Die jongens stoppen dan niet met aandacht geven hoor. En dat is het hem nou net, daar kan ik slecht tegen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij gaat haar aandacht geven en zorgen dat zij voor jou kiest.
Logisch, maar een vrouw heeft wel ruimte nodig. Als ze dat niet krijgen zijn ze zo weg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die jongens stoppen dan niet met aandacht geven hoor. En dat is het hem nou net, daar kan ik slecht tegen.
Nee, niet die van mij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:58 schreef smilez het volgende:
[..]
dit
[..]
die van jou? hieperdepiep hoera!
Dat gebeurd ook wel, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Logisch, maar een vrouw heeft wel ruimte nodig. Als ze dat niet krijgen zijn ze zo weg.
Maar je kan haar toch aandacht geven, wellicht krijg je dat terug. Dat bedoel ik te zeggen.
Alles begint bij aandacht.
dat zeg jij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit zonder Iphone, dat is veel erger
Zorgen dat ze jou vriendinnetje wordt, dan kun je trots zijn dat ze jouw meisje is en is die aandacht toch enkel een compliment voor jouw goede smaakquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die jongens stoppen dan niet met aandacht geven hoor. En dat is het hem nou net, daar kan ik slecht tegen.
Dan moet je je eigen onzekerheid eens aan gaan pakken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zorgen dat ze jou vriendinnetje wordt, dan kun je trots zijn dat ze jouw meisje is en is die aandacht toch enkel een compliment voor jouw goede smaak
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. En dat je ex je beflikkerd heeft, wil niet zeggen dat elk meisje zo is he.quote:
Ik hoor wel weer verhalen dat het zo'n soort meisje is, maar ik moet nog uitvinden of dit waar is of dat ze jaloers zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. En dat je ex je beflikkerd heeft, wil niet zeggen dat elk meisje zo is he.
komt wel goed schatje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef cafpow het volgende:
Kut, ik wil me leer voelen zoals ik me toen daar voelde daar maar dat is onmogelijk
Ik ben mijn Iphone kwijt en zit nu met een BB... geloof mij nou maar gewoon dat een Iphone kwijt zijn veel erger isquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef Miam het volgende:
[..]
dat zeg jij.
ik ga hier niet precies uitleggen hoe het zit, daarvoor kijk je maar in het blackberry topic.
Ik ben iets gekalmeerd.
je moet iig niet snel afgaan van verhalen van anderen. je moet het zelf meemaken/uitvinden whatever...quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoor wel weer verhalen dat het zo'n soort meisje is, maar ik moet nog uitvinden of dit waar is of dat ze jaloers zijn
Mwa, na meer dan 3 jaar dat tegen mijzelf te zeggen en telkens weer een keiharde klap te krijgen begin ik daar echt aan te twijfelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |