Ik heb het nodig... er zijn zeker 60 schreeuwende kinderen aanwezigquote:Op donderdag 14 april 2011 09:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I wish you the best of luck.
Alweerquote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het nodig... er zijn zeker 60 schreeuwende kinderen aanwezig![]()
![]()
Mja, het is altijd een verrassing of ze er zijn of niet, en schijnbaar heb ik altijd prijsquote:
Naja.. "prijs"quote:Op donderdag 14 april 2011 10:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, het is altijd een verrassing of ze er zijn of niet, en schijnbaar heb ik altijd prijs
Gaat wel. Gisteren een beetje te lang achter de computert gezeten. Potje C&C Generals gedaan...quote:
Heeft toch niks met Twente te maken?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Luiheid het volgende:
Morgen open dag bij Windesheim Zwolle
Ben benieuwd
Verschrikkelijk moequote:Op donderdag 14 april 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat wel. Gisteren een beetje te lang achter de computert gezeten. Potje C&C Generals gedaan...
Und du?
Ik heb als een baby geslapen...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verschrikkelijk moeVannacht heb ik het wéér 4 uur zien worden
Dat is misschien nog best een goed ideequote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb als een baby geslapen...Sla vanavond maar lekker een glas wodka achterover voor het slapen gaan!
Generalsquote:Op donderdag 14 april 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat wel. Gisteren een beetje te lang achter de computert gezeten. Potje C&C Generals gedaan...
Und du?
Spelen met de VS en dan snipers voor de barakken van de tegenstander leggenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GeneralsSkirmish? Online? Welke factie speelde je?
Skirmishquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GeneralsSkirmish? Online? Welke factie speelde je?
Speel een keer met David, Wouter en mij mee, moet je wel een gekraakte versie downen, kunnen we een keer 2v2 doenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Skirmish. Zelfgemaakte map met onwijs veel knaken. En dan tegen 5 'brutal' AI's met custom AI-scripting. Speel meestal met USA tegen China en GLA.
Ik had ooit een officiële serial, maar die ben ik kwijt. Dus helaas niet online...
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speel een keer met David, Wouter en mij mee, moet je wel een gekraakte versie downen, kunnen we een keer 2v2 doen
Laten ze je toe met een vmbo diplomaquote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Luiheid het volgende:
Morgen open dag bij Windesheim Zwolle
Ben benieuwd
Dat kan wel tof zijn. Ik heb een gekraakte... versie 1.5 dacht ik?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speel een keer met David, Wouter en mij mee, moet je wel een gekraakte versie downen, kunnen we een keer 2v2 doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |