Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Niet plassen deze keer?quote:
quote:
Nou ja, dat dus.quote:
Oh, weten we dat ook weerquote:
Oyasuminasaiquote:
Dat je drie smileys achter elkaar kon zetten wist je toch al?quote:
Dat wordt getweet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet plassen deze keer?![]()
Slaap lekker![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je drie smileys achter elkaar kon zetten wist je toch al?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
val bijna om van de slaapen moet nog n uur reizen naar huis
Veel succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
val bijna om van de slaapen moet nog n uur reizen naar huis
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
Dat glas van dat raam knarst wel tussen je tanden!
memory managersquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef Toekito het volgende:
Wie gebruikte in het dos tijdperk QM om bijv wacky wheels of FIFA te starten?
QEMM rockz0rsquote:
gelukkig met het ovquote:
Precies! Want 640K was voldoende! En dan je soundblaster settings weer bij elk spel goed zettenquote:
en trots at ik destijds was op mijn Soundblaster 16 gekocht op de HCC dagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies! Want 640K was voldoende! En dan je soundblaster settings weer bij elk spel goed zetten
truste kerelquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
Lui, ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Maar die werkte altijd! Goede ondersteuning en zo! Ik had de ASP-versie later nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en trots at ik destijds was op mijn Soundblaster 16 gekocht op de HCC dagen
hccdagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en trots at ik destijds was op mijn Soundblaster 16 gekocht op de HCC dagen
Toen wel, nu valt het tegen met al die commerciele bedrijvenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hccdagenmet van die hobbystandjes met robotjes enzo
Neequote:
yep in die tijd wilde ik ook alles hebben ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hccdagenmet van die hobbystandjes met robotjes enzo
Dat heb ik ook, ik heb niet eens meer een pc!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep in die tij wilde ik ook alles hebben ook
nu boeit het me allemaal wat minder.....
ik heb nog van alles op pc gebied, maar ook alleen maar omdat de baas het betaaldquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik heb niet eens meer een pc!
ja idd, gewoon n simpele laptop die kan wat ik wil is allang primaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep in die tijd wilde ik ook alles hebben ook
nu boeit het me allemaal wat minder.....
Voor games heb ik liever een console, dan zit alles er al op en aan dus weinig te upgraden. Ja, een pc-game kan er mooier uitzien, maar om daar nu weer honderden euro's aan uit te geven om die laatste videokaart te kopen: nah.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog van alles op pc gebied, maar ook alleen maar omdat de baas het betaald
sterkte kerel, en trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, en dan hopen dat ik morgen weer wat helderder en vrolijker en zo ben.
iPod heeft geen zin msn blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeVandaag niet @ pc geweest
Waarom ben je steeds offline op msn?
komt vast goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, en dan hopen dat ik morgen weer wat helderder en vrolijker en zo ben.
Geen idee, maar welterustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
PM haar dan die vraagquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
ik ga slapen ajuus![]()
Nijn pm eens waarom je wilt weten welke achtergrond ik heb
Slaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
iPod heeft geen zin msn blijkbaar.
Door Marijke, meer details --> zie pmquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
ik ga slapen ajuus![]()
Nijn pm eens waarom je wilt weten welke achtergrond ik heb
Geheugen foon was op, daarom rustigquote:
ONZ weer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
de radio staat klaar weer
Het wordt zowat dagtaak
Ik denk dat ik het nu even ga missen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee gewoon weer lekkere muziek.
Volgende week ga ik 2 uur Bowie doen
Fix je msn even of zo, ik praat de hele tijd alquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
Nijn, wrm praat je niet terug tegen me op msn?
talking to yourselfquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fix je msn even of zo, ik praat de hele tijd al
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nu even ga missen.
En twee uur Bowie? TWEE UUR? Damn!
Nou, laat je vrouw dat maar niet horenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, laat je vrouw dat maar niet horen![]()
2 uurquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee gewoon weer lekkere muziek.
Volgende week ga ik 2 uur Bowie doen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, laat je vrouw dat maar niet horen![]()
Get the hint!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
Nijn, wrm praat je niet terug tegen me op msn?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Nou, iedereen kan weer posten, ik ga naar bed
trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Whehequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nijn, waarom praat je niet tegen me op MSN?
Ben je bang voor de pinguinquote:
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je bang voor de pinguin![]()
?
Hij bijt niet hoor..... meestal.
maar dat wordt toch saaiquote:
slaap ze pinguinquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
misschien dat ik dan toch maar een uur doequote:
Mwa... Hij is tof. EN ik moet zijn nespresso-apparaat nog altijd ontvoerenquote:
daar zijn ook genoeg nummers vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien dat ik dan toch maar een uur doe
of ik moet een uur vinden dat hij met andere bands meezingt
hij pikt alleenquote:
Was het maar kut, dan was het nog watquote:
De vraarie van gertjuuuuhhhhhh met derp reclame en een kapotte bel eropquote:
dan is het wel twee uur vol te houdenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zijn ook genoeg nummers van
genoeg klassiekersquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan is het wel twee uur vol te houden
Wel goed hoor, alleen hebben mijn dagen een stuk of 6 uur te weinigquote:
dat ken ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel goed hoor, alleen hebben mijn dagen een stuk of 6 uur te weinig
hmmmm dat gevoel komt me zakelijk en prive erg bekend voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oh, dat is hier ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat MOET jij dan, naast school 6 uurtjes gemiddeld, en huiswerk (hooguit 2 uurtjes) ?quote:
Stuitertballetjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo, schoolmusical zit er voor dit jaar weer op, ben bekaf en doodop
Hoe gaat het hier?
TFMquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo, schoolmusical zit er voor dit jaar weer op, ben bekaf en doodop
Hoe gaat het hier?
Bij mij dagelijks aardig wat uurtjes langerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat MOET jij dan, naast school 6 uurtjes gemiddeld, en huiswerk (hooguit 2 uurtjes) ?
Vrije tijd hebben zodat het niet een en al school is en ik niet overwerkt (ja echt) raak...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat MOET jij dan, naast school 6 uurtjes gemiddeld, en huiswerk (hooguit 2 uurtjes) ?
Maar 16 uur vrijetijd per dagquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrije tijd hebben zodat het niet een en al school is en ik niet overwerkt (ja echt) raak...
Goed! Naja, net dus laatste opvoering van Avenue Q gedaan in De Flint, Hakim geknuffeld en het ging perfecto!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TFM
Hier gaat ie z'n gangetje. Hoest met jou
School is meestal 7 uur, voor ik echt kan beginnen aan huiswerk 7,5 tot 8 uur tijd verspilt, vaak 3 uur huiswerk maken en nog eten, slapen, etc...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar 16 uur vrijetijd per dag, ik teken er voor
hmmmm dat klinkt nog steeds allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Naja, net dus laatste opvoering van Avenue Q gedaan in De Flint, Hakim geknuffeld en het ging perfecto!
En buiten dat, minder, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zelfs.
friemelquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar 16 uur vrijetijd per dag, ik teken er voor
Achja, het ging net weer een weekje of twee super, buitengewoon fantastisch zelfs, en dan gebeurt er weer vanalles waardoor het weer vollop terugkomtquote:
dat laatstequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
zullen we hier ooit eens een KSC hebben waar het GEWELDIG GOED gaat met IEDEREEN of is dat een illusie
dat laatstequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
zullen we hier ooit eens een KSC hebben waar het GEWELDIG GOED gaat met IEDEREEN of is dat een illusie
Dat is geen illusie, maar wel een utopiequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoor doorgaans bij goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Nah.. het is niet onmogelijk.. dus een utopie zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is geen illusie, maar wel een utopie
maar t mooie isquote:
bij mij wisselt het helaas nogal tussen geweldig goed en uitermate teleurstellendquote:
bipolair ftwquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij wisselt het helaas nogal tussen geweldig goed en uitermate teleurstellend
Uitermate teleurstellend is bij mij alleen met iets schoolachtigs, of als er iets met een van m'n vrienden isquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij wisselt het helaas nogal tussen geweldig goed en uitermate teleurstellend
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar t mooie isje bent niet verantwoordelijk voor andermans geluk
je hoeft alleen maar te zorgen dat je jezelf lekker voelt
Ik ben gelukkig nogal positief ingesteldquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat positieve heb ik ook welquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gelukkig nogal positief ingesteld![]()
Dus echt slecht gaat het mij niet zo snel, wel wil ik soms nét wat teveel
Dat laatste, vrees ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Er is altijd wel íemand die ergens mee zit, en het is zo fijn dat je dan bij de mensen hier terecht kuntquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nah.. het is niet onmogelijk.. dus een utopie zou ik het niet noemen
dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is altijd wel íemand die ergens mee zit, en het is zo fijn dat je dan bij de mensen hier terecht kunt
Dat houd ook een keer op he, en dan komt alles er in 1 keer uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Achja, ik laat eigenlijk nooit zien als er iets is, en dan doe ik maar happy voor m'n vrienden en dan ga ik er zelf in geloven...
dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat houd ook een keer op he, en dan komt alles er in 1 keer uit.
Dat is zó waar...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat houd ook een keer op he, en dan komt alles er in 1 keer uit.
Dan is er met jezelf ook iets, he, als je weinig lol meer ziet in je leven...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Achja, ik laat eigenlijk nooit zien als er iets is, en dan doe ik maar happy voor m'n vrienden en dan ga ik er zelf in geloven...
Met mezelf is er eigenlijk nooit iets, ik denk ook nooit om mezelf hoor ik van iedereen, maar tja... Als twee van m'n vrienden suicidaal worden en eentje het ook daadwerkelijk probeert, en nu in een kliniek is beland, als iedereen waar ik van hou overlijdt, dan is er weinig lol meer aan
QFTquote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is er met jezelf ook iets, he, als je weinig lol meer ziet in je leven...
True.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
k ken dat ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
denk dat je moeder je beter kent dan je lief isquote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht altijd dat mijn moeder me nooit doorhad. Maar dit weekend zei ze ineens hele rake woorden over mij tegen mijn oma. Ik was verbaasd.
ik gelukkig tot op heden ook nogquote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k ken dat ook niet.
Hoe kut het ook is, ik zie altijd wel ergens licht branden
welterusten STquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen, ben gesloopt..
Fijn dromen allemaal![]()
Denk dat ze eindelijk gestopt met een helehoop dingen ontkennen en het nu gewoon accepteert. Wat ergens wel fijn is.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat je moeder je beter kent dan je lief is
slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
Slaaplekker.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heel, heel soms heel even niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k ken dat ook niet.
Hoe kut het ook is, ik zie altijd wel ergens licht branden
Slaap lekker suikerbeeeeeeebquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heel, heel soms heel even niet meer.
Afgelopen dag was zo'n dag...
Ja maar dat is ook niet zo heel raarquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en die dagen mogen er ook gewoon af en toe zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Barretjequote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
terug van de bios..
Red Riding Hood is de moeite waard!
ik denk het niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die dagen mogen er ook gewoon af en toe zijn![]()
morgen wordt vast weer leuker![]()
slaap lekker
beetje twilight-ish toch qua stijl? de trailer die ik er laatst van in de bios zag vond ik wel coolquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
terug van de bios..
Red Riding Hood is de moeite waard!
Jawel.... Het komt allemaal wel weer goed, alleen soms moet dat helaas even durenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk het niet.
ooit wordt het wel een keer weer leuker
hmm ik heb wat gemist geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk het niet.
ooit wordt het wel een keer weer leuker
bijna iedereen, dat het niet lekker gaat mag iedereen wel weten, de details zijn even voor mij en een handjevol anderenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm ik heb wat gemist geloof ik![]()
en alles komt altijd goedis het niet linksom dan wel rechtsom
ik ben daar echt serieus van overtuigdquote:
begrijpelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bijna iedereen, dat het niet lekker gaat mag iedereen wel weten, de details zijn even voor mij en een handjevol anderen
hmmmm van sommige dingen moet ik de uitdaging nog ondekken maar ik vermoed dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben daar echt serieus van overtuigddat dingen gebeuren om een reden, en dat het dan uiteindelijk, als alles achter de rug is, toch beter blijkt te zijn dan voorheen, of met nieuwe spannende uitdagingen
of ik gelijk heb weet ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm van sommige dingen moet ik de uitdaging nog ondekken maar ik vermoed dat je gelijk hebt
Jupquote:
Ooit. Als ik 60 ben en ze me volgooien met morfine of andere rotzooi.quote:
lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup
na de notaris wezen stadten.. daarna uit eten en daarna biosje gepakt
Succes ermee ST!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bijna iedereen, dat het niet lekker gaat mag iedereen wel weten, de details zijn even voor mij en een handjevol anderen
Begin er weer mee!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
Wordt hier ook weer eens tijd, uit eten ZONDER kids
Bios is volgens mij een jaar of 5 terug, ze gaat meestal met vriendin
owww dat vergeten dingen samen te doen kwam bij ons pas nadat we kids kregenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Begin er weer mee!
"Samen" tijd is belangrijk!
BarMan plant ook af en toe een "Barman"- weekend in mijn agenda..
omdat ik anders vergeet dat we ook af en toe iets samen moeten doen
goed gezegdquote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ooit. Als ik 60 ben en ze me volgooien met morfine of andere rotzooi.Nou nee, maar ik geloof niet dat echt "alles" goedkomt. Er zullen altijd kut dingen gebeuren, maar je leert er mee omgaan en de goede momentjes maken het weer goed.
mja.. je moet er wel moeite voor blijven doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww dat vergeten dingen samen te doen kwam bij ons pas nadat we kids kregen
Niet in m'n hele leven. Hoe kut hetquote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker slapen kleintjequote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
lieve vriendjes, ik ga mn dekentje knuffelen![]()
lekker slapen allemaal, en tot morgen
Niet in m'n hele leven. Hoe kut het Ook gaat, ik blijf altijd wel lachen, en gelukkig, maar soms heb je van die momenten waarop alles tegenzit, en niks gaat zoals het wil, en dat heb ik steeds vaker de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
truste LDGquote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
yep, we vergeten elkaar hier iets te vaak, aandacht gaat teveel naar de kids. Kampen meeste ouders meequote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. je moet er wel moeite voor blijven doen!
truste WWquote:Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes, ik ga eens een huzarensalade in elkaar knutselen, die vervolgens naar binnen spelen en daarna maar eens slapen.
Weltrusten iedereen![]()
Dames![]()
Praat je wel met mensen? En dan bedoel ik niet meteen met hulp, maar gewoon vrienden of ietsquote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Niet in m'n hele leven. Hoe kut het Ook gaat, ik blijf altijd wel lachen, en gelukkig, maar soms heb je van die momenten waarop alles tegenzit, en niks gaat zoals het wil, en dat heb ik steeds vaker de laatste tijd.
nee hoorquote:
nog een dikke 2 maandenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor
heb niet zoveel te zeggen
quote:
zoveel gedoe voor 1 dagquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vandaag weer een en ander van het lijstje
altijd fijn!
eerst volgende event: Proef kapsel en make-up
Jup.. een hoop gedoe is het zeker!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoveel gedoe voor 1 dag
maar wij vonden het het allemaal zeker waard indertijd
hahahaha jij ook al simultaan gaan slapenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup.. een hoop gedoe is het zeker!
ahh.. BarMan doet z'n computer uit.. dus.. Slapen!
trusten!
Slaap lekker Barbabequote:Op woensdag 13 april 2011 00:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup.. een hoop gedoe is het zeker!
ahh.. BarMan doet z'n computer uit.. dus.. Slapen!
trusten!
Achja, eigenlijk niet echt veel over mijn problemen, alleen maar over dat van hun, of ik probeer ze te helpen en dingen, en anders over ditjes en datjes, maar er zijn niet echt veel mensen die alles waar ik mee zit van me weten...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Praat je wel met mensen? En dan bedoel ik niet meteen met hulp, maar gewoon vrienden of iets
Die van vandaag was niet zo moeilijk toch:quote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vandaag weer een en ander van het lijstje
altijd fijn!
eerst volgende event: Proef kapsel en make-up
quote:Huwelijkse voorwaarde:
- Alles is voor BarBabe.
En dan hier graag ondertekenen:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ooit. Als ik 60 ben en ze me volgooien met morfine of andere rotzooi.Nou nee, maar ik geloof niet dat echt "alles" goedkomt. Er zullen altijd kut dingen gebeuren, maar je leert er mee omgaan en de goede momentjes maken het weer goed.
Kan soms wel fijn zijn hoor. En niet jezelf altijd achter andere zetten, beetje lief zijn hoor jezelf.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Achja, eigenlijk niet echt veel over mijn problemen, alleen maar over dat van hun, of ik probeer ze te helpen en dingen, en anders over ditjes en datjes, maar er zijn niet echt veel mensen die alles waar ik mee zit van me weten...
quote:
slaap ze symquote:Op woensdag 13 april 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook zo maar eens slapen
Het was weer lekker draaien
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 262 Koen66
02. 246 charmed_angel
03. 195 RockNijntje
04. 167 Pheno
05. 147 Crazy-M
06. 138 Trevland
07. 117 LovelyLady
08. 112 missyB
09. 109 Marijkezwolle
10. 089 MPG
11. 086 Toekito
12. 079 wel.o.k
13. 074 summer2bird
14. 069 pgrferrari
15. 067 goldfinger1963
16. 067 Symphonic
17. 066 Solique
18. 063 DaMart
19. 051 MaleDuck
20. 048 suikertaartje
Reeks-statistieken!
Morge RNquote:Op woensdag 13 april 2011 06:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wordt het vandaag nog wat warmer dan gisteren?
En hoi binnenkomers![]()
Morge DMquote:
trevquote:
rockyquote:Op woensdag 13 april 2011 06:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wordt het vandaag nog wat warmer dan gisteren?
En hoi binnenkomers![]()
martquote:
Fok!ken tijdens het tankenquote:
Ach, ik doe het tijdens het rijden op zoek naar een tankquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. ik heb zo vast geslapen als het Atlas gebergte..
tering! ik moest echt met zwaar materieel weer naar deze wereld getrokken worden.. pff!
dat belooft nog wat voor vandaag ..
Wat heb je met je magnetron gedaan dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 07:23 schreef Pheno het volgende:
Nou, magnetronmannetje komt zo langs, 50 euro voorrijkosten en dan per kwartier nog een aardig bedrag op zijn teller. Hij krijgt geen kopje koffie
zoiets jah!quote:
laten schoonmaken door zijn moederquote:Op woensdag 13 april 2011 07:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb je met je magnetron gedaan dan?
hehe, je hebt nog grotere.quote:
Barquote:Op woensdag 13 april 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
tering! ik moest echt met zwaar materieel weer naar deze wereld getrokken worden.. pff!
Ik was op vakantie, ma past op huis en dacht: kom, laat ik de magnetron eens poetsen. Oh, de plaathouder zit wat vast... Supersimpel systeem, maar ja, ma en techniekquote:Op woensdag 13 april 2011 07:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb je met je magnetron gedaan dan?
in samenwerking met:quote:
en als ze offshore is dan roepen we maleduck voor deze:quote:
Lijkt me lastig, die is al tien jaar dood.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laten schoonmaken door zijn schoonmoeder
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, die is al tien jaar dood.
Kunne gij niet wetenquote:
hehe, lekker platquote:
Ik ben uit mijn vijf uur ritme! Sneller dan verwachtquote:Op woensdag 13 april 2011 07:25 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
heerlijk wat langer kunnen slapen
Moeders en techniekquote:Op woensdag 13 april 2011 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was op vakantie, ma past op huis en dacht: kom, laat ik de magnetron eens poetsen. Oh, de plaathouder zit wat vast... Supersimpel systeem, maar ja, ma en techniek
En zo smerig was die magnetron niet, maar mijn ma heeft een poetsfetish. En ze weet dat ik daar niet blij mee ben, dus ze wachtte dat we het huis uit waren
ik heb 1 dagje uit het 5 uur ritme en vanaf morgen weer kai hard in de 5 uur ritmequote:Op woensdag 13 april 2011 07:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben uit mijn vijf uur ritme! Sneller dan verwacht
Ja, moet ik boos worden of zo? Ik ken haar ook niet, ze is overleden voordat ik _A_ leerde kennen. Zoiets kun je niet raden over het internet over iemand die meetvrees heeft!quote:
da bedoelde ik ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, moet ik boos worden of zo? Ik ken haar ook niet, ze is overleden voordat ik _A_ leerde kennen. Zoiets kun je niet raden over het internet over iemand die meetvrees heeft!
Goedemorgen jaargenootquote:
Nou ja, mailen en zo kan ze welquote:
Hoi manipulatief kutwijfquote:
koenquote:
toekquote:
wokquote:
kuukelquote:
barretjequote:Op woensdag 13 april 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
slaap ze rockyquote:
crazyquote:Op woensdag 13 april 2011 07:25 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
heerlijk wat langer kunnen slapen
Bedankt, ik pak een trui!quote:Op woensdag 13 april 2011 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
en wie heeft er de diepvries buiten open laten staan ????
Hey mr Porno!quote:Op woensdag 13 april 2011 07:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
koen
[..]
toek
[..]
wok
[..]
kuukel
[..]
barretje![]()
[..]
slaap ze rocky![]()
[..]
crazy
mja met beetje pech kan ik 2 keer auto krabbenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
en wie heeft er de diepvries buiten open laten staan ????
Randstadquote:Op woensdag 13 april 2011 07:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Klote files in SpijkenisseJa in!
Tsja... spijk... dan heb je dat...quote:Op woensdag 13 april 2011 07:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Klote files in SpijkenisseJa in!
quote:
Sinds paar minuten geledenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:40 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. ik kan inmiddels m'n ogen onafgebroken langer dan een minuut openhouden..
nu maar eens douchen
en dan mag ik daarna flink op gaan schieten
tot straks met mijn andere persoonlijkheid!![]()
Ah, dank je!quote:
geen dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |