quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ondertussen een balpen gevondenEn nu op zoek naar een werkend exemplaar
Goedquote:
Wauwie! Ik kan dus binnenkort een kunstwerkje van San en eentje van jou aan mijn muur hangen?quote:
heb er hier nog wel een aantalquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ondertussen een balpen gevondenEn nu op zoek naar een werkend exemplaar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wauwie! Ik kan dus binnenkort een kunstwerkje van San en eentje van jou aan mijn muur hangen?
Op mn longen na wel dus, jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedmet Nathje ook alles goed?
Wat heb je kleine vingertjesquote:
Trustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapenTrusten lieve mensen
Dat doet mij denken aan wat jongens uit mijn klas zeiden over dat er een filmpje op dumpert stond met een duitse man van ' jouw vrouw mijn vrouw? 'quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je het print en uitknipt kun je er prima mee vingeren
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapenTrusten lieve mensen
Ken ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Assiej het volgende:
Dat doet mij denken aan wat jongens uit mijn klas zeiden over dat er een filmpje op dumpert stond met een duitse man van ' jouw vrouw mijn vrouw? '
WTF manquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef Assiej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)w_op_zijn_duits.html
Even een pols bij gemaakt bij de middelste en pezen links lichter gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
As is drukjes met school..
[ afbeelding ]
Nog 4 stuks te gaan.. ik wou het even showen
Teken je dat na ofzo of overtrekken? Je zal dat vast wel hebben gepost maar ik heb geen zin om alle topics en post na te lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Even een pols bij gemaakt bij de middelste en pezen links lichter gemaakt
[ afbeelding ]
Gewoon Photoshopquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Teken je dat na ofzo of overtrekken?
Dankjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Teken je dat na ofzo of overtrekken? Je zal dat vast wel hebben gepost maar ik heb geen zin om alle topics en post na te lezen.
Ik vind het iig heel mooi.Die details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |