default.
niet mogelijk bij apple meukquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of download gewoon een keyboard app die 2 talen tegelijkertijd aankan! Zoals bij mijn Android
(bij mij heet het Swiftkey)
Ha! Ik weet het, maar zeg lekker toch niks!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Sine_Pari het volgende:
Goede tip, ga ik eens downloaden, bedanktquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of download gewoon een keyboard app die 2 talen tegelijkertijd aankan! Zoals bij mijn Android
(bij mij heet het Swiftkey)
Je moet voor tweetaligheid wel de app kopen, maar dat kost geen drol. Heb er alleen maar profijt van. Swiftkey gaat je smshistorie af om je taalgebruik te leren kennen, en daardoor voorspelt hij ook beter en ben je sneller met woorden invoerenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Goede tip, ga ik eens downloaden, bedankt![]()
Had bij mijn Android-telefoon dat hele auto-text maar uitgezet, ook omdat dat altijd een puinhoop was met wisselen tussen Nederlands en Engels.
Vond ook een trial-versie voor 2 weken, maar denk dat ik het daarna wel ga kopen, inderdaad maar E1,35 dacht ikquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet voor tweetaligheid wel de app kopen, maar dat kost geen drol. Heb er alleen maar profijt van. Swiftkey gaat je smshistorie af om je taalgebruik te leren kennen, en daardoor voorspelt hij ook beter en ben je sneller met woorden invoeren
GOEIESMIDDAGSquote:
Combinatie van 4 uur 's morgens opstaan, dan weer rond 10 uur m'n bed induikenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
GOEIESMIDDAGS
Je bent nog erger dan ik... en dat is heel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |