dat vraagt om een fotoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef norich het volgende:
[..]
het is inmiddels ook erger dan op dat plaatje he..
in 't weekend nietquote:
14.gifquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef norich het volgende:
[..]
oke ik maak vrijdag/zaterdag wel een foto
en daarna help je ff?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef norich het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef norich het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik weer ff kort...
drukdrukdruk, morgen komende meubels en dan hopelijk vanaf komend weekend op mezelf![]()
Nog geen tijd voor gehad..quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog gelukt met dat internet op je mobiel?
niet grappig meer sinds ze proberen op te boksen tegen die niet grappige grappen van sbsquote:
Altijd nog beter dan: op de bon, weggebruikers en meer van die zooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
niet grappig meer sinds ze proberen op te boksen tegen die niet grappige grappen van sbs.
'Je kunt natuurlijk ook ..... '
ik zie hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan: op de bon, weggebruikers en meer van die zooi
Oeh Nicole, motorspecial!
Op de bon was altijd wel sterk, laatste jaar niet meer gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Redbaron het volgende:
Altijd nog beter dan: op de bon, weggebruikers en meer van die zooi
Nice, 4 handen of 4 van die 'bladen'?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
As is drukjes met school..
[ afbeelding ]
Nog 4 stuks te gaan.. ik wou het even showen
Rock, paper, scissorsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
As is drukjes met school..
[ afbeelding ]
Nog 4 stuks te gaan.. ik wou het even showen
Nog 4 handen in verschillende positiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, 4 handen of 4 van die 'bladen'?
Ja! Wou dat ik zo kon tekenen..quote:
Gisteren heb ik in een erg korte tijd die rechter gedaan en de onderste..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja! Wou dat ik zo kon tekenen..Echt awesome!
Vooral nice met gebruik van schaduwen enzo.. Als je zou zeggen dat je je hand gekopieerd hebt zou je dat bijna geloven ook! Tenminste, ik dan..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gisteren heb ik in een erg korte tijd die rechter gedaan en de onderste..
ik had schijnbaar mijn talent op die daghaha ik durf nu niet meer te tekenen haha
![]()
...
Dankje
Jaweljawel, nog alleen verkouden was vorige week ziekjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral nice met gebruik van schaduwen enzo.. Als je zou zeggen dat je je hand gekopieerd hebt zou je dat bijna geloven ook! Tenminste, ik dan..
Maar naast druk zijn voor school alles goed met jou?
Raar piepje met ademen, waardoor ik ook veel hoest, maar verder alles prima. Lijkt erop dat ik mijn P gewoon het eerste jaar ga halenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jaweljawel, nog alleen verkouden was vorige week ziekjesen met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |