Ik heb het nodig... er zijn zeker 60 schreeuwende kinderen aanwezigquote:Op donderdag 14 april 2011 09:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I wish you the best of luck.
Alweerquote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het nodig... er zijn zeker 60 schreeuwende kinderen aanwezig![]()
![]()
Mja, het is altijd een verrassing of ze er zijn of niet, en schijnbaar heb ik altijd prijsquote:
Naja.. "prijs"quote:Op donderdag 14 april 2011 10:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, het is altijd een verrassing of ze er zijn of niet, en schijnbaar heb ik altijd prijs
Gaat wel. Gisteren een beetje te lang achter de computert gezeten. Potje C&C Generals gedaan...quote:
Heeft toch niks met Twente te maken?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Luiheid het volgende:
Morgen open dag bij Windesheim Zwolle
Ben benieuwd
Verschrikkelijk moequote:Op donderdag 14 april 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat wel. Gisteren een beetje te lang achter de computert gezeten. Potje C&C Generals gedaan...
Und du?
Ik heb als een baby geslapen...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verschrikkelijk moeVannacht heb ik het wéér 4 uur zien worden
Dat is misschien nog best een goed ideequote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb als een baby geslapen...Sla vanavond maar lekker een glas wodka achterover voor het slapen gaan!
Generalsquote:Op donderdag 14 april 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat wel. Gisteren een beetje te lang achter de computert gezeten. Potje C&C Generals gedaan...
Und du?
Spelen met de VS en dan snipers voor de barakken van de tegenstander leggenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GeneralsSkirmish? Online? Welke factie speelde je?
Skirmishquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GeneralsSkirmish? Online? Welke factie speelde je?
Speel een keer met David, Wouter en mij mee, moet je wel een gekraakte versie downen, kunnen we een keer 2v2 doenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Skirmish. Zelfgemaakte map met onwijs veel knaken. En dan tegen 5 'brutal' AI's met custom AI-scripting. Speel meestal met USA tegen China en GLA.
Ik had ooit een officiële serial, maar die ben ik kwijt. Dus helaas niet online...
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speel een keer met David, Wouter en mij mee, moet je wel een gekraakte versie downen, kunnen we een keer 2v2 doen
Laten ze je toe met een vmbo diplomaquote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Luiheid het volgende:
Morgen open dag bij Windesheim Zwolle
Ben benieuwd
Dat kan wel tof zijn. Ik heb een gekraakte... versie 1.5 dacht ik?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speel een keer met David, Wouter en mij mee, moet je wel een gekraakte versie downen, kunnen we een keer 2v2 doen
"Nee, wij wijten deze winst aan het feit dat er onrust is in het Midden-Oosten en de dollar al jaaaaaaaaaarenlang niet zo hoog heeft gestaan"quote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Had shell afgelopen jaar geen recordwinst gehad?
Geen idee welke versie wij hebben, heb die torrent ook al een tijdje geleden weggeflikkertquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan wel tof zijn. Ik heb een gekraakte... versie 1.5 dacht ik?
quote:
Cool. Ik doe vanavond even een poging.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Download iig LogMeIn Hamachi 2 (de simpele, non-commercieële versie), en meld je aan bij:
ToF_Generals
IP: 5.3.20.252
pass: bier
misschien heb ik c&c generals ook nog wel ergens liggen dan kom ik er ook bij rellenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lekker rellen
They won't notice me!
Je moet wel exact dezelfde gedownloade versie hebben, anders zie je de game niet in de lobbyquote:Op donderdag 14 april 2011 14:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien heb ik c&c generals ook nog wel ergens liggen dan kom ik er ook bij rellen![]()
Stuur me vanavond maar ff een linkjequote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet wel exact dezelfde gedownloade versie hebben, anders zie je de game niet in de lobby
Doe mij die dan ook maar. Just in case mijn versie faalt...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur me vanavond maar ff een linkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |