iPhone 3GSquote:
Ja, hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nounou, zo erg is het niet
Alles goed?
Gaat z'n gangetje hequote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoorBehoorlijk druk, dus weinig hier gepost en toen de serie uit 't oog verloren. Met jou ook alles goed?
oh das ook niet hendigquote:Op woensdag 13 april 2011 10:17 schreef norich het volgende:
[..]
dan wordt het sowieso een onvoldoende
Ja daar heb je het al.quote:
doet mij denken aan het nummer "bereikbarbaar" van de Heideroosjesquote:Op woensdag 13 april 2011 10:49 schreef Redbaron het volgende:
ik ken de tijd zonder mobiel spul, dan werd je gebeld op het vaste toestel, dat is veul mooier
hehe jah, en toch is het soms wel handig..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef omearos het volgende:
[..]
doet mij denken aan het nummer "bereikbarbaar" van de Heideroosjesze hadden wel gelijk
Kearlquote:Op woensdag 13 april 2011 11:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heerscher \m/
hoe gaat het met onderzoeken ed?
Maar de MRI zou uitwijzen of ze iets konden doen...daar heb ik niets meer van gelezen?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kearl
De onderzoeken zijn in principe klaar. Ik moet nu nog even wachten, kww, en begin mei belt de KNO-arts me nog even om te vragen hoe het gaat
ok koel!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op de MRI was niks te zien
Ik heb daarna een Epley-behandeling gehad (zoek maar ff op), en kon na 15 min alweer naar huis. Nu is het afwachten tot m'n evenwichtsorgaan weer normaal doet
quote:ENSCHEDE Samenwerkingsverband Regio Twente betreurt het besluit van de Nederlandse Spoorwegen om te stoppen met de nachttrein tussen Enschede en Schiphol. Sinds 2009 konden reizigers bij wijze van proef in de zomermaanden s nachts met een speciale trein van en naar Schiphol.
Omdat het aantal reizigers achterblijft heeft de NS het proefproject stopgezet. De bereikbaarheid van onze regio is een speerpunt. We betreuren het dat NS dit besluit eenzijdig heeft genomen, meldde regiobestuurder Theo Schouten woensdag in een reactie. Volgens NS bleef het gemiddelde aantal reizigers per nacht steken op 150, terwijl op minimaal tweehonderd werd gerekend
Oh er is niks, ik ben het leren beu en dat terwijl ik het nog niet goed genoeg ken.quote:
Harder leren danquote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef norich het volgende:
[..]
Oh er is niks, ik ben het leren beu en dat terwijl ik het nog niet goed genoeg ken.
maar het is eeuwig saaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |