Hmm, ik zit dus aan de andere kant. Twee jongens in mijn klas die met elkaar zitten te concurreren. Ik word er alleen maar zenuwachtig van! Ze zitten de hele tijd tegen elkaar op te bieden wat betreft aandacht geven terwijl ik niet eens weet of ik ze leuk vindquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die jongens stoppen dan niet met aandacht geven hoor. En dat is het hem nou net, daar kan ik slecht tegen.
Jongensquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hmm, ik zit dus aan de andere kant. Twee jongens in mijn klas die met elkaar zitten te concurreren. Ik word er alleen maar zenuwachtig van! Ze zitten de hele tijd tegen elkaar op te bieden wat betreft aandacht geven terwijl ik niet eens weet of ik ze leuk vind
Missen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jongens
[..]
Doe maar niet, dan moeten we je missen in dit topicWat is er loos dan?
Vanaf nu post jij dus alleen nog maar positieve posts.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Missen?
No offense, maar dit soort posts kan ik missen als kiespijn.
Ga hulp zoeken als je het echt moeilijk hebt.
Ja, want dat is ook echt wat ik zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vanaf nu post jij dus alleen nog maar positieve posts.
Dan lees je ze niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt wat ik zeg
Posts over krassen, bewust anorect gedrag vertonen, suïcide en ander zelfdestructief gedrag hoef ik niet te lezen.
Succes daarmeequote:
Het is ook tegen de policy. Mods zijn het er niet mee eens dat dit soort dingen in HVJJN gepost worden. Of waar dan ook anders op Fok!.quote:
Plaats dan een TR, dan zul je vanzelf zien hoe en wat de Mods doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook tegen de policy. Mods zijn het er niet mee eens dat dit soort dingen in HVJJN gepost worden. Of waar dan ook anders op Fok!.
Verdere discussie lijkt me meer op z'n plaats in Feedback.
In hoeveel broekjes ben je ondertussen al geweest?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Plaats dan een TR, dan zul je vanzelf zien hoe en wat de Mods doen.
Tevens hoef je het nog steeds niet te lezen laat, staan erop reageren.
Exclusief mijn eigen broeken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In hoeveel broekjes ben je ondertussen al geweest?
Geen idee, dat zijn wel heel veel broeken, als ik daar ook nog die van mijn ex vriendin bij moet tellen zijn het er nog steeds veel. Ik heb geen idee hoeveel broeken zij had. Van mijn laatste vriendin zijn het misschien maar 5 broeken geweest ook al ben ik daar misschien weer niet in geweest omdat ze meteen uit gingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef smilez het volgende:
stel je telt ze erbij op Dimens, op welk getal kom je dan uit?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Transport_Ink het volgende:
Brakkig. Zin om de tietjes van m'n vriendin te strelen
In blijde verwachting.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
goed, uitbrakken na gisteren stappen, vrolijk want nieuwe jurk is en er is kermis dus zo even een heerlijke suikerspin scoren. Ik weet trouwens niet wat ik heb maar geloof een beetje dat mijn lentegevoel heel erg overslaat , want ik ben fanatiek met plantjes , jurkjes etc terwijl ik zo helemaal niet ben . Doorgeslagen zomerzotheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Als het maar goed valt bij de ander, anders is het alsnog een slecht cadeauquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef eleusis het volgende:
Ik, de slechtste kado-koper, heb een hilarisch en passend kado gevonden. Ik vind mezelf dus een baas.
Zet dat van mij op danquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Dimens het volgende:
Zin in vanavond, stappen in Delft en mij helemaal lam zuipen![]()
Al werkt de muziek die ik nu aan heb staan niet echt mee.
Ik heb dit op staan:quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zet dat van mij op dan(moet je wel van houden).
Succes met stappen.
Ik ga lekker chillen, want ik voel me moe en lam. Vanavond wel even iemand over de vloer, even het een en ander uitleggen.
ergens herkenbaar. Eerste zin dan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef cafpow het volgende:
ik baal van mijn leven, vind er geen bal aan maar weet ook niet hoe het te veranderenen weet niet eens waar ik eigenlijk wil leven, hier of daar? Altijd dezelfde keuze die door mijn hoofd spookt en mijn geen rust gunt, en ik zelf niet kan kiezen omdat het een niet opweegt tegen het ander en het ander niet tegen het een..pffffff wat een klotezooi!!
![]()
![]()
die ik zelf maak maar niet ongedaan kan maken
Echt kut. Ik ben ooit verliefd geweest op een jongen die op die leeftijd kanker heeft gehad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Raar. Heb vandaag te horen gekregen dat een collega/vriend van mij (weer) kanker heeft. Toen hij drie was heeft ie 't ook gehad.. nu weer. Hij is nog maar net 20.. En het rare is, zijn moeder heeft het ook.. Echt bizar en ongelooflijk ..
vanaf half 1 vanmiidag naar de stad gegaan en nu thuis gekomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef candygirl het volgende:
Heerlijke avond /nacht gehad gisteravondmocht ook wel weer eens
![]()
Nu naar de stad ,is jaarmarkt! Hoop alleen dat het beter zal gaan met mijn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |