In blijde verwachting.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
goed, uitbrakken na gisteren stappen, vrolijk want nieuwe jurk is en er is kermis dus zo even een heerlijke suikerspin scoren. Ik weet trouwens niet wat ik heb maar geloof een beetje dat mijn lentegevoel heel erg overslaat , want ik ben fanatiek met plantjes , jurkjes etc terwijl ik zo helemaal niet ben . Doorgeslagen zomerzotheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Als het maar goed valt bij de ander, anders is het alsnog een slecht cadeauquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef eleusis het volgende:
Ik, de slechtste kado-koper, heb een hilarisch en passend kado gevonden. Ik vind mezelf dus een baas.
Zet dat van mij op danquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Dimens het volgende:
Zin in vanavond, stappen in Delft en mij helemaal lam zuipen![]()
Al werkt de muziek die ik nu aan heb staan niet echt mee.
Ik heb dit op staan:quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zet dat van mij op dan(moet je wel van houden).
Succes met stappen.
Ik ga lekker chillen, want ik voel me moe en lam. Vanavond wel even iemand over de vloer, even het een en ander uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |