"Nee, wij wijten deze winst aan het feit dat er onrust is in het Midden-Oosten en de dollar al jaaaaaaaaaarenlang niet zo hoog heeft gestaan"quote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Had shell afgelopen jaar geen recordwinst gehad?
Geen idee welke versie wij hebben, heb die torrent ook al een tijdje geleden weggeflikkertquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan wel tof zijn. Ik heb een gekraakte... versie 1.5 dacht ik?
quote:
Cool. Ik doe vanavond even een poging.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Download iig LogMeIn Hamachi 2 (de simpele, non-commercieële versie), en meld je aan bij:
ToF_Generals
IP: 5.3.20.252
pass: bier
misschien heb ik c&c generals ook nog wel ergens liggen dan kom ik er ook bij rellenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lekker rellen
They won't notice me!
Je moet wel exact dezelfde gedownloade versie hebben, anders zie je de game niet in de lobbyquote:Op donderdag 14 april 2011 14:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien heb ik c&c generals ook nog wel ergens liggen dan kom ik er ook bij rellen![]()
Stuur me vanavond maar ff een linkjequote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet wel exact dezelfde gedownloade versie hebben, anders zie je de game niet in de lobby
Doe mij die dan ook maar. Just in case mijn versie faalt...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur me vanavond maar ff een linkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |