Doe ik dan ook maar voor de zekerheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Omdat het uit 2004 komt is het crap?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Mdrop het volgende:
Hoezo speel je eigenlijk die crap uit 2004?
Het is sowieso Crap maar 2004 maakt het net wat ergerquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat het uit 2004 komt is het crap?
Omdat het nog steeds tof is.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Mdrop het volgende:
Hoezo speel je eigenlijk die crap uit 2004?
Hij is geïnstalleerd. Een poging wagen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Dragan, hej'm al geïnstalleerd?
Log ff in in hamachi danquote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds tof is.
Hij is geïnstalleerd. Een poging wagen?
AI, Twilight Flamequote:
Ik zie je nog niet on in Hamachi... heb je dat programma wel gedowned en geïnstalleerd?quote:
Uhu, dat is ons netwerkjequote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja. Moet ik met dat IP van jou connecten?
Ga ik ook zo doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen
Pest die jongen toch niet zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Selmaquote:
quote:
moequote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En met jou?
Sorry (ook voor Justin), gister geen MSN en groepsgesprek want moi zat een enge film te kijken.
'Drag Me To Hell'. Heb er vannacht zelfs over gedroomd.
Tering wat een enge film met die ouwe zigeunerheks.
[dramaqueen] Ik ben 1 keer weggelopen omdat de spanning me teveel werd en heb een zwaaismiley hier geplaatst[/dramaqueen] en toen verder gekeken en daarna mn bed in gedoken..diep onder de dekens.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moe
meteen na de wedstrijd denk ik maar naar bed.
en je was bang dat wij eng gingen doen?
klinkt als mijn soort reactie op enge filmsquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[dramaqueen] Ik ben 1 keer weggelopen omdat de spanning me teveel werd en heb een zwaaismiley hier geplaatst[/dramaqueen] en toen verder gekeken en daarna mn bed in gedoken..diep onder de dekens.
Sel!quote:
nee, last van de poot gehad en deze week heb ik al meer dan 40 uur gewerkt, dus weinig tijd gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef omearos het volgende:
[..]
gister naar repetitie, en vanavond naar Stijner
en jij?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[dramaqueen] Ik ben 1 keer weggelopen omdat de spanning me teveel werd en heb een zwaaismiley hier geplaatst[/dramaqueen] en toen verder gekeken en daarna mn bed in gedoken..diep onder de dekens.
iig op enge/vieze momenten in een filmquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef omearos het volgende:
[..]
klinkt als mijn soort reactie op enge films
[..]
Sel!
Zo, en nu mijn bed maar weer in
Villa achterwerkquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/2007/11/15/jahoor/Dit gaat echt gewoon NIET vervelen!
Inb4: "Jahoor!"
Wat dan? Gaan we ons huis mooi volplanten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Laatste werkdag van de week!Vanavond gezellig met dinnetje naar het tuincentrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |