Precies! Want 640K was voldoende! En dan je soundblaster settings weer bij elk spel goed zettenquote:
en trots at ik destijds was op mijn Soundblaster 16 gekocht op de HCC dagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies! Want 640K was voldoende! En dan je soundblaster settings weer bij elk spel goed zetten
truste kerelquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
Lui, ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Maar die werkte altijd! Goede ondersteuning en zo! Ik had de ASP-versie later nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en trots at ik destijds was op mijn Soundblaster 16 gekocht op de HCC dagen
hccdagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en trots at ik destijds was op mijn Soundblaster 16 gekocht op de HCC dagen
Toen wel, nu valt het tegen met al die commerciele bedrijvenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hccdagenmet van die hobbystandjes met robotjes enzo
Neequote:
yep in die tijd wilde ik ook alles hebben ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hccdagenmet van die hobbystandjes met robotjes enzo
Dat heb ik ook, ik heb niet eens meer een pc!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep in die tij wilde ik ook alles hebben ook
nu boeit het me allemaal wat minder.....
ik heb nog van alles op pc gebied, maar ook alleen maar omdat de baas het betaaldquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik heb niet eens meer een pc!
ja idd, gewoon n simpele laptop die kan wat ik wil is allang primaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep in die tijd wilde ik ook alles hebben ook
nu boeit het me allemaal wat minder.....
Voor games heb ik liever een console, dan zit alles er al op en aan dus weinig te upgraden. Ja, een pc-game kan er mooier uitzien, maar om daar nu weer honderden euro's aan uit te geven om die laatste videokaart te kopen: nah.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog van alles op pc gebied, maar ook alleen maar omdat de baas het betaald
sterkte kerel, en trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, en dan hopen dat ik morgen weer wat helderder en vrolijker en zo ben.
iPod heeft geen zin msn blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeVandaag niet @ pc geweest
Waarom ben je steeds offline op msn?
komt vast goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, en dan hopen dat ik morgen weer wat helderder en vrolijker en zo ben.
Geen idee, maar welterustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
PM haar dan die vraagquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
ik ga slapen ajuus![]()
Nijn pm eens waarom je wilt weten welke achtergrond ik heb
Slaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
iPod heeft geen zin msn blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |