Sanshine!quote:
Heb je dat getekend?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
As is drukjes met school..
[ afbeelding ]
Nog 4 stuks te gaan.. ik wou het even showen
Ongelovelijk dit..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Mdrop het volgende:
OMG http://www.spitsnieuws.nl(...)ie_almeers_bedr.html
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik kom niet verder dan lijnen trekken om mijn hand![]()
Vervolgens teken ik er een pot of vaas onder en noem het geheel een vingerplant
[..]
![]()
Nath!quote:
Sicherquote:
Hoe kun je, hoe durf jequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
SicherBehoorlijk druk geweest de laatste weken en het topic een beetje vergeten
[..]
![]()
Pics!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nath!![]()
Ik heb schriften vol van dat soort vingerplanten getekend. Vooral tijdens maatschappijleer
Ooh dat zou wel mooi zijn zeg!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Raar piepje met ademen, waardoor ik ook veel hoest, maar verder alles prima. Lijkt erop dat ik mijn P gewoon het eerste jaar ga halen
Zoals ik zei, heel druk gehad met stage. En ik durf gewoonquote:
Heb officieel inspanningsastma, maar heb het nu al een aantal dagen, zelfs voor ik ga slapen, wanneer ik dus uiterst ontspannen ben.. Volgende week niet weg = afspraakje met de huisartsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ooh dat zou wel mooi zijn zeg!![]()
Hmm, astma?
Misschien eens 'heet' / 'warm' gaan douchen zodat er stoom ontstaat en dat je daar even goed in en uit ademt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb officieel inspanningsastma, maar heb het nu al een aantal dagen, zelfs voor ik ga slapen, wanneer ik dus uiterst ontspannen ben.. Volgende week niet weg = afspraakje met de huisarts
Heb inderdaad al gestoomd afgelopen weekend, en gebruik nu ook mijn inhalator, welke ik alleen mag gebruiken bij inspanning..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Misschien eens 'heet' / 'warm' gaan douchen zodat er stoom ontstaat en dat je daar even goed in en uit ademt?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Assiej het volgende:
![]()
Scan die vingerplanten eens in dan
Zijn het dan ook planten waarmee je kunt vingeren
Hoewel ik een hoop bewaard heb vraag ik me af of die schriften nog ergens bewaard zijn geblevenquote:
Paint?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Hoewel ik een hoop bewaard heb vraag ik me af of die schriften nog ergens bewaard zijn geblevenMaar de herinnering en het geouwehoer in de klas is onvergetelijk
Misschien je juist dan eens inspannen ofzo ? ik weet het oook niet, als aan blijft houden indd eens naar de huisartsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb inderdaad al gestoomd afgelopen weekend, en gebruik nu ook mijn inhalator, welke ik alleen mag gebruiken bij inspanning..Maar ik zie het wel.. Is de ene dag ook minder dan de andere.. Vandaag dan net iets erger..
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ondertussen een balpen gevondenEn nu op zoek naar een werkend exemplaar
Goedquote:
Wauwie! Ik kan dus binnenkort een kunstwerkje van San en eentje van jou aan mijn muur hangen?quote:
heb er hier nog wel een aantalquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ondertussen een balpen gevondenEn nu op zoek naar een werkend exemplaar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wauwie! Ik kan dus binnenkort een kunstwerkje van San en eentje van jou aan mijn muur hangen?
Op mn longen na wel dus, jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedmet Nathje ook alles goed?
Wat heb je kleine vingertjesquote:
Trustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapenTrusten lieve mensen
Dat doet mij denken aan wat jongens uit mijn klas zeiden over dat er een filmpje op dumpert stond met een duitse man van ' jouw vrouw mijn vrouw? 'quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je het print en uitknipt kun je er prima mee vingeren
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapenTrusten lieve mensen
Ken ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Assiej het volgende:
Dat doet mij denken aan wat jongens uit mijn klas zeiden over dat er een filmpje op dumpert stond met een duitse man van ' jouw vrouw mijn vrouw? '
WTF manquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef Assiej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)w_op_zijn_duits.html
Even een pols bij gemaakt bij de middelste en pezen links lichter gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
[ afbeelding ]
Teken je dat na ofzo of overtrekken? Je zal dat vast wel hebben gepost maar ik heb geen zin om alle topics en post na te lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Even een pols bij gemaakt bij de middelste en pezen links lichter gemaakt
[ afbeelding ]
Gewoon Photoshopquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Teken je dat na ofzo of overtrekken?
Dankjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Teken je dat na ofzo of overtrekken? Je zal dat vast wel hebben gepost maar ik heb geen zin om alle topics en post na te lezen.
Ik vind het iig heel mooi.Die details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |