Amen!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef zyx1981 het volgende:
Beetje een beschouwende bui vanavond. Lekker geklust, dat is het niet. Morgen komtook heel erg leuk. Morgen wordt ik 30, het zesde schuine streepje op Het Grote Turfbord. Dat getal heb ik altijd heel erg als een grens gezien. Zo van: daarna doet tellen er niet meer toe. De jeugdige fase, de studietijd, het is in de toentertijd beleefde stemming een permanent afgesloten hoofdstuk. Wat begint, of eigenlijk al begonnen is, blijkt de periode die me vroeger als kind altijd enorm ontzag inboezemde: volwassenheid. Nu ben ik daar, en heel eerlijk: niets van de mythes zijn waar. Dat middendeel van je leven is een hard gebied; een waar je beter goede vrienden kan hebben. *Plopt biertje los: proost.
Dat ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:53 schreef cafpow het volgende:
jaloers op iedereen met een (normaal)leven, en daardoor pissed op mezelf, maar ook omdat ik hoop op iets wat ik eigenlijk niet wil maar wat bevestigd dat ik wil wat ik niet wil willen![]()
![]()
O nee!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren de verkeerde kleur nagellak opgedaan en nu voel ik me dom en verdrietig. De eerste lijkt me logisch en de laatste omdat de kleur totaal niet matched met m'n kleding
Verdorie!![]()
Gefeliciteerd!quote:
Grats!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren de verkeerde kleur nagellak opgedaan en nu voel ik me dom en verdrietig. De eerste lijkt me logisch en de laatste omdat de kleur totaal niet matched met m'n kleding
Verdorie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |