quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:21 schreef Beach het volgende:
mwah
kut geslapen en nogal naar gedroomd, dat zit nog in mn hoofd
Over dromen gesproken.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook weer vreemd gedroomd.maar verder prima.
Waarom heb je er geen goed gevoel bij dan? Al bericht gehad?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef candygirl het volgende:
Wat een zenuwslopende morgen. Een assessment gehad, maar pff ik was zo zenuwachtig.
Heb er ook geen goed gevoel bij. Rond een uur of twee krijg ik wel al bericht of ik ben aangenomen en de opleiding mag gaan volgen
Als je al zo zenuwachtig bent of je aangenomen wordt, red je de opleiding zelf dan wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef candygirl het volgende:
Wat een zenuwslopende morgen. Een assessment gehad, maar pff ik was zo zenuwachtig.
Heb er ook geen goed gevoel bij. Rond een uur of twee krijg ik wel al bericht of ik ben aangenomen en de opleiding mag gaan volgen
Als je je nog niet helemaal 100% voelt, waarom dan toch naar school gaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef Mishu het volgende:
Nog niet helemaal lekker en toch op school.
Wat voor een pakketje krijg je?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef cafpow het volgende:
voel me wel ok, alleen last van 1 oog.
Verder beetje nerveus voor de sollicitatie morgen, en verder verveeld moet de hele dag thuiszitten wachten op een pakketje![]()
H&M, kleding dus...quote:
En is het ondertussen al binnen?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
H&M, kleding dus...
OT: Onrustig..morgen dus sollicitatie en ik mag dan als ik aangenomen word zsm beginnen. Maar inmiddels volgende woe ander kennismakingsgesprek bij een detacheringsbureau waar het werk mij meer aanspreekt, dus twijfelend over hoe dit aan te pakken
Nope, nog aan het wachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En is het ondertussen al binnen?
Of je bij een bedrijf gaat werken is twee kanten op he, dus je kunt ook prima zeggen dat je nog wat bedenktijd nodig hebt. Dan kun je dat gesprek doen bij die andere en kijken of dat beter bevalt.
Oh kijkquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nope, nog aan het wachten. en precies ik heb morgen het 2e gespek voor die ene functie en die middag ben ik onbereikbaar ivm afspraken, dus dan krijg ik hooguit vrijdag pas de uitslag en hopelijk de week erop
En dan wat bedenktijd vragen, en het beste is het gaat via een uitzendbureau dus kan gewoon zomaar vertrekken
tja dat hoop ik wel, want ik voel me gewoon te onrustig en hyper...en ben ongeconcentreerd bezigquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh kijkJe hebt het helemaal helder
Nu kan die onrustigheid gewoon wegvloeien
Wat gebeurt er zaterdag dat je er zo'n (:9) zin in hebt?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef Xantalien het volgende:
I'M ON A HIIIIIGHWAY TO HELL.
Ik heb au.En zin in zaterdag.
niet zo geweldig dusquote:
Ik had Ben en Jerry'squote:
Naar vriendlief.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat gebeurt er zaterdag dat je er zo'n (:9) zin in hebt?
*jaloers*quote:
tell me about it....quote:Op woensdag 13 april 2011 18:31 schreef WeirdlyWired het volgende:
Gefrustreerd. Vraag ik echt zo teveel van hem.
Dit. Dus. Enzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef Under_Score het volgende:
klote lente en zn effect op de hormonen.![]()
sorry, zal t niet meer doen :pquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef Miam het volgende:
vandaag 2 keer onbekend gebeld, zit me dwars.![]()
hehequote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sorry, zal t niet meer doen :p
OT: net wat fragmenten terug beluisterd van onze radioshow. Ik mis dat wel...
Naam van de App.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Miam het volgende:
[..]
hehezojuist een app geinstalleerd welke onbekende nummers blokkeert
ik ben winning! Morgen jarig!
Hahahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Xantalien het volgende:
Boos. Woest. Bang. Verdrietig. Gefrustreerd. Je zegt dat ik altijd bij je terecht kan, maar als er verdomme wat is, laat je geen fuck van je horen. Stronthoer.
welke actie?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef scrub_nurse het volgende:
heeel erg blij met de reacties op onze actie
Combineer netjes met casual. Als jonge vrouw moet je sowieso niet ongelofelijk netjes naar een sollicitatie gaan, denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
mwa, voel me onrustig..baal ervan dat ik het lastig vind kleding te combineren voor 2 verschillende afspraken...1. informele sollicitatie en 1 formele sollicitatie... lastige combinatie en niet echt veel tijd om om te kleden tenzij alles de hele dag mee wil sjouwen.
Ook nog eens een beetje nerveus, en gewoon kut in het algemeen..pffff wat een zooitje ben ik gewoon..
Heb rust in mijn hoofd nodig
Gefeliciteerd. Stress om niksquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef candygirl het volgende:
Yes ik ben aangenomen9 mei start ik met de opleiding
Het word gewoon een spijkerbroek met een nettere geruite blouse en zo'n standaard dun truitje erover..en klaar. En bij de formele sollicitatie doe ik eventueel de trui uitquote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Combineer netjes met casual. Als jonge vrouw moet je sowieso niet ongelofelijk netjes naar een sollicitatie gaan, denk ik.
Nette broek - casual blouse (of andersom).
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef candygirl het volgende:
Yes ik ben aangenomen9 mei start ik met de opleiding
Gefeliciteerd meis!quote:
Gefeliciteerdquote:
Leer het mequote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Miam het volgende:
[..]
hehezojuist een app geinstalleerd welke onbekende nummers blokkeert
ik ben winning! Morgen jarig!
Gefeliciteerd!!!!quote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:53 schreef candygirl het volgende:
omg wat heb ik nu weer allemaal geschreven!!!! Naja zo voel ik het
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:02 schreef Mishu het volgende:
Flying to the moon! Heb het huisje gekregenOp de Prinsengracht nog wel
![]()
![]()
Pretty awesome, pretty awesome
![]()
Kan niet wachten om de westertoren te horen luiden als ik 's avonds in mijn bed lig![]()
I'm a lucky bastard
en terecht!quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:02 schreef Mishu het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan niet wachten om de westertoren te horen luiden als ik 's avonds in mijn bed lig![]()
I'm a lucky bastard
Wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Echt, mensen irriteren mij niet snel.. maar als ze dat doen.. complimenten.
![]()
Ja ik ben bang dat er meer mensen jaloers zullen zijn... Maarja, snap dit zelf ook niet echt goed. Meestal hebben andere mensen het altijd beter, nu ik een keer. Naja.quote:
Heb je dat nummer nou al gevonden?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef cafpow het volgende:
ik irriteer me echt aan bepaalde mensen die niet blij kunnen zijn met wat ze hebben, dingen waar ik bij wijze van een moord zou kunnen plegen![]()
en dus ook jaloers
hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Xantalien het volgende:
Zo. Van douchen met een nieuwe douchekop knap je ook wel wat op. Nog steeds niet tevreden over vandaag, veel te veel gegeten, te vaak van de fiets gevallen, etc. Maar, 't is wel wat beter.
Daar krijg ik een beetje Anne Frank associaties bij (las haar dagboek heel veel en geintresseerd altijd gebleven in haar verhaal, en ik wil toch nog een keer naar het achterhuis maar het is altijd aso druk )quote:Op donderdag 14 april 2011 15:02 schreef Mishu het volgende:
![]()
![]()
![]()
I'm a lucky bastard
De eerste keer was een auto die mij blijkbaar niet zag maar even stilstond, en vervolgens toch besloot door te rijden waardoor ik er bijna onder kwam. De tweede, derde, en vierde keer; ik heb geen flauw idee. Ik verloor uit het niets m'n evenwicht.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Nopequote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je dat nummer nou al gevonden?
OT: heet en nat (net klaar met douchen)
Amen!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef zyx1981 het volgende:
Beetje een beschouwende bui vanavond. Lekker geklust, dat is het niet. Morgen komtook heel erg leuk. Morgen wordt ik 30, het zesde schuine streepje op Het Grote Turfbord. Dat getal heb ik altijd heel erg als een grens gezien. Zo van: daarna doet tellen er niet meer toe. De jeugdige fase, de studietijd, het is in de toentertijd beleefde stemming een permanent afgesloten hoofdstuk. Wat begint, of eigenlijk al begonnen is, blijkt de periode die me vroeger als kind altijd enorm ontzag inboezemde: volwassenheid. Nu ben ik daar, en heel eerlijk: niets van de mythes zijn waar. Dat middendeel van je leven is een hard gebied; een waar je beter goede vrienden kan hebben. *Plopt biertje los: proost.
Dat ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:53 schreef cafpow het volgende:
jaloers op iedereen met een (normaal)leven, en daardoor pissed op mezelf, maar ook omdat ik hoop op iets wat ik eigenlijk niet wil maar wat bevestigd dat ik wil wat ik niet wil willen![]()
![]()
O nee!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren de verkeerde kleur nagellak opgedaan en nu voel ik me dom en verdrietig. De eerste lijkt me logisch en de laatste omdat de kleur totaal niet matched met m'n kleding
Verdorie!![]()
Gefeliciteerd!quote:
Grats!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren de verkeerde kleur nagellak opgedaan en nu voel ik me dom en verdrietig. De eerste lijkt me logisch en de laatste omdat de kleur totaal niet matched met m'n kleding
Verdorie!![]()
Wat een tragediequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Verdorie!![]()
Meisje toch. Je zou er bijna van gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Verdorie!![]()
En andere kleding aantrekken was geen optie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Verdorie!![]()
Maar heb nog geen pics gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het begrip voor mijn problematiek echt hartverwarmend
Jij.quote:
Waarom blijven hangen in het verleden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Apotheose het volgende:
als de geschiedenis zichzelf zou herhalen dan zou ik hier nu:
ja wie weet of ik in de toekomst ooit nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom blijven hangen in het verleden?
Je kunt zelf bepalen of je in de toekomst eengaat doen.
Tuurlijk wel, maar je moet er wel in geloven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja wie weet of ik in de toekomst ooit nogga doen. Hoop 't .
lief en goed bedoeld van je...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je moet er wel in geloven.
Alleen jij kan jezelf gelukkig maken.
Kijk naar buiten, het zonnetje schijnt, het leven kan best mooi zijn.
En tegenslagen horen er ook bij, maar de kunst is om daar mee om te gaan en er sterker uit te komen.
En denk ook echt dat het zo is, maar weet uit ervaring dat het vaak moeilijk is om ook daadwerkelijk die stap te zetten.quote:
Wat is er aan kapot?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef Miam het volgende:
m`n blackberry is kapot
![]()
ik voel me zo ontzettend pissed nu.
Ik zit zonder Iphone, dat is veel ergerquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef Miam het volgende:
m`n blackberry is kapot
![]()
ik voel me zo ontzettend pissed nu.
Maar niet van jou?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef Dimens het volgende:
Ik kan er niet tegen dat dat leuke meisje zoveel aandacht van andere jongens krijgt
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar niet van jou?![]()
(..)
OT: Heerlijk.
Wat valt er aan te doen, zeggen tegen die jongens dat ze haar geen aandacht mogen geven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:44 schreef Houniet het volgende:
Beter doe je er wat aan, kan je ook vrolijker posten hier.
Haha, dat dacht ik al wel.quote:
Waarom ben je al zoveel afwezig geweest dan?quote:OT: Kut, heb me ziek gemeld. Voelt niet goed aangezien ik al zoveel afwezig ben en daar ook op aangesproken ben. Maar goed.. thuis bezig voor school is beter dan niks doen óp school.
Jij gaat haar aandacht geven en zorgen dat zij voor jou kiest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat valt er aan te doen, zeggen tegen die jongens dat ze haar geen aandacht mogen geven.
Die jongens stoppen dan niet met aandacht geven hoor. En dat is het hem nou net, daar kan ik slecht tegen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij gaat haar aandacht geven en zorgen dat zij voor jou kiest.
Logisch, maar een vrouw heeft wel ruimte nodig. Als ze dat niet krijgen zijn ze zo weg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die jongens stoppen dan niet met aandacht geven hoor. En dat is het hem nou net, daar kan ik slecht tegen.
Nee, niet die van mij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:58 schreef smilez het volgende:
[..]
dit
[..]
die van jou? hieperdepiep hoera!
Dat gebeurd ook wel, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Logisch, maar een vrouw heeft wel ruimte nodig. Als ze dat niet krijgen zijn ze zo weg.
Maar je kan haar toch aandacht geven, wellicht krijg je dat terug. Dat bedoel ik te zeggen.
Alles begint bij aandacht.
dat zeg jij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit zonder Iphone, dat is veel erger
Zorgen dat ze jou vriendinnetje wordt, dan kun je trots zijn dat ze jouw meisje is en is die aandacht toch enkel een compliment voor jouw goede smaakquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die jongens stoppen dan niet met aandacht geven hoor. En dat is het hem nou net, daar kan ik slecht tegen.
Dan moet je je eigen onzekerheid eens aan gaan pakken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zorgen dat ze jou vriendinnetje wordt, dan kun je trots zijn dat ze jouw meisje is en is die aandacht toch enkel een compliment voor jouw goede smaak
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. En dat je ex je beflikkerd heeft, wil niet zeggen dat elk meisje zo is he.quote:
Ik hoor wel weer verhalen dat het zo'n soort meisje is, maar ik moet nog uitvinden of dit waar is of dat ze jaloers zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. En dat je ex je beflikkerd heeft, wil niet zeggen dat elk meisje zo is he.
komt wel goed schatje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef cafpow het volgende:
Kut, ik wil me leer voelen zoals ik me toen daar voelde daar maar dat is onmogelijk
Ik ben mijn Iphone kwijt en zit nu met een BB... geloof mij nou maar gewoon dat een Iphone kwijt zijn veel erger isquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef Miam het volgende:
[..]
dat zeg jij.
ik ga hier niet precies uitleggen hoe het zit, daarvoor kijk je maar in het blackberry topic.
Ik ben iets gekalmeerd.
je moet iig niet snel afgaan van verhalen van anderen. je moet het zelf meemaken/uitvinden whatever...quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoor wel weer verhalen dat het zo'n soort meisje is, maar ik moet nog uitvinden of dit waar is of dat ze jaloers zijn
Mwa, na meer dan 3 jaar dat tegen mijzelf te zeggen en telkens weer een keiharde klap te krijgen begin ik daar echt aan te twijfelen.quote:
Hmm, ik zit dus aan de andere kant. Twee jongens in mijn klas die met elkaar zitten te concurreren. Ik word er alleen maar zenuwachtig van! Ze zitten de hele tijd tegen elkaar op te bieden wat betreft aandacht geven terwijl ik niet eens weet of ik ze leuk vindquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jongensquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hmm, ik zit dus aan de andere kant. Twee jongens in mijn klas die met elkaar zitten te concurreren. Ik word er alleen maar zenuwachtig van! Ze zitten de hele tijd tegen elkaar op te bieden wat betreft aandacht geven terwijl ik niet eens weet of ik ze leuk vind
Missen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jongens
[..]
Doe maar niet, dan moeten we je missen in dit topicWat is er loos dan?
Vanaf nu post jij dus alleen nog maar positieve posts.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Missen?
No offense, maar dit soort posts kan ik missen als kiespijn.
Ga hulp zoeken als je het echt moeilijk hebt.
Ja, want dat is ook echt wat ik zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vanaf nu post jij dus alleen nog maar positieve posts.
Dan lees je ze niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt wat ik zeg
Posts over krassen, bewust anorect gedrag vertonen, suïcide en ander zelfdestructief gedrag hoef ik niet te lezen.
Succes daarmeequote:
Het is ook tegen de policy. Mods zijn het er niet mee eens dat dit soort dingen in HVJJN gepost worden. Of waar dan ook anders op Fok!.quote:
Plaats dan een TR, dan zul je vanzelf zien hoe en wat de Mods doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook tegen de policy. Mods zijn het er niet mee eens dat dit soort dingen in HVJJN gepost worden. Of waar dan ook anders op Fok!.
Verdere discussie lijkt me meer op z'n plaats in Feedback.
In hoeveel broekjes ben je ondertussen al geweest?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Plaats dan een TR, dan zul je vanzelf zien hoe en wat de Mods doen.
Tevens hoef je het nog steeds niet te lezen laat, staan erop reageren.
Exclusief mijn eigen broeken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In hoeveel broekjes ben je ondertussen al geweest?
Geen idee, dat zijn wel heel veel broeken, als ik daar ook nog die van mijn ex vriendin bij moet tellen zijn het er nog steeds veel. Ik heb geen idee hoeveel broeken zij had. Van mijn laatste vriendin zijn het misschien maar 5 broeken geweest ook al ben ik daar misschien weer niet in geweest omdat ze meteen uit gingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef smilez het volgende:
stel je telt ze erbij op Dimens, op welk getal kom je dan uit?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Transport_Ink het volgende:
Brakkig. Zin om de tietjes van m'n vriendin te strelen
In blijde verwachting.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
goed, uitbrakken na gisteren stappen, vrolijk want nieuwe jurk is en er is kermis dus zo even een heerlijke suikerspin scoren. Ik weet trouwens niet wat ik heb maar geloof een beetje dat mijn lentegevoel heel erg overslaat , want ik ben fanatiek met plantjes , jurkjes etc terwijl ik zo helemaal niet ben . Doorgeslagen zomerzotheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Als het maar goed valt bij de ander, anders is het alsnog een slecht cadeauquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef eleusis het volgende:
Ik, de slechtste kado-koper, heb een hilarisch en passend kado gevonden. Ik vind mezelf dus een baas.
Zet dat van mij op danquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Dimens het volgende:
Zin in vanavond, stappen in Delft en mij helemaal lam zuipen![]()
Al werkt de muziek die ik nu aan heb staan niet echt mee.
Ik heb dit op staan:quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zet dat van mij op dan(moet je wel van houden).
Succes met stappen.
Ik ga lekker chillen, want ik voel me moe en lam. Vanavond wel even iemand over de vloer, even het een en ander uitleggen.
ergens herkenbaar. Eerste zin dan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef cafpow het volgende:
ik baal van mijn leven, vind er geen bal aan maar weet ook niet hoe het te veranderenen weet niet eens waar ik eigenlijk wil leven, hier of daar? Altijd dezelfde keuze die door mijn hoofd spookt en mijn geen rust gunt, en ik zelf niet kan kiezen omdat het een niet opweegt tegen het ander en het ander niet tegen het een..pffffff wat een klotezooi!!
![]()
![]()
die ik zelf maak maar niet ongedaan kan maken
Echt kut. Ik ben ooit verliefd geweest op een jongen die op die leeftijd kanker heeft gehad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Raar. Heb vandaag te horen gekregen dat een collega/vriend van mij (weer) kanker heeft. Toen hij drie was heeft ie 't ook gehad.. nu weer. Hij is nog maar net 20.. En het rare is, zijn moeder heeft het ook.. Echt bizar en ongelooflijk ..
vanaf half 1 vanmiidag naar de stad gegaan en nu thuis gekomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef candygirl het volgende:
Heerlijke avond /nacht gehad gisteravondmocht ook wel weer eens
![]()
Nu naar de stad ,is jaarmarkt! Hoop alleen dat het beter zal gaan met mijn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |