is het abstract of tekenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik toch ergens een hekel aan heb
abstractquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
is het abstract of tekenen?
of abstract tekenen
quote:
Dat getwitterposten gelieve niet meer in ToF.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer een reparatiesoap zoals Assie?
Op die ene foto zag je er toch ook goed uit qua gewicht? Ik vond je niet mager ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf maar doorgaan met eten vandaag, da's een goed teken
Dat hoop ik niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer een reparatiesoap zoals Assie?
Ik vond die opmerking wel humorquote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Op die ene foto zag je er toch ook goed uit qua gewicht? Ik vond je niet mager ofzo.
En sorry nog voor die bleekmiddel opmerking.![]()
Slaap lekker Justinquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking wel humor
En nee, 't is niet qua gewicht ofzo dat ik blijf eten, maar ik had de laatste tijd erg weinig eetlust. Gelukkig lijkt dat weer bij te draaienHeb vandaag al 10 boterhammen en een flink bord avondeten gehad
En nu ga ik naar bed! Slaappilletje nemen, boek mee en tot morgen
Waar je mee wilt insinueren dat er in abstracte kunst geen moeite zit? *Haalt wenkbrauwen op* Rare manier van denken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
abstract
bij een echte tekening/schilderij kun je zien dat iemand er moeite voor gedaan heeft.
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
As is drukjes met school..
[ afbeelding ]
Nog 4 stuks te gaan.. ik wou het even showen
Daar valt alleen maar naar te gissenquote:Op woensdag 13 april 2011 06:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar je mee wilt insinueren dat er in abstracte kunst geen moeite zit? *Haalt wenkbrauwen op* Rare manier van denken.
BAMquote:
ook sneller kapot?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Wildfire is zoooooooveel sneller dan de iPhone
Welke heb je?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit te klagen over de snelheid van mijn iPhone
Vodafone heeft de iPhone 4 tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:59 schreef Redbaron het volgende:
Hetgeen mij tegenhield voor een iphone was dat vodaflop m niet heeft/had..
en ik geen BB wil
Ik moet nog een jaartje wachten tot ik weer een nieuwe mag kiezen, dus dan kijken we gewoon weer naar de verschillende optiesquote:Op woensdag 13 april 2011 10:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vodafone heeft de iPhone 4 tegenwoordig.
Same herequote:Op woensdag 13 april 2011 10:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaartje wachten tot ik weer een nieuwe mag kiezen, dus dan kijken we gewoon weer naar de verschillende opties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |