Is toch ontzettend handig als je naar de Pastoor Henkstraat moet in Haarlem en de weg niet weetquote:
Daar heb je routeplanner.nl voorquote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is toch ontzettend handig als je naar de Pastoor Henkstraat moet in Haarlem en de weg niet weet
Stap jij altijd met een stapel papier in de auto dan? Ik niet hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodat je lekker met een stapel papier in de auto stapt?
Nee, maar dan draai je de route toch uit?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stap jij altijd met een stapel papier in de auto dan? Ik niet hoor.
wat moet ik in de pastoor henkstraat?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is toch ontzettend handig als je naar de Pastoor Henkstraat moet in Haarlem en de weg niet weet
Nee. Ik lees 'm door en dan weet ik waar ik moet zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar dan draai je de route toch uit?
Bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat moet ik in de pastoor henkstraat?
Goed bezigquote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik lees 'm door en dan weet ik waar ik moet zijn.
Ieder z'n ding, ik welquote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee. Ik gebruik nooit navigatie.Tenminste, niet als ik aan het rijden ben.
Ik vind het vooral handig als ze weer eens hebben besloten een weg open te brekenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee. Ik gebruik nooit navigatie.Tenminste, niet als ik aan het rijden ben.
Ik dacht 't nietquote:Op donderdag 14 april 2011 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan moeten we allemaal maar een nieuwe (en dezelfde) downloaden
welke versie is dat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet wel exact dezelfde gedownloade versie hebben, anders zie je de game niet in de lobby
Goeie vraagquote:
quote:
Gaat welquote:
het is ook altijd wat met de toetsenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef Assiej het volgende:
Wat een systeem op school
Wij hadden een toets vandaag, en onze leraar die wij hadden moest bij ons komen surveilleren..
Diegene wist niet eens dat wij een toets hadden laat staan dat ze moest surveilleren
1e + 2e jaars moesten toets doen..
En ja hoor, hele systeem traag.. zijn we bezig met de toets, digitaal wel te verstaan
Crasht de server bij bijna alle 1e + 2e jrs ..... behalve die van mij en nog 3 anderen ofzo uit mijn klas
Damn wat erg..
Dat laatste was vrij normaal op het ROC in Terneuzenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef norich het volgende:
[..]
het is ook altijd wat met de toetsen
ik had vanmorgen ook een tentamen, waren er te weinig toetsen dus die surveillant moest eerst nog gaan kopiëren
Hoe ging het?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat welVanochtend weer eens 2 uurtjes gewerkt!
Met jou?
Ging best wel goed, op het eerste kwartier na danquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe ging het?![]()
Moe, zware dag gehad op school vandaag.. en dan vooral emotioneel
Altijd leuk, zo'n groep kinderen..quote:Op donderdag 14 april 2011 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ging best wel goed, op het eerste kwartier na danOnverwacht 60 van die schreeuwerds in de bieb. Daarna in m'n eigen tempo zitten werken, en kreeg het keurig om 12u af
Hoezo was het emotioneel zwaar?
Hmmquote:Op donderdag 14 april 2011 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n groep kinderen..![]()
Omdat we een solo toneelstuk moeten voorbereiden over een gebeurtenis in je leven die jou compleet veranderd heeft. In mijn geval is dat een nogal zwaar onderwerp, dat werd dus weer even opgerakeld en moest in gesprek met mijn leraar omdat ik niet vind dat iedereen het hoeft te wetenVandaar emotioneel zwaar
Maskergedragquote:Op donderdag 14 april 2011 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm
Ik snap trouwens niet dat je altijd eenpost als het kut gaat
Ik heb hem binnen!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, zag net version 1.8 staan
I make ze sacrifice! *plof*
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb er net één op...Een pizza anti-hartkleppie...
Aight!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen!
[me=100% Tukker] gaat installeren.
[/me]
"Aurora in flight..."
quote:
quote:
'avondquote:
0 seedsquote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebbes! http://isohunt.com/torren(...)rals+iso?tab=summary
"You are victorious"
Vanmiddag waren er nog 6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=
Win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |