iPhone 3GSquote:
Ja, hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nounou, zo erg is het niet
Alles goed?
Gaat z'n gangetje hequote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoorBehoorlijk druk, dus weinig hier gepost en toen de serie uit 't oog verloren. Met jou ook alles goed?
oh das ook niet hendigquote:Op woensdag 13 april 2011 10:17 schreef norich het volgende:
[..]
dan wordt het sowieso een onvoldoende
Ja daar heb je het al.quote:
doet mij denken aan het nummer "bereikbarbaar" van de Heideroosjesquote:Op woensdag 13 april 2011 10:49 schreef Redbaron het volgende:
ik ken de tijd zonder mobiel spul, dan werd je gebeld op het vaste toestel, dat is veul mooier
hehe jah, en toch is het soms wel handig..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef omearos het volgende:
[..]
doet mij denken aan het nummer "bereikbarbaar" van de Heideroosjesze hadden wel gelijk
Kearlquote:Op woensdag 13 april 2011 11:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heerscher \m/
hoe gaat het met onderzoeken ed?
Maar de MRI zou uitwijzen of ze iets konden doen...daar heb ik niets meer van gelezen?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kearl
De onderzoeken zijn in principe klaar. Ik moet nu nog even wachten, kww, en begin mei belt de KNO-arts me nog even om te vragen hoe het gaat
ok koel!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op de MRI was niks te zien
Ik heb daarna een Epley-behandeling gehad (zoek maar ff op), en kon na 15 min alweer naar huis. Nu is het afwachten tot m'n evenwichtsorgaan weer normaal doet
quote:ENSCHEDE Samenwerkingsverband Regio Twente betreurt het besluit van de Nederlandse Spoorwegen om te stoppen met de nachttrein tussen Enschede en Schiphol. Sinds 2009 konden reizigers bij wijze van proef in de zomermaanden s nachts met een speciale trein van en naar Schiphol.
Omdat het aantal reizigers achterblijft heeft de NS het proefproject stopgezet. De bereikbaarheid van onze regio is een speerpunt. We betreuren het dat NS dit besluit eenzijdig heeft genomen, meldde regiobestuurder Theo Schouten woensdag in een reactie. Volgens NS bleef het gemiddelde aantal reizigers per nacht steken op 150, terwijl op minimaal tweehonderd werd gerekend
Oh er is niks, ik ben het leren beu en dat terwijl ik het nog niet goed genoeg ken.quote:
Harder leren danquote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef norich het volgende:
[..]
Oh er is niks, ik ben het leren beu en dat terwijl ik het nog niet goed genoeg ken.
maar het is eeuwig saaiquote:
quote:
Dat is er voor mij niet meer bij na m'n verjaardagquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
Vanavond weer bier drinken als het goed is
Nice.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
Vanavond weer bier drinken als het goed is
Your loss.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is er voor mij niet meer bij na m'n verjaardag
Goed! Met jou?quote:
wieso na je verjaardag?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is er voor mij niet meer bij na m'n verjaardag
Griep is klote. Fijn dat 't beter gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima. Herstellend van een klein griepje...![]()
Met de Yeti alles goed?
Uhuquote:
Waar ging het fout?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:04 schreef haakon het volgende:
Wou net een nieuwe zomerjas halen, kom ik terug met 3 shirts en een blouse
Boh, wat voor een pizza?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
Laat jouw creatieve kant zien #3
Mijn laatste projectNog lang niet klaar
je plaatje doet 't nietquote:
nu welquote:
No, I don't...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef Assiej het volgende:
Zolang ik maar niet voor jou moet gaan buigen if you know what I mean
Mooi hoor, wanneer is de house warming? Ik heb mijn agenda hier open voor me liggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
i'll get back to you on thatquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi hoor, wanneer is de house warming? Ik heb mijn agenda hier open voor me liggen.
Okee dan vul ik het gewoon op elke dag in zodat ik het niet vergeetquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Okee dan vul ik het gewoon op elke dag in zodat ik het niet vergeet
Nieuwe? De vorige was geen succes?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Under_Score het volgende:
ziet er inderdaad leuk uit![]()
morgen een echo bekijken van mn nieuwe neefje/nichtje
Aightquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiek 'm goanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, die brak alles af. dus dan maar voor adoptie.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nieuwe? De vorige was geen succes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, die brak alles af. dus dan maar voor adoptie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Leuke spulletjes, waar heb je ze gekocht?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit!!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw! Mooi hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap zequote:
ziet er netjes uit Remcoquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Selmaquote:
I wish you the best of luck.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, zoals Uthegental tegen Jarlaxle zei: "I go."
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, die brak alles af. dus dan maar voor adoptie.en het adoptie kind moet ook nog geboren worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zei zelf namelijk dat je de echo nog moet bekijken dus.![]()
![]()
![]()
![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Ik heb het nodig... er zijn zeker 60 schreeuwende kinderen aanwezigquote:Op donderdag 14 april 2011 09:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I wish you the best of luck.
Alweerquote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het nodig... er zijn zeker 60 schreeuwende kinderen aanwezig![]()
![]()
Mja, het is altijd een verrassing of ze er zijn of niet, en schijnbaar heb ik altijd prijsquote:
Naja.. "prijs"quote:Op donderdag 14 april 2011 10:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, het is altijd een verrassing of ze er zijn of niet, en schijnbaar heb ik altijd prijs
Gaat wel. Gisteren een beetje te lang achter de computert gezeten. Potje C&C Generals gedaan...quote:
Heeft toch niks met Twente te maken?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Luiheid het volgende:
Morgen open dag bij Windesheim Zwolle
Ben benieuwd
Verschrikkelijk moequote:Op donderdag 14 april 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat wel. Gisteren een beetje te lang achter de computert gezeten. Potje C&C Generals gedaan...
Und du?
Ik heb als een baby geslapen...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verschrikkelijk moeVannacht heb ik het wéér 4 uur zien worden
Dat is misschien nog best een goed ideequote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb als een baby geslapen...Sla vanavond maar lekker een glas wodka achterover voor het slapen gaan!
Generalsquote:Op donderdag 14 april 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat wel. Gisteren een beetje te lang achter de computert gezeten. Potje C&C Generals gedaan...
Und du?
Spelen met de VS en dan snipers voor de barakken van de tegenstander leggenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GeneralsSkirmish? Online? Welke factie speelde je?
Skirmishquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GeneralsSkirmish? Online? Welke factie speelde je?
Speel een keer met David, Wouter en mij mee, moet je wel een gekraakte versie downen, kunnen we een keer 2v2 doenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Skirmish. Zelfgemaakte map met onwijs veel knaken. En dan tegen 5 'brutal' AI's met custom AI-scripting. Speel meestal met USA tegen China en GLA.
Ik had ooit een officiële serial, maar die ben ik kwijt. Dus helaas niet online...
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speel een keer met David, Wouter en mij mee, moet je wel een gekraakte versie downen, kunnen we een keer 2v2 doen
Laten ze je toe met een vmbo diplomaquote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Luiheid het volgende:
Morgen open dag bij Windesheim Zwolle
Ben benieuwd
Dat kan wel tof zijn. Ik heb een gekraakte... versie 1.5 dacht ik?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speel een keer met David, Wouter en mij mee, moet je wel een gekraakte versie downen, kunnen we een keer 2v2 doen
"Nee, wij wijten deze winst aan het feit dat er onrust is in het Midden-Oosten en de dollar al jaaaaaaaaaarenlang niet zo hoog heeft gestaan"quote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Had shell afgelopen jaar geen recordwinst gehad?
Geen idee welke versie wij hebben, heb die torrent ook al een tijdje geleden weggeflikkertquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan wel tof zijn. Ik heb een gekraakte... versie 1.5 dacht ik?
quote:
Cool. Ik doe vanavond even een poging.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Download iig LogMeIn Hamachi 2 (de simpele, non-commercieële versie), en meld je aan bij:
ToF_Generals
IP: 5.3.20.252
pass: bier
misschien heb ik c&c generals ook nog wel ergens liggen dan kom ik er ook bij rellenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lekker rellen
They won't notice me!
Je moet wel exact dezelfde gedownloade versie hebben, anders zie je de game niet in de lobbyquote:Op donderdag 14 april 2011 14:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien heb ik c&c generals ook nog wel ergens liggen dan kom ik er ook bij rellen![]()
Stuur me vanavond maar ff een linkjequote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet wel exact dezelfde gedownloade versie hebben, anders zie je de game niet in de lobby
Doe mij die dan ook maar. Just in case mijn versie faalt...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur me vanavond maar ff een linkje
Is toch ontzettend handig als je naar de Pastoor Henkstraat moet in Haarlem en de weg niet weetquote:
Daar heb je routeplanner.nl voorquote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is toch ontzettend handig als je naar de Pastoor Henkstraat moet in Haarlem en de weg niet weet
Stap jij altijd met een stapel papier in de auto dan? Ik niet hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodat je lekker met een stapel papier in de auto stapt?
Nee, maar dan draai je de route toch uit?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stap jij altijd met een stapel papier in de auto dan? Ik niet hoor.
wat moet ik in de pastoor henkstraat?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is toch ontzettend handig als je naar de Pastoor Henkstraat moet in Haarlem en de weg niet weet
Nee. Ik lees 'm door en dan weet ik waar ik moet zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar dan draai je de route toch uit?
Bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat moet ik in de pastoor henkstraat?
Goed bezigquote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik lees 'm door en dan weet ik waar ik moet zijn.
Ieder z'n ding, ik welquote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee. Ik gebruik nooit navigatie.Tenminste, niet als ik aan het rijden ben.
Ik vind het vooral handig als ze weer eens hebben besloten een weg open te brekenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee. Ik gebruik nooit navigatie.Tenminste, niet als ik aan het rijden ben.
Ik dacht 't nietquote:Op donderdag 14 april 2011 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan moeten we allemaal maar een nieuwe (en dezelfde) downloaden
welke versie is dat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet wel exact dezelfde gedownloade versie hebben, anders zie je de game niet in de lobby
Goeie vraagquote:
quote:
Gaat welquote:
het is ook altijd wat met de toetsenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef Assiej het volgende:
Wat een systeem op school
Wij hadden een toets vandaag, en onze leraar die wij hadden moest bij ons komen surveilleren..
Diegene wist niet eens dat wij een toets hadden laat staan dat ze moest surveilleren
1e + 2e jaars moesten toets doen..
En ja hoor, hele systeem traag.. zijn we bezig met de toets, digitaal wel te verstaan
Crasht de server bij bijna alle 1e + 2e jrs ..... behalve die van mij en nog 3 anderen ofzo uit mijn klas
Damn wat erg..
Dat laatste was vrij normaal op het ROC in Terneuzenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef norich het volgende:
[..]
het is ook altijd wat met de toetsen
ik had vanmorgen ook een tentamen, waren er te weinig toetsen dus die surveillant moest eerst nog gaan kopiëren
Hoe ging het?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat welVanochtend weer eens 2 uurtjes gewerkt!
Met jou?
Ging best wel goed, op het eerste kwartier na danquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe ging het?![]()
Moe, zware dag gehad op school vandaag.. en dan vooral emotioneel
Altijd leuk, zo'n groep kinderen..quote:Op donderdag 14 april 2011 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ging best wel goed, op het eerste kwartier na danOnverwacht 60 van die schreeuwerds in de bieb. Daarna in m'n eigen tempo zitten werken, en kreeg het keurig om 12u af
Hoezo was het emotioneel zwaar?
Hmmquote:Op donderdag 14 april 2011 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n groep kinderen..![]()
Omdat we een solo toneelstuk moeten voorbereiden over een gebeurtenis in je leven die jou compleet veranderd heeft. In mijn geval is dat een nogal zwaar onderwerp, dat werd dus weer even opgerakeld en moest in gesprek met mijn leraar omdat ik niet vind dat iedereen het hoeft te wetenVandaar emotioneel zwaar
Maskergedragquote:Op donderdag 14 april 2011 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm
Ik snap trouwens niet dat je altijd eenpost als het kut gaat
Ik heb hem binnen!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, zag net version 1.8 staan
I make ze sacrifice! *plof*
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb er net één op...Een pizza anti-hartkleppie...
Aight!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen!
[me=100% Tukker] gaat installeren.
[/me]
"Aurora in flight..."
quote:
quote:
'avondquote:
0 seedsquote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebbes! http://isohunt.com/torren(...)rals+iso?tab=summary
"You are victorious"
Vanmiddag waren er nog 6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=
Win.
Doe ik dan ook maar voor de zekerheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Omdat het uit 2004 komt is het crap?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Mdrop het volgende:
Hoezo speel je eigenlijk die crap uit 2004?
Het is sowieso Crap maar 2004 maakt het net wat ergerquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat het uit 2004 komt is het crap?
Omdat het nog steeds tof is.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Mdrop het volgende:
Hoezo speel je eigenlijk die crap uit 2004?
Hij is geďnstalleerd. Een poging wagen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Dragan, hej'm al geďnstalleerd?
Log ff in in hamachi danquote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds tof is.
Hij is geďnstalleerd. Een poging wagen?
AI, Twilight Flamequote:
Ik zie je nog niet on in Hamachi... heb je dat programma wel gedowned en geďnstalleerd?quote:
Uhu, dat is ons netwerkjequote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja. Moet ik met dat IP van jou connecten?
Ga ik ook zo doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen
Pest die jongen toch niet zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Selmaquote:
quote:
moequote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En met jou?
Sorry (ook voor Justin), gister geen MSN en groepsgesprek want moi zat een enge film te kijken.
'Drag Me To Hell'. Heb er vannacht zelfs over gedroomd.
Tering wat een enge film met die ouwe zigeunerheks.
[dramaqueen] Ik ben 1 keer weggelopen omdat de spanning me teveel werd en heb een zwaaismiley hier geplaatst[/dramaqueen] en toen verder gekeken en daarna mn bed in gedoken..diep onder de dekens.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moe
meteen na de wedstrijd denk ik maar naar bed.
en je was bang dat wij eng gingen doen?
klinkt als mijn soort reactie op enge filmsquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[dramaqueen] Ik ben 1 keer weggelopen omdat de spanning me teveel werd en heb een zwaaismiley hier geplaatst[/dramaqueen] en toen verder gekeken en daarna mn bed in gedoken..diep onder de dekens.
Sel!quote:
nee, last van de poot gehad en deze week heb ik al meer dan 40 uur gewerkt, dus weinig tijd gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef omearos het volgende:
[..]
gister naar repetitie, en vanavond naar Stijner
en jij?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[dramaqueen] Ik ben 1 keer weggelopen omdat de spanning me teveel werd en heb een zwaaismiley hier geplaatst[/dramaqueen] en toen verder gekeken en daarna mn bed in gedoken..diep onder de dekens.
iig op enge/vieze momenten in een filmquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef omearos het volgende:
[..]
klinkt als mijn soort reactie op enge films
[..]
Sel!
Zo, en nu mijn bed maar weer in
Villa achterwerkquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/2007/11/15/jahoor/Dit gaat echt gewoon NIET vervelen!
Inb4: "Jahoor!"
Wat dan? Gaan we ons huis mooi volplanten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Laatste werkdag van de week!Vanavond gezellig met dinnetje naar het tuincentrum.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat dan? Gaan we ons huis mooi volplanten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |