Ooit. Als ik 60 ben en ze me volgooien met morfine of andere rotzooi.quote:
lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup
na de notaris wezen stadten.. daarna uit eten en daarna biosje gepakt
Succes ermee ST!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bijna iedereen, dat het niet lekker gaat mag iedereen wel weten, de details zijn even voor mij en een handjevol anderen
Begin er weer mee!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
Wordt hier ook weer eens tijd, uit eten ZONDER kids
Bios is volgens mij een jaar of 5 terug, ze gaat meestal met vriendin
owww dat vergeten dingen samen te doen kwam bij ons pas nadat we kids kregenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Begin er weer mee!
"Samen" tijd is belangrijk!
BarMan plant ook af en toe een "Barman"- weekend in mijn agenda..
omdat ik anders vergeet dat we ook af en toe iets samen moeten doen
goed gezegdquote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ooit. Als ik 60 ben en ze me volgooien met morfine of andere rotzooi.Nou nee, maar ik geloof niet dat echt "alles" goedkomt. Er zullen altijd kut dingen gebeuren, maar je leert er mee omgaan en de goede momentjes maken het weer goed.
mja.. je moet er wel moeite voor blijven doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww dat vergeten dingen samen te doen kwam bij ons pas nadat we kids kregen
Niet in m'n hele leven. Hoe kut hetquote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is er met jezelf ook iets, he, als je weinig lol meer ziet in je leven...
Lekker slapen kleintjequote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
lieve vriendjes, ik ga mn dekentje knuffelen![]()
lekker slapen allemaal, en tot morgen
Niet in m'n hele leven. Hoe kut het Ook gaat, ik blijf altijd wel lachen, en gelukkig, maar soms heb je van die momenten waarop alles tegenzit, en niks gaat zoals het wil, en dat heb ik steeds vaker de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is er met jezelf ook iets, he, als je weinig lol meer ziet in je leven...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
truste LDGquote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
yep, we vergeten elkaar hier iets te vaak, aandacht gaat teveel naar de kids. Kampen meeste ouders meequote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. je moet er wel moeite voor blijven doen!
truste WWquote:Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes, ik ga eens een huzarensalade in elkaar knutselen, die vervolgens naar binnen spelen en daarna maar eens slapen.
Weltrusten iedereen![]()
Dames![]()
Praat je wel met mensen? En dan bedoel ik niet meteen met hulp, maar gewoon vrienden of ietsquote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Niet in m'n hele leven. Hoe kut het Ook gaat, ik blijf altijd wel lachen, en gelukkig, maar soms heb je van die momenten waarop alles tegenzit, en niks gaat zoals het wil, en dat heb ik steeds vaker de laatste tijd.
nee hoorquote:
nog een dikke 2 maandenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor
heb niet zoveel te zeggen
quote:
zoveel gedoe voor 1 dagquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vandaag weer een en ander van het lijstje
altijd fijn!
eerst volgende event: Proef kapsel en make-up
Jup.. een hoop gedoe is het zeker!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoveel gedoe voor 1 dag
maar wij vonden het het allemaal zeker waard indertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |