welterusten STquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen, ben gesloopt..
Fijn dromen allemaal![]()
Denk dat ze eindelijk gestopt met een helehoop dingen ontkennen en het nu gewoon accepteert. Wat ergens wel fijn is.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat je moeder je beter kent dan je lief is
slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
Slaaplekker.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heel, heel soms heel even niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k ken dat ook niet.
Hoe kut het ook is, ik zie altijd wel ergens licht branden
Slaap lekker suikerbeeeeeeebquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heel, heel soms heel even niet meer.
Afgelopen dag was zo'n dag...
Ja maar dat is ook niet zo heel raarquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en die dagen mogen er ook gewoon af en toe zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Barretjequote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
terug van de bios..
Red Riding Hood is de moeite waard!
ik denk het niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die dagen mogen er ook gewoon af en toe zijn![]()
morgen wordt vast weer leuker![]()
slaap lekker
beetje twilight-ish toch qua stijl? de trailer die ik er laatst van in de bios zag vond ik wel coolquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
terug van de bios..
Red Riding Hood is de moeite waard!
Jawel.... Het komt allemaal wel weer goed, alleen soms moet dat helaas even durenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk het niet.
ooit wordt het wel een keer weer leuker
hmm ik heb wat gemist geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk het niet.
ooit wordt het wel een keer weer leuker
bijna iedereen, dat het niet lekker gaat mag iedereen wel weten, de details zijn even voor mij en een handjevol anderenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm ik heb wat gemist geloof ik![]()
en alles komt altijd goedis het niet linksom dan wel rechtsom
ik ben daar echt serieus van overtuigdquote:
begrijpelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bijna iedereen, dat het niet lekker gaat mag iedereen wel weten, de details zijn even voor mij en een handjevol anderen
hmmmm van sommige dingen moet ik de uitdaging nog ondekken maar ik vermoed dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben daar echt serieus van overtuigddat dingen gebeuren om een reden, en dat het dan uiteindelijk, als alles achter de rug is, toch beter blijkt te zijn dan voorheen, of met nieuwe spannende uitdagingen
of ik gelijk heb weet ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm van sommige dingen moet ik de uitdaging nog ondekken maar ik vermoed dat je gelijk hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |