oh.... ik slaap gewoon >12 uur per nacht.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Combinatie van 4 uur 's morgens opstaan, dan weer rond 10 uur m'n bed induiken.
Ik ben gewend om maar 4-5 uur te doen dus nu barst ik ook van de energiequote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
oh.... ik slaap gewoon >12 uur per nacht.![]()
Al wordt dat nu minder gelukkig.
En als je nu is per dag 8 uur vast houd om te slapen? Niet meer en niet minder?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
oh.... ik slaap gewoon >12 uur per nacht.![]()
Al wordt dat nu minder gelukkig.
quote:AMSTERDAM Het drinken van alcohol stimuleert bepaalde delen van het menselijk brein die betrokken zijn bij het geheugen en vermogen om te leren. Dat blijkt uit een studie van Amerikaanse wetenschappers.
De algemeen geaccepteerde theorie dat alcohol slecht is voor het geheugen en leervermogen is te éénzijdig. Het onbewustzijn van mensen wordt door alcohol namelijk juist gestimuleerd om beter te onthouden en te leren.
Dat meldt de Universiteit van Texas op basis van onderzoek van neurobioloog Hiroshi Morikawa.
http://www.nu.nl/wetenschap/2491234/alcohol-verbetert-delen-van-geheugen--.html
Zit ook andere shit bij zoals bijv. vitaminetekort en iets wat ik hier even niet uit de doeken wil doen (wel van tijdelijke aard). Dat heeft er allemaal mee te maken. Merk wel dat ik door de zon en door vitamine D én vitamine B complex te slikken, ik wat minder slaapquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
En als je nu is per dag 8 uur vast houd om te slapen? Niet meer en niet minder?
Als je te lang slaapt (dus elke dag meer als 9 uur) dan blijk je alleen maar moeier te worden. Dat heb ik nl een keer ergens gelezen...
quote:
Die kende ik 2 jaar terug alquote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Vronsky het volgende:
Den nieuwe ringtone:
http://lookatmyhorsemyhorseisamazing.com/
Persoonlijk vind ik het irritant.. maar dat is mijn meningquote:
You don't like sweet lemonade?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het irritant.. maar dat is mijn mening
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
http://www.badgerbadgerbadger.com/
correct, maar bij veel woorden is het toch wel fijn dat er ondertiteling bij is.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Vronsky het volgende:
Hup, gewoon zonder ondertiteling kijken, is goed voor je Engels.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef Vronsky het volgende:
Dan zet je het op pauze en pak je er een woordenboek bij.
daar heb ik inderdaad nogal last van.quote:Nadeel van ondertiteling is dat je het automatisch gaat lezen en daardoor minder gaat opletten wat er daadwerkelijk gezegd word.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |