Mooi hoor, wanneer is de house warming? Ik heb mijn agenda hier open voor me liggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
i'll get back to you on thatquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi hoor, wanneer is de house warming? Ik heb mijn agenda hier open voor me liggen.
Okee dan vul ik het gewoon op elke dag in zodat ik het niet vergeetquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Okee dan vul ik het gewoon op elke dag in zodat ik het niet vergeet
Nieuwe? De vorige was geen succes?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Under_Score het volgende:
ziet er inderdaad leuk uit![]()
morgen een echo bekijken van mn nieuwe neefje/nichtje
Aightquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiek 'm goanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, die brak alles af. dus dan maar voor adoptie.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nieuwe? De vorige was geen succes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, die brak alles af. dus dan maar voor adoptie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Leuke spulletjes, waar heb je ze gekocht?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit!!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw! Mooi hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap zequote:
ziet er netjes uit Remcoquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Selmaquote:
I wish you the best of luck.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, zoals Uthegental tegen Jarlaxle zei: "I go."
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, die brak alles af. dus dan maar voor adoptie.en het adoptie kind moet ook nog geboren worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zei zelf namelijk dat je de echo nog moet bekijken dus.![]()
![]()
![]()
![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |