Ik hoor doorgaans bij goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
zullen we hier ooit eens een KSC hebben waar het GEWELDIG GOED gaat met IEDEREEN of is dat een illusie
Nah.. het is niet onmogelijk.. dus een utopie zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is geen illusie, maar wel een utopie
maar t mooie isquote:
bij mij wisselt het helaas nogal tussen geweldig goed en uitermate teleurstellendquote:
bipolair ftwquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij wisselt het helaas nogal tussen geweldig goed en uitermate teleurstellend
Uitermate teleurstellend is bij mij alleen met iets schoolachtigs, of als er iets met een van m'n vrienden isquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij wisselt het helaas nogal tussen geweldig goed en uitermate teleurstellend
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar t mooie isje bent niet verantwoordelijk voor andermans geluk
je hoeft alleen maar te zorgen dat je jezelf lekker voelt
Ik ben gelukkig nogal positief ingesteldquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat positieve heb ik ook welquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gelukkig nogal positief ingesteld![]()
Dus echt slecht gaat het mij niet zo snel, wel wil ik soms nét wat teveel
Dat laatste, vrees ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
zullen we hier ooit eens een KSC hebben waar het GEWELDIG GOED gaat met IEDEREEN of is dat een illusie
Er is altijd wel íemand die ergens mee zit, en het is zo fijn dat je dan bij de mensen hier terecht kuntquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nah.. het is niet onmogelijk.. dus een utopie zou ik het niet noemen
dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is altijd wel íemand die ergens mee zit, en het is zo fijn dat je dan bij de mensen hier terecht kunt
Dat houd ook een keer op he, en dan komt alles er in 1 keer uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Achja, ik laat eigenlijk nooit zien als er iets is, en dan doe ik maar happy voor m'n vrienden en dan ga ik er zelf in geloven...
dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat houd ook een keer op he, en dan komt alles er in 1 keer uit.
Dat is zó waar...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat houd ook een keer op he, en dan komt alles er in 1 keer uit.
Dan is er met jezelf ook iets, he, als je weinig lol meer ziet in je leven...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Achja, ik laat eigenlijk nooit zien als er iets is, en dan doe ik maar happy voor m'n vrienden en dan ga ik er zelf in geloven...
Met mezelf is er eigenlijk nooit iets, ik denk ook nooit om mezelf hoor ik van iedereen, maar tja... Als twee van m'n vrienden suicidaal worden en eentje het ook daadwerkelijk probeert, en nu in een kliniek is beland, als iedereen waar ik van hou overlijdt, dan is er weinig lol meer aan
QFTquote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is er met jezelf ook iets, he, als je weinig lol meer ziet in je leven...
True.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
k ken dat ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
denk dat je moeder je beter kent dan je lief isquote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht altijd dat mijn moeder me nooit doorhad. Maar dit weekend zei ze ineens hele rake woorden over mij tegen mijn oma. Ik was verbaasd.
ik gelukkig tot op heden ook nogquote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k ken dat ook niet.
Hoe kut het ook is, ik zie altijd wel ergens licht branden
welterusten STquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen, ben gesloopt..
Fijn dromen allemaal![]()
Denk dat ze eindelijk gestopt met een helehoop dingen ontkennen en het nu gewoon accepteert. Wat ergens wel fijn is.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat je moeder je beter kent dan je lief is
slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
Slaaplekker.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heel, heel soms heel even niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k ken dat ook niet.
Hoe kut het ook is, ik zie altijd wel ergens licht branden
Slaap lekker suikerbeeeeeeebquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heel, heel soms heel even niet meer.
Afgelopen dag was zo'n dag...
Ja maar dat is ook niet zo heel raarquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en die dagen mogen er ook gewoon af en toe zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Barretjequote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
terug van de bios..
Red Riding Hood is de moeite waard!
ik denk het niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die dagen mogen er ook gewoon af en toe zijn![]()
morgen wordt vast weer leuker![]()
slaap lekker
beetje twilight-ish toch qua stijl? de trailer die ik er laatst van in de bios zag vond ik wel coolquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
terug van de bios..
Red Riding Hood is de moeite waard!
Jawel.... Het komt allemaal wel weer goed, alleen soms moet dat helaas even durenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk het niet.
ooit wordt het wel een keer weer leuker
hmm ik heb wat gemist geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk het niet.
ooit wordt het wel een keer weer leuker
bijna iedereen, dat het niet lekker gaat mag iedereen wel weten, de details zijn even voor mij en een handjevol anderenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm ik heb wat gemist geloof ik![]()
en alles komt altijd goedis het niet linksom dan wel rechtsom
ik ben daar echt serieus van overtuigdquote:
begrijpelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bijna iedereen, dat het niet lekker gaat mag iedereen wel weten, de details zijn even voor mij en een handjevol anderen
hmmmm van sommige dingen moet ik de uitdaging nog ondekken maar ik vermoed dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben daar echt serieus van overtuigddat dingen gebeuren om een reden, en dat het dan uiteindelijk, als alles achter de rug is, toch beter blijkt te zijn dan voorheen, of met nieuwe spannende uitdagingen
of ik gelijk heb weet ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm van sommige dingen moet ik de uitdaging nog ondekken maar ik vermoed dat je gelijk hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |