sorry, zal t niet meer doen :pquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef Miam het volgende:
vandaag 2 keer onbekend gebeld, zit me dwars.![]()
hehequote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sorry, zal t niet meer doen :p
OT: net wat fragmenten terug beluisterd van onze radioshow. Ik mis dat wel...
Naam van de App.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Miam het volgende:
[..]
hehezojuist een app geinstalleerd welke onbekende nummers blokkeert
ik ben winning! Morgen jarig!
Hahahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Xantalien het volgende:
Boos. Woest. Bang. Verdrietig. Gefrustreerd. Je zegt dat ik altijd bij je terecht kan, maar als er verdomme wat is, laat je geen fuck van je horen. Stronthoer.
welke actie?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef scrub_nurse het volgende:
heeel erg blij met de reacties op onze actie
Combineer netjes met casual. Als jonge vrouw moet je sowieso niet ongelofelijk netjes naar een sollicitatie gaan, denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
mwa, voel me onrustig..baal ervan dat ik het lastig vind kleding te combineren voor 2 verschillende afspraken...1. informele sollicitatie en 1 formele sollicitatie... lastige combinatie en niet echt veel tijd om om te kleden tenzij alles de hele dag mee wil sjouwen.
Ook nog eens een beetje nerveus, en gewoon kut in het algemeen..pffff wat een zooitje ben ik gewoon..
Heb rust in mijn hoofd nodig
Gefeliciteerd. Stress om niksquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef candygirl het volgende:
Yes ik ben aangenomen9 mei start ik met de opleiding
Het word gewoon een spijkerbroek met een nettere geruite blouse en zo'n standaard dun truitje erover..en klaar. En bij de formele sollicitatie doe ik eventueel de trui uitquote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Combineer netjes met casual. Als jonge vrouw moet je sowieso niet ongelofelijk netjes naar een sollicitatie gaan, denk ik.
Nette broek - casual blouse (of andersom).
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef candygirl het volgende:
Yes ik ben aangenomen9 mei start ik met de opleiding
Gefeliciteerd meis!quote:
Gefeliciteerdquote:
Leer het mequote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Miam het volgende:
[..]
hehezojuist een app geinstalleerd welke onbekende nummers blokkeert
ik ben winning! Morgen jarig!
Gefeliciteerd!!!!quote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:53 schreef candygirl het volgende:
omg wat heb ik nu weer allemaal geschreven!!!! Naja zo voel ik het
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:02 schreef Mishu het volgende:
Flying to the moon! Heb het huisje gekregenOp de Prinsengracht nog wel
![]()
![]()
Pretty awesome, pretty awesome
![]()
Kan niet wachten om de westertoren te horen luiden als ik 's avonds in mijn bed lig![]()
I'm a lucky bastard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |